המגזין זכה בתואר משום שהפלטפורמות השונות שלו היוו לא רק הרחבות של המותג אלא מנוע ליצירת הכנסות - הישג לא מבוטל בתקופת מיתון
בנוסף צופה הרשת גידול של 300% ברכישת מגזינים וירחונים ■ יוצאת במבצע של 1+1 על מגוון רבי-מכר ב-3 הימים הקרובים
פוחת הסיכוי שהפרסום בעיתונות יחזור למצבו מלפני המיתון, והמגזינים מחפשים דרכים נוספות לייצר הכנסות ■ בתוכנית: השקעה באירועים ובתערוכות, שיתופי-פעולה עם גופי תוכן וכמובן - השקעה בתוכן ובמסחר באינטרנט
ווינטור, ששימשה השראה לדמות העורכת האגרסיבית בסרט "השטן לובשת פראדה", העפילה למקום הראשון בדירוג השנתי של "פורבס", לאחר שאשתקד זכתה במקום השני בלבד
כתב העת האמריקני מתקשה לשלם ריבית של 27 מיליון דולר לנושים ■ החברה הפכה ב-2006 לפרטית בעסקת ביי-אאוט ממונפת, וכעת היא כורעת תחת נטל החובות
חברת הירסט מגזינס אינטרנשיונל (HMI) תשיק מחדש את מגזין "קוסמופוליטן" בישראל יחד עם קבוצת מרקעי תקשורת שבבעלות עזור ■ עד לפני מספר חודשים החזיקה SBC בזכויות ההפצה של המגזין בארץ
היקף המכירות המוערך בשנה הראשונה עומד על 9 מיליון שקל ■ מוטו תקשורת מוציאה לאור 17 מגזינים בתחומי ההורות, הרכב, אוכל, עיצוב, תיירות, רוחניות ועוד
התקשורת הדיגיטלית משכה את הצעירים מהפרינט למסך ■ כיצד זה משפיע על המפרסמים, ואיך המגזינים מתמודדים עם האתגר לשמור על הקוראים הצעירים?
ציוני, המוציא לאור של המגזינים "הגה" ו-"מוטו", נטל על עצמו גם התחייבויות בהיקף מוערך של 5-7 מיליון שקל התחייב להעסיק לפחות 75% מעובדי הקבוצה ולהמשיך להוציא לאור 90% מהמגזינים
(עדכון) - לטענת הנאמן, מספר גורמים מרכזיים הביעו התעניינות ברכישת הקבוצה עם זאת, אחד הגורמים אמר ל"גלובס" כי "הנכסים האמיתיים של SBC הם המגזינים שהיא מפעילה בזיכיון - אותם היא לא יכולה למכור"
עפ"י נתוני עדכניים, רק שבועוני החדשות רשמו זינוק במכירות הודות למסע הבחירות הממושך לנשיאות ארה"ב
המגזין הוותיק איבד גובה מאז התחזקות אתרי הפורנו ברשת המנכ"ל מארק בל הכחיש את השמועה
נאמן החברה ביקש מביהמ"ש אשראי של 800 אלף שקל על מנת להמשיך ולשמור על רשת המגזינים כ"עסק חי", ובד-בבד יחפש משקיע לרכישת החברה
היקף החובות של החברה עומד על 53 מיליון שקל בנוסף לצרות הפיננסיות: בעלי החברה, המו"ל מאיר דוד, מרצה בימים אלה עונש מאסר בפועל בין המגזינים שמוציאה החברה: "מסע אחר", "הורים וילדים", "קוסמופוליטן" ועוד
קאתי בלאק - שחתומה על הצלחות כמו "קוסמופוליטן", מגזין "O" של אופרה ווינפרי ו-"USA TODAY" - ממציאה עכשיו את מגזין העתיד
הירחון, העוסק בתחומי האופנה, התרבות והלייף-סטייל של רחוב דיזנגוף, יופץ ללא תשלום ב-50 אלף עותקים ברחבי גוש דן היקף ההשקעה במהלך עומד על 2 מיליון שקל
אילן ציוניטיים אאוטיובל סיגלרלי-אור אברבךמוטו תקשורתמימון ישירעיתונותפיטוריםפירוק חברהשלמה בן צבי