גלעד בכר, מנהל בחברת OnTheMob, במדור חודשי חדש המסקר את שוק הפרסום בסלולר ■ והפעם: נאטורפיל מספקת לייזר כחול, סמסונג משיקה את הגלקסי ופלאפון מפרסמת עמוד חלול
עכשיו מגיעים הפידבקים: ה"דיילי" מוצלח בפרסום מולטימדיה - אבל "לא ייחודי" ו"לא מתעדכן"
מלכתחילה תכננו ניוז קורפ ואפל להשיק את "The Daily" ב-19 בינואר, אבל התוכניות נדחו בשל מה שהוגדר כ"שיבושים טכניים"
לא חסרות דליקות שניצתו בניו-מדיה. אבל לא כל גיץ ראוי להפוך לדליקה תקשורתית
מה אומר מינוי עורך "מעריב" החדש לגבי עתידה של העיתונות המודפסת?
פייסבוק חו"ל: בהודו משיקים מוצרים, בארה"ב שוברים שיאים, ובגרמניה מתחנפים וחוטפים
החל מ-iPad חדש ועד כרטיסים להופעה של שלום חנוך וריטה: לקוחות ערניים של גופים פיננסיים - כמו בנק לאומי, מגדל ואקסלנס - יכולים להרוויח מהפעילות במדיה החברתית לא מעט הטבות
אנשים מתעצבנים מתוכן שיווקי בסביבתם הפרטית? צריך פשוט לדעת איך לעשות אותו
החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר
בלאומי הבינו את היתרון בזירה הדיגיטלית. התוצאה: עלייה בשביעות-הרצון של הלקוחות
המדיה החברתית והתפתחות כלים מחקריים מקוונים יצרו קונספט מנצח במחקרי שוק
לורן זלזניק בכנס Ad-Tech: למרות החשש של גופי המדיה מהפעילות באינטרנט והחינמיות של הרשת - "אם מנצלים את ההזדמנויות הדיגיטליות ניתן רק להרוויח"
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח למפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל
נתוני המחקר יפורסמו בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ■ ההערכות הן כי שוק הבידור והמדיה בישראל יצמח ב-מ-3.2 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-3.9 מיליארד דולר בשנת 2014
Viceאפליקציותמדיהסטרימינגעיתונותעיתונות מקוונתפודקאסטפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיות