היקף הקניות של הישראלים באתרים בחו"ל בחודש נובמבר בלבד אמור להגיע ל-2 מיליארד שקל ■ לרגל בלאק פריידיי, לפניכם שאלות ותשובות בנוגע למיסוי חבילות וסוגיות חמות נוספות
איגוד האינטרנט הישראלי ו-PayPal גיבשו מדריך מיוחד לקנייה בטוחה ברשת לקראת יום הרווקים הסיני, הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי ■ טיפים ששווים הרבה כסף
לפי סקר שבוצע עבור הדואר, בחודשים אוקטובר עד דצמבר 2016 יוזמנו מחו"ל חבילות במשקל כולל של כ-2,500 טון בימי המכירה המיוחדים - "יום הרווקים הסיני", "הסייבר מאנדיי" ו"הבלאק פריידיי"
עפ"י מחקרים בארה"ב, המכירות מאז סוף השבוע של חג ההודיה ועד סוף השבוע האחרון של חג המולד ירדו בצורה ברורה לעומת התקופה המקבילה ב-2014
שעון רגיל כל 30 שניות ושעון חכם בכל שתי דקות - אלה בין היתר המוצרים שקנו הישראלים בהמוניהם בסוף השבוע ב-eBay ■ רגע לפני סיום הסייבר מאנדיי, יש עדיין מציאות
חברת משחקי החברה "קלפים נגד האנושות" יצאה בקמפיין שיווקי מבריק במהלך חגיגת הקניות של הבלאק פריידיי: הציעה לאנשים לשלם לה 5 דולר ולא לקבל כלום בתמורה ■ אלפי אנשים שילמו על "התענוג"
הקבוצה פתחה יום מכירות מיוחד בחנות האונליין שלה ביום שישי האחרון ("גרין פריידי"), עם הנחות משמעותיות, בו נרשמו מכירות גבוהות ביותר מפי 8 לעומת ימים "רגילים" ■ חולצה של יוסי בניון - בין המוצרים הנמכרים ביותר
סרטון שעלה לרשתות החברתיות מציג את הצד המכוער של ה"בלאק פריידיי" ובהלת הקניות בארה"ב ■ מכות, חטיפות מוצרים מילדים, רמיסה בידי המון באמוק ובמילה אחת - טירוף
ניתוח של נתוני הקניות בסוף השבוע האחרון מגלים: בעוד שהקניות בבתי הכלבו ובחנויות ירדו בכ-1%, עלו המכירות ברשת ב-10%-20%
עפ"י Adobe Digital Index, הצרכנים האמריקאים הוציאו כ-1.1 מיליארד דולר ברכישות מקוונות בלילה שבין חמישי לשישי - עלייה של 22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מלחמות חג המולד במרחב המקוון: אמזון נוגסת בגוגל, שנכנסת לתחום המכירות ברשת, בעוד וול-מארט וטרגט נאבקות להישאר רלוונטיות
מגוון רשתות ואתרים ישראלים יוצאים בימים אלה במבצעי בלאק פריידיי ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי רוב ההנחות של הרשתות הישראליות הן סמליות ולא עומדות בסטנדרט מבצעי העומק שגורמים לקהל האמריקאי להסתער על החנויות
על פי בלומברג, שיעור תעסוקה גבוה השנה וירידה של מחירי הבנזין הותירו בכיסי הצרכנים יותר כסף, ואלה נהרו לטאבלטים ולסמארטפונים על מנת לצוד מציאות ברשת האינטרנט
החברה מכרה 5.5 מיליון מוצרים ביום שישי, ושברה את שיא המכירות שלה מהסייבר מאנדיי בשנה שעברה
גם השנה ה"בלק פריידיי" התאפיין בארה"ב בתורי ענק לרשתות המובילות ובהסתערות המונית של הלקוחות
טירוף ה"בלאק-פריידי" עשה טוב לרשת הקמעונאות וול-מארט ■ בהודעה שפרסמה החברה הצהירה סגנית הנשיא כי היה זה יום המכירות המקוון השני המוצלח ביותר ■ בין המוצרים הנמכרים ביותר: טאבלטים, משחקי ווידיאו, מצעים ובגדי ילדים
עלי אקספרסאמזוןהנחותיום הרווקים הסינימבצעיםמסחר מקווןסייבר מאנדייקמעונאותקניותקניות באינטרנט