תקשיבו לי ותקשיבו טוב: אסור להחרים את הלילה הלבן בת"א. והנה הסבר למה
היוזמה היא חלק מהתארגנות שהחלה באבן יהודה לפני כחצי שנה, ובמסגרתה מבצעים התושבים סקרי מחירים ומפרסמים אותם לתושבים
לאחר שרק בסוף השבוע האחרון הודיעה דרום אפריקה על סימון מוצרים המיוצרים מעבר לקו הירוק וגם דנמרק כבר הכריזה על צעד דומה, בדק "גלובס" שלושה אזורי תעשייה באזור ■ ההפתעה: רוב האזורים - במגמת פריחה והתרחבות
על אף ההיערכות במשרדי התמ"ת והחוץ להתמודד עם כוונת דרא"פ לסמן מוצרים מההתנחלויות, לא כולם מתרגשים ■ באזורי התעשייה ביו"ש אמרו: "חרמות בעבר לא השפיעו"
הקבוצה פנתה במכתב לרשתות השיווק הגדולות: "רשת שתשתף פעולה עם מהלך של העלאת מחירים עלולה למצוא את עצמה במוקד של 'שביתת קונים' מתמשכת"
(עדכון) - מנכ"ל שטראוס ישראל בדיון על יוקר המחיה בוועדת הכלכלה של הכנסת: "אנחנו עשינו את שלנו - ביצענו צעדים חסרי תקדים של הוזלות בעשרות מוצרים" ■ "אנחנו היינו הראשונים שאמרנו שבישראל החיים יקרים - וכן, גם בעולם המזון"
ארגוני הצרכנים הכריזו על חרם, גולשים משתוללים בפייסבוק - אך הצרכן הישראלי מתגלה במערומיו נוכח המבצעים המפתים של שטראוס ■ קמעונאי: "כאשר נותנים מבצע אטרקטיבי לצרכן הישראלי, לא מעניין אותו כלום"
ארגוני הצרכנים מגיבים לטענות מנכ"ל שטראוס ציון בלס בבדיקה מקיפה שמוכיחה כי השוקולד בישראל יקר מאוד בהשוואה למדינות מערביות ■ תוקפים גם את יוניליוור: מעלה מחירי שוקולד "ורד הגליל" בעקבות שטראוס - 13% מאז אוקטובר
(עדכון) - צפו בציון בלס: "הכל התחיל ממבצע מקומי בארה"ב לחטיפי שוקולד" ■ "אנחנו לא קובעים את המחיר הסופי לצרכן" ■ "אנחנו, בשטראוס, מזדהים עם המחאה החברתית הצודקת ומבינים את הכאב והקושי של הצרכנים בישראל"
"לאחר ניסיונות רבים הבנו שאין עם מי לדבר" ■ גם יוזמי חרם הקוטג' קראו להחרים את שטראוס מ-1 במארס, בשל פערי המחיר של חטיפי עלית בין ישראל וארה"ב
המחאה נגד שטראוס מתעצמת: יותר מ-12 אלף לייקים בדף הפייסבוק הרשמי של החרם על שטראוס ■ "הפכו אותנו ל'צרכנים שבויים', מאלצים אותנו לשלם כפול וגוזרים על חשבון כולנו קופון מטורף; שאלתם איפה הכסף? אז הנה הכסף"
זאת בשל התביעה שהגישה חברת סאני, ייבואנית הטלפונים והטאבלטים של סמסונג בארץ, נגד רשת גו מובייל העוסקת במכירת סלולריים
למה עוד לא נולדה בפייסבוק הישראלי קריאה להחרים חברה בגלל תנאי ההעסקה שלה?
ציון בלס, בתגובה ראשונה לגל "מחאת הפסק זמן" ■ קמעונאים: "הצרכן הישראלי מעדיף קפה עלית יקר ב-61%, אז פלא שהוא מנוצל?"
החברה תכננה להעלות את מחירי מוצריה בשיעור של 10%-15% - אך חזרה בה
(עדכון) - מניית שטראוס נופלת בכ-3% בבורסה מחשש לחרם צרכנים נוסף ■ הכנסת תדון בסוגיית פערי המחיר ■ "טוויסט" נמכר בארה"ב ב-39 סנט ו"טעמי" ב-59 סנט - צפו בחשבונית מארה"ב ■ שטראוס: המחיר לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי
BDSארנון בר-דודהסתדרות העובדים הכללית החדשההעלאת מחיריםוולמארטיוקר המחיהישראל במלחמהמקדונלד'ססטארבקסקבוצת שסטוביץ