כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
מקורבים לשופרסל מותחים ביקורת חריפה על הפנייה של ספקי המזון הגדולים לממונה על ההגבלים: "5 ספקים שולטים ב-45% מהשוק. הם לא מאמינים במותגים שלהם, ולכן הם מנסים להתאגד נגד שופרסל"
איך למשוך אוכלוסיות שלא עובדות? מנהלים מציעים פתרונות ■ מנכ"ל יוניליוור: "הממשלה צריכה להאריך את חופשת הלידה או לסבסד יותר את הוצאות הטיפול בילדים" ■ כתבה שנייה בסדרה: "הפירמה: ישראל"
מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST
יוניליוור מרחיבה את השימוש ב"מיקור-קהל" - היעזרות בגולשים ליצירת קריאייטיב: החברה פיטרה את סוכנות הפרסום לואו שניהלה את מותג הנקניקים פפראמי - והוציאה בריף הקורא לקהל הרחב להציע הצעות לקמפיין
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
התפשטות המחלה תגרע מתפוקת המשק 5%, אבל יש גם מרוויחים בתמונה העגומה
מנהלי שיווק מודים כי היו שוכרים בלוגרים כדי "לקדם את המוצר וליצור הד סביבו", במסווה של מתנסים תמימים ■ כיצד פועלת תעשיית הבלוגרים, איך מאתרות החברות בלוגרים מתאימים, ומה התמורה לחוות-דעת אוהדת?
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
באמצעות מכונת ריח מיוחדת יוצף האוויר בקריה ובאזור קניון עזריאלי בת"א בריח של שמפו פינוק ■ במהלך הכולל השקיעה יוניליוור כ-4 מיליון שקל
מדובר בעובדי החברה בחיפה, ורד הגליל וקריית שדה-התעופה ■ הרקע לסכסוך הוא מבוי סתום במו"מ על הסכם עבודה חדש מול ההנהלה - שמצידה מבקשת ליישם תוכנית התייעלות בכל החברה, על כל 1,300 עובדיה
התביעה, המתייחסת למוצרי הדגנים "קורנפלקס", "עוגי שוקו" ו"קוקומן חום לבן", הוגשה בעקבות תוצאות בדיקות מעבדתיות שערכה האגודה לבריאות הציבור
20 חברות המזון הגדולות בישראל מכרו אשתקד בסך של 35 מיליארד שקל, עלייה של 9% קבוצת תנובה ממוקמת בראש דירוג 2008 של חברות המזון עם מכירות שנתיות בסך 7.13 מיליארד שקל, גידול של 13.5%
מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG
זאת בהשקעה כוללת של 6 מיליון שקל השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל טלוויזיה, אינטרנט, פעילות במגזר החרדי, קד"מ ופעילות מפה לאוזן
בייגל בייגל, הנמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל ומשפחת בייגל, מחזיקה בנתח שוק כספי של 63% מקטגוריית הבייגלה ומגלגלת מחזור מכירות שנתי של 90 מיליון שקל ויסוצקי שואפת להתרחב לתחומים נוספים
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס