נגד תופעה כזו, ספק אם צבא של פקידי ממשלה יוכל לעשות משהו
כשהדימוי של ישראל יורד, דימוי המדינות האחרות באזור משתפר
כך עפ"י סקר גיאוקרטוגרפיה ■ 57% יחרימו רשתות שלא יפטרו עובדים שהתבטאו נגד צה"ל ■ ראש עיריית נצרת: "הישראלים לא באים. כל בעלי העסקים בוכים"
רושדי תעשיות מזון: "דוחים בשאט נפש כל ניסיון של גורמים קיצונים, לשרבב את שמה של החברה לנושאים אלו במטרה לפגוע במרקם החיים העדין במדינת ישראל"
ראש עיריית חיפה, יונה יהב, מאיים להחרים את שופרסל בשל "הפקעת מחירים" - ואיציק אברכהן משיב: "סניפי שופרסל בחיפה אינם יקרים יותר מסניפים מקבילים בערים אחרות בישראל" ■ ומה בכל זאת בכוונת אברכהן לעשות?
יונה יהב קובל בפני מנכ"ל שופרסל על כך שמסקר של המועצה לצרכנות עלה כי ארבעה מתוך 10 הסניפים היקרים ביותר בארץ ממוקמים בחיפה: "מדובר בהפקעת מחירים שערורייתית" ■ שופרסל בתגובה: "נפעל בנדון ככל שיידרש"
גביית עמלה על הזמנה מקוונת של כרטיסי קולנוע היא אבסורד: למחיר הגבוה ממילא מתווסף סכום של 4-5 שקלים לכל כרטיס, זאת למרות שההזמנה באתר חוסכת לבתי הקולנוע כ"א ומאמץ ■ האם הקריאה בפייסבוק לחרם תתפוס תאוצה?
"הגילדה", אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר-אילן, פועלת להוזלת מחירי הקפה בקמפוס ■ מחר יקיימו הסטודנטים כנס חירום בו ידונו בדרכי המאבק
החלטת הזכיין של מקדונלד'ס בישראל שלא לפתוח סניף בקניון באריאל בגלל מיקום העיר מעבר לקו הירוק, מעוררת כעס בקרב התושבים - והם מאיימים בחרם
ועדי העובדים, המכתיבים במידה רבה את תנועת הנופשונים לטורקיה, לא השתכנעו מהפיוס עם טורקיה, ו-75% סבורים כי מוקדם מדי להפסיק את החרם
על פי תחקיר שערך העיתון הגרמני, חלק מהמוצרים המיוצרים בהתנחלויות או ברמת הגולן נפסלים לשיווק משום שעל תווית המוצר נכתב כי מקורו בישראל
האם הודעות תנובה ושטראוס יהיו הקש שישבור את גב הגמל?
שר הפנים: "על הציבור לזכור כי יש לו כוח רב, וביכולתו להימנע מלצרוך מוצרים יקרים" ■ "ישראל יקרה לנו" בתגובה לישי: "עכשיו נזכרת, 3 חודשים לפני הבחירות?"
על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש
תנועת "הצרכנים" קוראת להחרים את סלטי צבר עקב כוונת אסם להעלות מחירים ■ "אולי כך אסם תבין שהציבור לא מוכן לעבור על ההתייקרויות הללו בשתיקה"
BDSארנון בר-דודהסתדרות העובדים הכללית החדשההעלאת מחיריםוולמארטיוקר המחיהישראל במלחמהמקדונלד'ססטארבקסקבוצת שסטוביץ