מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 
מאשה דשקוב / צילום: עידן גרוס

"מקצוע השיווק קפא על שמריו; הדיגיטל הוא ההשכמה הרצינית הראשונה"

כשמאשה דשקוב הבינה שתעשיית הדיגיטל משוועת לעובדים, היא עזבה את תפקידה כסמנכ"לית שיווק במכללה למינהל והקימה את Digitalent, בית ספר לתעשיית הדיגיטל ■ בראיון ל"גלובס" היא חולקת תובנות על שיווק ופרסום בעידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2016

טיים פורצת את גבולות המגזינים: משיקה שירות סטרימינג חינמי

מו"לית המגזינים מנסה להיכנס לתחום הצומח של פרסום בווידאו ■ השירות יציע שידורים חיים 24 שעות ביממה ו-5 שעות שבועיות של תוכניות מקוריות ותוכניות מאתרי אינטרנט ומארכיוני טיים

וול סטריט ג'ורנל 13.09.2016
שיין סמית / צילום: בלומברג

"בשנה הבאה יהיה מרחץ דמים במדיה המסורתית"

כך העריך שיין סמית, מנכ"ל תאגיד המדיה Vice ■ "פוקס כבר יצאה בהצעת רכש לטיים וורנר. אפל יצאה בהצעה לטיים וורנר, והיא רוצה לקנות גם את נטפליקס. בששת החודשים הבאים כולם ינסו לקנות מישהו אחר, ואנחנו נשב ונתגלגל מצחוק"

שירות גלובס 25.08.2016

"הדיגיטל פגע בענפים שונים במדיה אך רק חיזק את הטלוויזיה"

בראיון לרגל השתתפותו בכנס הטלוויזיה EffecTV בארץ, הסופר ועיתונאי המדיה האמריקאי מייקל וולף מסביר מדוע הטלוויזיה תמשיך להיות עסק רווחי, גם בזכות נטפליקס, ומה הייתה הטעות הגדולה של העיתונות

לי-אור אברבך 22.03.2016
חברות מדיה | לפני כולם

תקציב המדיה הדיגיטלית של קבוצת קרסו יטופל ביוניון

עפ"י הערכות, תקציב הדיגיטל של קבוצת קרסו יעמוד על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
יוניון | לפני כולם

יוניון מדיה מרחיבה פעילות בדיגיטל ופותחת את UNION HEAD

החברה תיפתח בשותפות עם בעלי חברת YELLOW HEAD, שי כרמי וגל בר, ותנוהל ע"י צחי מנצור, מי שהיה מנכ"ל חברת הדיגיטל של יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2015
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?

חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות

אמיר וייס 27.10.2015
גוגל google / צלם: רויטרס

מחפשת לעזור: גוגל השיקה קרן ענק לעידוד מו"לים

מטרת הקרן, בהיקף של 150 מיליון אירו: לעודד חדשנות במדיה הדיגיטלית בקרב אתרי תוכן, סטארט-אפים בתחום החדשות ואנשים פרטיים

רועי גולדנברג 25.10.2015
שחף בר גפן / צילום: איל יצהר

שחף בר גפן היה בכלוב זהב - והצליח לצאת

"אחוז המצליחים נמוך, כי אחוז המתחילים נמוך. רוב האנשים עסוקים כל הזמן בלהתארגן, ובינתיים הדברים קורים במקום אחר", אומר שחף בר גפן, בעלי סוכנות המדיה הדיגיטלית מהגדולות בישראל, שמנהלת מאות קמפיינים דיגיטליים, מ-BMW ועד בקרדי ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

חגית ברונסקי 17.10.2015
ניו יורק טיימס / צילום: רויטרס

"ניו-יורק טיימס": נכפיל את ההכנסות מהדיגיטל ב-4 השנים הקרובות

לעיתון יש כיום יותר ממיליון מנויים משלמים בדיגיטל

אדוורטייזינג אייג' 08.10.2015
סנפאצ'ט/ צילום:בלומברג

לאן נעלם התוכן שלי?

150 מיליון משתמשים לא טועים: סנאפצ'ט היא הרשת החברתית הכי לוהטת כרגע

שגיא חמץ 06.08.2015
מיה אלחלל / צילום: איליה מלניקוב

הקימה 4 סטארט-אפים - ועכשיו מכינה את המוח שלכם למהפיכה

היא הייתה הישראלית הראשונה שהתקבלה לתוכנית העתידנות במרכז המחקר של נאס"א ■ עכשיו, מאגדת מיה אלחלל את הרעיונות החדשניים לפורמט חדש שיכין אתכם למציאות הדיגיטלית המהפכנית ■ ראיון מיוחד ל"ליידי גלובס"

מיה סלע 09.07.2015

"המודל לעיתונות הכתובה - תשלום תקופתי לכל הפלטפורמות"

העורך בפועל של מגזין הטכנולוגיה "Wired", גרג וויליאמס, חושב שהעיתונות הכתובה "עדייו חזקה בתחומים מסוימים ולא נעלמת" ■ ראיון ל"גלובס" לקראת ועידת MAD

צחי הופמן 30.06.2015
הייטק / אייר: יהונתן קינן

הסטארט-אפ הישראלי ARX נמכר בכ-30-50 מיליון דולר

החברה שמפתחת חתימות דיגיטליות מחליפה בעלות בפעם השלישית מאז הקמתה

רועי גולדנברג 12.03.2015

Web3 ו-DigTV יוצרות את גוף המדיה המוביל לילדים ולנוער

החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד

רועי גולדנברג 10.03.2015
עמית סגל / צילום: איל יצהר

כתב חדשות 2 עמית סגל זכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית

מנימוקי ועדת הפרס: "סגל הוא דוגמה מעוררת השראה לעיתונאי משפיע שאינו מסתפק במדיה המסורתית בה הוא פועל, אלא צועד קדימה, פועל בפלטפורמה הדיגיטלית ומייצר דיאלוג מרענן וחריף עם הגולשים"

רועי גולדנברג 25.02.2015

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 10