החל מהתחייבות לזמן ממושך וכלה במתנה שמחייבת את הלקוח לעמוד בתנאים לא הגיוניים - "גלובס" ואתר "כמהזה?" מספקים 5 דוגמאות למלכודות שמסתתרות בכוכביות של המבצעים בתחום התקשורת
הקמפיין הציבורי לשחרור שליט שטחי עד חסר אחריות. לשחרר? הלוואי. לא בכל מחיר
על רקע חשש מהאטה ב-2009, חנויות הריהוט מציעות בימים אלה מגוון מבצעים, חלקם אטרקטיביים מאוד פעילות ערה נרשמת גם בזירת הריהוט המשומש, ואתר yad2 מדווח על גידול במספר המוכרים ובמספר הקונים
אנשי עסקים מבטלים כנסים בבירה הצרפתית ועוברים לווידיאו קונפרנס - והמלונות נאלצים להוריד מחירים ולהתחיל לחשוב על מבצעים
המבצע נועד לחזק את הביקוש לשירותי הטלפוניה של HOT, על רקע הדעיכה באפקט ניידות המספרים והעובדה שהתחרות בשוק תלך ותחריף בעקבות כניסת פרטנר לתחום הטלפוניה הנייחת
המיתון לא הביא אמנם להוזלת מחירי חבילות הסקי, אך מי שיכול לחכות לנופש ספונטני יצליח ליהנות ממציאות: בחברת "גוליבר" מדווחים על גידול במספר המחפשים דילים של הרגע האחרון - במקביל לעלייה בהיצע
תאפשר במשך 10 ימים ל-100 גולשים שהינם לקוחות כל החברות לקבל במתנה מכשיר מוזיקה של סוני אריקסון מדגם W760 קבלת המכשיר מותנית בזכייה במשחק אינטרנטי ובהצטרפות לרשת פלאפון ל-18 חודשים
פעילות החברה בתחום האופנה, הכוללת את 31 סניפי סולוג ואת מכירות הביגוד ב-71 סניפי גלי, הניבה לחברה הפסד תפעולי של 757 אלף שקל בשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון השלישי רווח נקי של 6.2 מיליון שקל
למרות המשבר, סופר-פארם לא משנה את התוכניות האסטרטגיות המשנה למנכ"ל הרשת, יאיר עשהאל: "אם המצב ב-2009 יחייב מבצעים אגרסיביים ושחיקה של הרווח הגולמי - נהיה שם"
המצב הכלכלי טומן בחובו מבצעים בכל ענף - ובראש ובראשונה בענף האופנה החורף המתמהמה תורם את חלקו, והרשתות מנסות להיפטר מהמלאי באמצעות מבצעים עצמאיים או בשיתוף עם חברות האשראי והקניונים
הירידה נרשמה מתחילת נובמבר רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"
אמנם שלטי ה"סייל" לא מציפים את חלונות הראווה, ואצל לואי ויטון התיקים נמכרים ללא הנחה ב-4,500 שקל - אבל גיחה לחנויות יוקרה אחרות בכיכר עשויה לזמן הפתעות, כמו 50% על אופנת החורף
זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי
גם אם הוא עוד לא ממש כאן, הרשתות הקמעונאיות כבר מתחילות להרגיש את המיתון: הלקוחות שומרים על הארנק קרוב לכיס ומכרסמים בפדיון "גלובס" סקר רשתות קמעונאיות שונות כדי לבדוק כיצד הן נערכות לשינויים
הנחותבלאק פריידייכרטיסי אשראינדל"ן: נדל"ן למגוריםקבלניםקמעונאותקניותקניות באינטרנטרשתות אופנהשוק הדיור