פעם הסרטים בטיסות היו חדשים, אבל מאז הזמנים השתנו ■ רגע לפני עונת הטיסות, "גלובס" מציג אילו ג'אדג'טים מחכים לכם בהמראה הבאה: משירות VOD אישי, דרך הזמנת אוכל ממסך מגע ועד למשחקים דרך iPad ונינטנדו DS
(עדכון) יש לציין כי לחברות שמפסידות מיליוני אירו ביום כתוצאה מהתפרצות הר הגעש באיסלנד, יש אינטרס ברור בחידוש הטיסות במהירות האפשרית ■ אל-על מבטלת את "טיסות החילוץ" לברצלונה ■ אישתו של נשיא איסלנד: "חשש מהתפרצות הר געש נוסף" ■ רשות התעופה האירופית: היום יתקיימו 4,000 טיסות באירופה
טיירי אנטינורי מברך על טיסות הלואו-קוסט כי הן מגדילות את שוק הנוסעים, מאמין כי השוק רק ימשיך לגדול בגלל השווקים המתעוררים, והוא גם לא מזניח את שוק הפרימיום ומציע טיסות פרטיות בהזמנה
בשימוע שהתקיים אמש בבית משפט, הסכים איגוד הטייסים בגרמניה לדחות את ההשבתה המתוכננת בלופטהנזה ל-8 במארס ■ דיילי בריטיש איירווייס החליטו לפתוח בעיצומים במחאה על קיצוצי שכר חדים בחברה
4,000 טייסים של חברת התעופה הגרמנית דורשים העלאה של 7% ומעורבות בהחלטות האסטרטגיות של החברה ■ ההפסד הצפוי: 100 מיליון אירו ■ מנכ"ל לופטהנזה ישראל: "אני לא יודע אם הסיכסוך ייגמר, אך נראה כי תוך ארבעה ימים יימצא פיתרון זמני"
על-פי הודעת החברה יבוטלו במהלך השבוע הקרוב 5 טיסות בקו ת"א-פרנקפורט
לופטהנזה חידשה את הקו בין מינכן לתל אביב באפריל 2009 לאחר שש שנות הפסקה ■ במקביל תפעיל את 14 טיסותיה השבועיות בקו פרנקפורט-תל אביב
חברת לופטהנזה הודיעה על פתיחת תחרות לבחירת שם תואר למטוסי ה-A-380 החדשים שלה ■ מדובר במטוס הנוסעים הגדול ביותר בעולם, המסוגל לשאת 550 נוסעים ■ הזוכה יקבל מיליון מיילים בתוכנית הנוסע המתמיד
ב-2009 נרשמה ירידה של כ-5% במספר הנוסעים הבינלאומיים בהשוואה לתנועה ב-2008 - 10.5 מיליון נוסעים ■ אל-על רשמה למעלה מ-3.5 מיליון נוסעים יוצאים ונכנסים - ירידה של 0.6% בהשוואה לנתוני 2008
אייר פראנס ובריטיש איירווייס מחזרות אחר לקוחות שמחפשים תנאים טובים מאלה של מחלקת התיירים, אך לא מוכנים לשלם על מחלקת עסקים ■ המשמעות: מחלקות ביניים עם מושבים נוחים יותר, תפריט משודרג ומחירי אמצע
בעקבות אירוע הבטיחות במהלכו אירעה ביום חמישי האחרון התקרבות מסוכנת בין מטוס לופטהנזה שהיה במהלך נחיתה בנתב"ג לבין מטוס אל על שהמריא באותה שעה
הפסקת הטיסות תיעשה במסגרת רה-ארגון שמבצעת לופטהנזה, אשר רכשה את bmi לאחרונה ■ מלבד קו ת"א-לונדון תפסיק החברה לטוס גם בקו לונדון-בריסל ולונדון-אמסטרדם
בדיקת "גלובס": הנוסעים המתמידים משלמים לא מעט עבור כרטיסי טיסה חינם ■ באייר פראנס עולה כרטיס בונוס לניו-יורק 400 דולר וללונדון 370 דולר ■ בבריטיש איירווייס ישלמו המתמידים 250 דולר על כרטיס בונוס לפריז
החברה, המעסיקה 4,800 עובדים, זקוקה למימון נוסף בסך 190 מיליון ליש"ט וזאת, עד לתום אוקטובר 2010
הכוונה היא למספר הטיסות הסדירות לישראל וממנה של חברות התעופה הזרות ■ אחד הגורמים לגידול הצפוי הוא האישורים שניתנו ל-6 חברות תעופה זרות שלא הפעילו עד כה טיסות סדירות לארץ
רשות שדות-התעופה: ביולי 2009 עברו בנתב"ג 1.2 מיליון נוסעים ■ ארה"ב היתה היעד המוביל לטיסות של ישראלים: כ-140 אלף ישראלים טסו אליה - גידול של 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
IATAאל עלגרמניהויזאיירחברות תעופהטיסותנגיף הקורונהנתב"גפרנקפורטשביתה