חרם צרכנים

כתבות אחרונות

 

אנגליה: סטודנטים מילאו בקבוקי מי עדן ב"דם" לאות מחאה

נמשכים מאמצי החרם על מוצרים ישראלים בחו"ל: סטודנטים פלסטינים בלונדון דורשים להפסיק למכור את מוצרי מי עדן בקמפוס בטענה כי הם מגיעים מ"סוריה הכבושה"

שירות גלובס 08.02.2011

מנהיגי מחאת הדלק בפנייה לציבור: "אל תתדלקו מחר"

זאב גראוור, ממנהיגי המאבק: "אנו מכריזים מחר על חרם צרכנים" ■ "אנו פונים לראש הממשלה ולשר האוצר - הורידו את המס על הדלק לרמה שפויה, וצמצמו את הרווח של חברות הדלק"

שירות גלובס 31.01.2011

חרם על פירות יבשים מטורקיה: "מממנים טרור נגד ישראל"

תחת הכותרת "קניתם טו-רקי? מימנתם את המשט הבא" מתוכננת מחר התארגנות מחאה במתחם רשתות השיווק בשכונת תלפיות בירושלים, בקריאה להימנע מקניית תוצרת טורקית

אפרת אהרוני 12.01.2011

קמפיין חדש להחרמת מוצרים מישראל עלה "בחסות ספרד"

בסוף תשדיר חדש שמשודר בטלוויזיה הפלסטינית מצוין כי הוא משודר בין היתר בחסות ממשלת ספרד ■ שגרירות ספרד: "לא ידוע לממשלה הספרדית על תשדיר שממומן על-ידה"

אתר חדשות ערוץ 2 11.01.2011

מחאת הגולשים: המחירים בחרמון התייקרו משמעותית

קוראים לחרם צרכנים ■ מנהלי אתר החרמון: מדובר במחירים סבירים יחסית להוצאות הגבוהות

אפרת אהרוני 20.12.2010

המועצה לצרכנות: החרימו את חברות הסלולר - דברו 3 דקות פחות

‎‎המטרה: הפחתת רווחי-העתק של חברות הסלולר כדי לאלצן לשנות את היחס לצרכנים‏ ■ מנכ"ל המועצה: "חברות הסלולר פוגעות בכיסנו, והגיע הזמן לדבר אליהן בשפה היחידה שהן מבינות"

‎‎אפרת אהרוני‏ 08.12.2010

שר התיירות: "להחרים את טורקיה ולשמור על הכבוד הלאומי"

בעקבות פרסום תיקון המסמך האסטרטגי בטורקיה, המגדיר את ישראל כ"איום מרכזי", קורא סטס מיסז'ניקוב לחרם נוסף על הטורקים: "ככל שלא ניסע אליהם - הם יבינו את הרמז"

אתר חדשות ערוץ 2 31.10.2010

חרם על הטורקים? לא ממש: היצוא מישראל לטורקיה צנח ב-23% ביוני - היבוא נותר יציב

נתוני הלמ"ס ליוני מוכיחים כי האיומים בחרם ישראלי על מוצרים מטורקיה - כמו גם איומי רשתות השיווק כי יפסיקו לייבא מוצרים טורקיים - לא עומדים במבחן המציאות ■ טורקיה: טוב לנו בלי תיירים מישראלגל פריצות של האקרים טורקיים

עדי בן ישראל 18.07.2010

החרם נגד הכשר הבד"ץ עובד: נסטלה מסתירה את ההכשר בקמפיין

JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"

שירות גלובס 18.07.2010

החרם הישראלי רומס: פשיטות-רגל בתיירות הטורקית והפסד של 400 מ' ד', מחיר יום במרמריס צלל ב-43%

התרגיל של ארדואן עולה לטורקים ביוקר: 100 אלף הזמנות של ישראלים בוטלו מפרוץ המשבר בין המדינות ■ הישראלים ששוברים את החרם שוברים שתיקה: "אתם אל תטוסו - יותר מקום לרגליים שלנו" ■ והטוקבקיסטים בחו"ל? "יוון אוהבת אתכם ישראל! בהצלחה במאבק בטרור. בואו ליוון!"

עומר רבין ואורלי פלג-מזרחי 01.07.2010

הישראלים ששוברים את חרם הטיסות לטורקיה מדברים: "אל תטוסו, ככה יהיה לנו יותר מקום לרגליים"

בטורקיש איירליינס מדווחים על התאוששות בהזמנות הטיסות מישראל ■ נוסעים נתקלים בתורים ארוכים ובחוסר סיכוי למצוא מושב ליד חלון ■ ושוברי החרם? מבחינתם יש רק מלך אחד: המחיר ■ שר התמ"ת יצא לשליחות חשאית לשקם היחסים עם טורקיה; מתיחות בין נתניהו לליברמן

עומר רבין 01.07.2010

אחמדינג'אד: נחרים חברות "ציוניות" כמו אינטל וקוקה-קולה

נשיא איראן קרא באתר האינטרנט הרשמי של הממשלה לאכיפה ויישום של חרם כולל על כל המוצרים שמקורם בישראל - ורמז גם לחרם על חברות המנהלות קשרים עם "הציונים"

שירות גלובס 30.06.2010

הצרכן הישראלי ירים ראש? יוזמה לחרם על H&M ואיקאה בתגובה ל-9 ימי החרם של שבדיה על ישראל

היוזמים: "הלוואי שהיינו לומדים משהו מהאירופאים והאמריקאים - לעשות חרם!" ■ "הסניפים הישראליים של איקאה הם מהרווחיים ביותר בעולם, הגיע הזמן להצביע ברגליים ולפגוע בהם בחזרה" ■ החרם על הרשתות מתוכנן מה-30 ביוני עד ה-2 ביולי ■ באיקאה וב-‏H&M‏ סירבו להגיב

‎‎אפרת אהרוני‏ 21.06.2010

בן-אליעזר קורא לא להחרים מוצרים טורקיים: "מתנגד לפוליטיזציה של הסחר"

שר התמ"ת: "אל לנו לתרגם את סערת הרגשות לצעדים אשר עלולים לגרור החרפה של המצב הקיים" ■ מנכ״ל התמ"ת פנה למנהלי רשתות השיווק הגדולות וביקש מהן לא להחריף את המצב הקיים מול הטורקים‏

מירב אנקורי 15.06.2010

יחימוביץ': חרם צרכנים על מזרחי בגלל שכר יונס - רעיון מצויין

בבלוג שלה מפרסמת ח"כ יחימוביץ' את מכתבו של אורי אורלב, סמנכ"ל רשת "עלה" לילדים פגועי מוחין, שהחליט לעזוב לאחר שנים רבות את הבנק בגלל המשכורת השערורייתית של המנכ"ל - מליון וחצי שקלים בחודש!

שירות גלובס 23.05.2010

"לא מוכן שהכסף שלי יממן שריפת דגלי ישראל והפגנות על קברים"

יוזם החרם על בד"ץ העדה החרדית לערוץ 10: "הייתי שותף כבר לתנועה אחת שהצליחה - הקמת גדר ההפרדה - כי העיתוי היה נכון. מקווה שגם הפעם יצליח לי, כי גם הפעם זה בעיתוי נכון" ■ "לא עומד מאחוריי גוף פוליטי"

שירות גלובס 18.05.2010

   123456789101112   

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 12