יוניליוור, שסטוביץ ודיפלומט התבקשו לנמק בתוך חודש מדוע מחירי המוצרים שהן מייבאות גבוה בעשרות ולעתים מאות אחוזים לעומת מחיריהם במדינות אחרות
לטענת אחד היבואנים, ביטול רישוי מכון התקנים יוזיל את מוצרי הטואלטיקה בשיעור זעום בלבד - בעוד שביטול הרישוי של משרד הבריאות יביא להוזלה משמעותית
מי שעמד מאחורי דף הפייסבוק "עולים לברלין" משיק יוזמה חדשה: משלוח מוצרי טואלטיקה שמחירם בברלין זול יותר משמעותית ממחירם בארץ, גם אם מחשבים את דמי המשלוח ■ "החברות בישראל משקרות לנו"
המותג הפרטי יכלול מוצרי ניקיון לבית ולמטבח, מוצרי טואלטיקה ומוצרים לתינוקות
תשיק נייר טואלט מתקפל של "לילי קומפקט" שחוסך עד 30% במקום האחסון
DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה
ד"ר אלי פישר ובנותיו נורית הראל וסיגל בר-און מתכננים להסתער על ארה"ב ■ בראיון מיוחד מדבר פישר על העסק המשפחתי שמגלגל מאות מיליוני שקלים, מסביר למה החליט שלא להנפיק את החברה ומודה שישראל קצת קטנה עליו
מלחמת המבצעים בין סופר-פארם וניו-פארם מביאה להוזלות במוצרי הטואלטיקה והניקיון ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים בסופר-פארם קצת יותר מוצלחים, אך ההבדל מינורי
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל בהשוואה למדינות המערב ■ מדוע אנו משלמים פי 3-4 על טאבלטים, פלייסטיישן, דיאודורנט, שמפו, צעצועים ועוד? לא רק בגלל מיסוי גבוה - אלא גם בגלל מחסור ביבוא מקביל, גם כשהוא מותר לפי חוק ■ לקרוא ולא להאמין
אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל
משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו
בעוד שיוניליוור ומדיליין מעניקות מענה אדיב למתקשרים למספר החינם שלהן ואף שולחות מוצרים ללקוחות שנתקלו בבעיות - חברות אחרות לא טורחות להשיב להודעות צרכנים, ומספר שירות הלקוחות שלהן הוא בגדר המלצה בלבד
זאת עד סוף 2010 ■ שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי Soft & Strong" והשקת "קוטקס כותנה"
היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית
תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל
ענקית מוצרי הצריכה תרכוש את חטיבת Ambi Pur ב-470 מיליון דולר ■ צופה כי העסקה תושלם עד יוני 2010
דיפלומטהעלאת מחיריםיבואיבוא מקביליוקר המחיהמזוןמחירי המזוןמשרד הכלכלהקמעונאותרגולציה