לקוחות החברה שישתתפו במבצע יוכלו להזמין את הפיצה תמורת 12 שקל מהסניף הקרוב אליהם, או לקחת אותה בעצמם מהסניף באמצעות קופון
המבצעים האגרסיביים שנקטו רשתות הספרים בשנה האחרונה עמעמו מעט את ההתרגשות סביב שבוע הספר המסורתי ■ בתגובה ל"מבצעי הכמות" שמציעות הרשתות, המו"לים יעמיקו את ההנחות בדוכני המכירה בירידים
בשנים האחרונות, הנהירה לכיכרות בשבוע הספר מסתמנת כמיותרת: המבצעים הפרועים ששוטפים את מוחו של הקורא לאורך כל השנה וההצפה בכותרים חדשים שרבים מהם באיכות ירודה, מעידים כי חגיגה גדולה אין כאן
רשת כמעט חינם פתחה זירת מחירים חדשה: הוזילה מוצרים כגון כרעיים ושניצלים - ובתגובה הוזלו מוצרים אלה גם בחלק מסניפי מגה בול ■ סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול: "ההאטה תחריף את התחרות, במיוחד ביוני-יולי"
רוזנהויז וסמנכ"ל הסחר אלי גידור יועמדו לדין בפרשת הורדת המוצרים מהמדפים בכפוף לשימוע ■ חקירת הפרשה החלה לפני חצי שנה עקב חשיפת "גלובס", לפיה שופרסל הורידה מהמדפים מוצרים שנמכרו במבצע ברבוע כחול
אל-על החלה במבצע "24 יעדים ב-24 שעות" במסגרתו היא מציעה כרטיסי טיסה מוזלים, כשהיעדים יוצעו בתורם בכל שעתיים עגולות במשך 24 שעות ■ באתר נרשם כי "עקב עומס רב לא ניתן לעלות את האתר במלואו"
לפי התוכנית שמציעה סלקום, ככל שמצטרפים יותר בני משפחה - המחיר לדקת שיחה יורד ונהנים מהנחה משפחתית גדולה יותר ■ בנק הדקות המשפחתי ניתן לניצול של כל בני המשפחה, והחלוקה אינה חייבת להיות זהה
מגה בול הוזילה את מחיר העוף ל-3.90 בלבד בכל הסניפים בארץ ■ בנוסף תמכור מלפפונים, עגבניות ובצל יבש ב-80 אגורות בלבד לק"ג בכל הסניפים ■ כל הרשתות התנו את ההטבה בקנייה של 150 שקל
מדובר בהמשך למלחמת המחירים שמתנהלת בימים האחרונים במתחם המסחרי בנשר בין הרשתות שופרסל, מגה בול של רבוע כחול ורמי לוי ■ במחסני להב מעריכים כי שופרסל תרחיב את מלחמת המחירים לאזורים נוספים
אתמול ירד מחיר ק"ג עוף לחצי שקל במגה בול ובשופרסל דיל ■ מגה בול ממשיכה גם למכור חלב, באגט וגבינה לבנה במחיר של שקל ליחידה; ואילו רמי לוי מוכר גבינת סקי, גבינה לבנה ולחם אחיד בחצי שקל
רמי לוי בתגובה מוריד את מחיר הגבינה והלחם האחיד לחצי שקל ■ במקביל ממשיכה מגה בול למכור חלב, בגט, גבינה לבנה וק"ג עגבניות במחיר של 1 שקל ליחידה, כפי שנחשף אתמול ב"גלובס" ■ לוי למגזין "פירמה": "לא שוכח שבאתי משכונת הפחים"
הזירה הצפונית מתחממת, והרשתות נערכות לקרב מחירים חדש ■ סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול: "התחרות באזור נשר תהיה הפתיח לנקודות נוספות באזורי תחרות קשים" ■ לוי: "אחליט מחר על האסטרטגיה שלי בנשר"
ממציאים סיבה להורדה, פונים לקהל יעד ממוקד, דוחים את ההנחה, משתפים פעולה עם חברה אחרת, מתרכזים במוצרים שנמכרים פחות טוב ומחפשים את הטיימינג המתאים
תחלק בנוסף פרסים כספיים בסך מיליון שקל בסך-הכל תשקיע החברה 6 מיליון שקל בפעילות לקראת שבועות
לדברי אסף בן-דב, הרשת תשקיע 4 מיליון שקל במהלך השיווקי "מסיבת ההפתעות" "המהלך אינו תוצאה של ירידה במכירות אלא להיפך; אנחנו מסתכלים על המצב ורוצים להיות מובילים, לא מובלים"
בניסיון לגייס אלפי לקוחות חדשים לשירותי החברה, יוצאת פרטנר במבצע המעניק ללקוחות החדשים 3 חודשים של שיחות חינם למספרים ניידים ונייחים וחיבור לאינטרנט פרטנר: "אין בכך להעיד על קושי בגיוס מצטרפים חדשים"
הנחותבלאק פריידייכרטיסי אשראינדל"ן: נדל"ן למגוריםקבלניםקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשוק הדיור