החברה שמפתחת חתימות דיגיטליות מחליפה בעלות בפעם השלישית מאז הקמתה
החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד
מנימוקי ועדת הפרס: "סגל הוא דוגמה מעוררת השראה לעיתונאי משפיע שאינו מסתפק במדיה המסורתית בה הוא פועל, אלא צועד קדימה, פועל בפלטפורמה הדיגיטלית ומייצר דיאלוג מרענן וחריף עם הגולשים"
"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית
טוויטר תוכל לשחק תפקיד בקשר עם הברנז'ה התקשורתית, אינסטגרם תביא תמונות "צבע" ופייסבוק תפציץ עם סרטוני וידיאו אוטומטיים ■ וגם: מה אפשר ללמוד מהניצחון של אובמה בבחירות האחרונות לנשיאות בארה"ב?
המיזם יכלול תוכן וידיאו בהתאמה אישית ויוצע בתשלום בפלטפורמות דיגיטליות
חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)
"MeMeMe" תציע ליוצרים מגוון שירותים - מהפקת תכנים מקוריים לפלטפורמות דיגיטליות ועד הפעלת ערוצי רשת וניהול זכויות דיגיטליות למותגים קיימים
מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק
שלל עצות מוזהבות יש בדוח שדלף מניו-יורק טיימס. יעזור? לא
תמכור את שטחי הפרסום והמדיה בנכסים הדיגיטליים של מיקרוסופט בישראל, לרבות סקייפ וערוצי MSN
נשיא חטיבת הדיגיטל של קבוצת המגזינים Hearst Media, טרוי יאנג, מסביר שלא מספיק לפגוש את הקורא פעם בחודש במגזין הפרינט, אלא חייבים "לייצר מעורבות אינטימית עם הקוראים בכל דקה" ■ ראיון
myThings שגייסה 37 מיליון דולר עוסקת בהתאמת פרסומות לפי העדפות הגולשים
סקוף, העורך הראשי של העיתון המקוון "האפינגטון פוסט", מתארח השבוע בארץ בכנס INTV של זכיינית ערוץ 2 קשת ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא אומר: "אם עיתונאי לא חש בנוח לעשות שימוש במדיה דיגיטלית - הוא בצרות"
בניגוד לשמועות - הטלוויזיה לא מתכננת למות, אם כי תנאי המחיה שלה ישתנו ■ הדיגיטל כאן כדי להישאר, אך התעשייה ברובה לא מבינה איך בדיוק זה קשור אליה
ד"ר יניב לויתן, מומחה ללוחמה פסיכולוגית, מוציא ספר חדש - "לחץ כאן" - על שיווק דיגיטלי ■ בריאיון ל"גלובס" הוא מדבר על הבעיות בתחום: "נעשות המון טעויות"; על שיווק בפייסבוק: "עדיין לא אפקטיבי"; ועל 5 הטעויות בשיווק באינטרנט
Viceאפליקציותמדיהסטרימינגעיתונותעיתונות מקוונתפודקאסטפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיות