מכירות הרשת ירדו ברבעון הראשון ב-12.4% והסתכמו ב-1.324 מיליארד שקל ■ במגה מייחסים את הירידה במכירות לסגירת חלק מסניפי הרשת
על-פי הודעת הרשת, בין היתר יירדו המחירים של ג'ל הכביסה קולון, שוקולד השחר, פסטה ברילה, קורנפלקס אלופים וכריות וניל
לפי הערכות, הפשיטה היא חלק מהחקירה נגד חברת תנובה שנפתחה לפני כשנתיים ■ מגה ושופרסל: משתפות פעולה עם החוקרים
תקבל עבור הסניפים כ-33 מיליון שקל ■ באמצעות הרכישה תיכנס "אושר עד" למעוזו של רמי לוי בשכונת תלפיות בירושלים, והתחרות בין הצדדים צפויה להחריף
עקב הירידה החדה במכירות שופרסל, מגה וקו-אופ ישראל בחג, רומז בכיר בשופרסל כי רוב הירידה במכירות הייתה במגה ■ מגה: "גדלנו בגזרת הדיסקאונט. הירידה נובעת בעיקר מסגירת סניפי מגה בול שהיו פעילים בשנה שעברה"
רשתות השיווק העלו את מחירי מרבית המוצרים בחג הפסח ■ על-פי סטורנקסט, בזמן שהרשתות הגדולות חוו ירידה במכירות, הרשתות הקטנות - דוגמת רמי לוי, יינות ביתן, ויקטורי וחצי חינם - עלו בסך המכירות בחג
ההכחשה של רמי לוי בדבר השמדת הבשר בסניף הרשת יצרה סדק ראשון באמון לו הוא זוכה מהציבור, והשמדת 460 ק"ג עוף ברשת YOU מעידה כי ציפיות הרשת למכירות לא התממשו ■ ואיך זה קשור לעובדה שהרשתות מפסידות על העוף?
משרד הבריאות ערך ביקורת בסניף רשת רמי לוי שיווק השקמה בנשר, וכן בסניף YOU של מגה ברחוב חלוצי התעשייה בחיפה ■ במהלך הביקורת נמצאו מוצרי בשר אינם ראויים למאכל אדם שפג תוקפם ומשרד הבריאות הורה להשמידם
הרשת חתמה את 2013 עם ירידה של 3.4% במכירות, שהסתכמו בכ-6.3 מיליארד שקל ■ לפני מספר חודשים השיקה הרשת תוכנית אסטרטגית חדשה, שאמורה לשפר את ביצועיה
מדד הגינות חדש שמשיקה היום המועצה לצרכנות: כרבע מלקוחות רשת מגה סבורים כי רמת ההגינות בה נמוכה במיוחד ■ חצי חינם ושופרסל צויינו לטובה
שניב מייצרת מוצרי נייר תחת המותגים "טאצ'" ו"לאבלי" והן עבור מותגים פרטיים
מנכ"ל רשת מגה מוטי קרן בתחזית לא אופטימית לשנה הקרובה: "השנה הזאת תהיה שנה קשה לכולם" ■ "יש לנו תדמית מחירים בעייתית וזה לא פשוט להילחם בה. לא ציפיתי לקבל פרגון, אבל בסוף הלקוח יחליט"
המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו
מאזן האימה בין יצרני המזון לרשתות השיווק בא על חשבוננו
מנתוני נילסן עולה כי רשתות השיווק שופרסל, מגה וקואופ ישראל נפגעו בינואר בכל התחומים: ירידה של 2.7% במכירות מזון, ירידה של 7.5% במכירות מוצרי טיפוח וירידה של 3.7% במכירות משקאות וטיפוח הבית
הבקשה לייצוגית בסך 13 מיליון שקל הוגשה בנוסף לתביעה קודמת נגד יצרניות הטונה בסך 104 מיליון שקל
אלקטרה מוצרי צריכהדור אלוןהפניקסיינות ביתןנחום ביתןקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסל