אילו בכירים השתתפו בשני מרוצי ריצה בסוף השבוע? ■ למה התרגשה עליזה סרוסי, אמו של יו"ר בנק הפועלים? ■ ואיך הפתיע איליק רוז'נסקי את אשתו אריאלה?
ועדת שחם, הבוחנת את שוק התקשורת, צפויה להמליץ על הגבלות למשרדי פרסום
מודי כידון מסיים קדנציה כיו"ר איגוד חברות הפרסום, נרדף ועמוס אויבים ■ בראיון ל"פירמה" הוא עונה לטענות כי נחלץ לעזרת החבר והלקוח מאי.די.בי: "אני רק מודי כידון, ואני לא יכול לעזור לנוחי דנקנר... פה בארץ יש רצון לירות בקטרים"
יורם באומן, יו"ר פובליסיס ישראל, מדגיש כי התוכנית היא שהסוכנויות יישארו מתחרות זו בזו ■ שווי החברה הממוזגת יעמוד על כ-35 מיליארד דולר
המנכ"ל המשותף באדלר-חומסקי יהיה הראשון מהדור הצעיר בענף שיכהן בתפקיד ■ גיא: "האיגוד צריך להיות אקטיבי יותר ולשרת טוב יותר את הענף בפן המקצועי"
מי פרגנו לדור ההמשך של אבולעפיה? ■ וגם: מי חגגו עם בכירי הטכניון את פתיחת הקמפוס החדש?
ההוצאה הכללית לפרסום עלתה, הפרסום באינטרנט זינק, ומספר הפקות הטלוויזיה גדל - אך בענף מעריכים כי מדובר בהתאוששות זמנית הנובעת מאירועים נקודתיים
בעוד כחודשיים צפויות להיערך בחירות באיגוד, שבהן ייבחר יו"ר חדש וכן 10 חברי הנהלה ■ גורמים בענף הפרסום לוחצים על יורם באומן להתמודד על תפקיד היו"ר
מדובר במתחם מסחרי בשטח כ-3,200 מ"ר המשתרע על פני 3 קומות ברחוב Pine, הממוקם צמוד ל-Chase Manhattan Plaza, מקביל לרחוב Wall Street ובמרחק בלוק מהבורסה של ניו יורק ■ הקרן הוקמה ע"י מודי כידון ויניב מלמוד
ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?
יו"ר האיגוד, מודי כידון: "ענף הפרסום מצוי במשבר המאיים על קיומו; יום העיון יטפל בסוגיה הבוערת - שיטת התגמול של משרדי הפרסום והתמורות שיחולו בה"
הקרבות בענף הפרסום הופכים אישיים: במכתב שהעבירו יורם באומן ומודי כידון לממונה על ההגבלים, הם טוענים כי חברת המדיה של מקאן הציגה נתונים כוזבים כשביקשה אישור לשת"פ עם גליקמן-נטלר-סמסונוב, וכי יש לבטל את ההסכם
מדד הפרסום ברבעון הרביעי של 2012 חוזר אחורה לרמת פעילות דומה לזו שהייתה לפני ארבע שנים, אחרי המשבר הפיננסי הגלובלי ■ יו"ר איגוד הפרסום: "התמונה הקודרת של מצב ענף הפרסום אינה מגמה חולפת, זו כבר המציאות הקיימת"
ביטול תחרות הפרסום הישראלית נובע מסיבות כלכליות ומקצועיות, אך בהנהלת האיגוד בחרו להדגיש את הסיבה הכלכלית ולדבר על שנה קשה בענף ועל הרצון לחסוך כסף למשרדים
למרות התאוששות קלה ברבעון השני, מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2012 מעיד על מצבו הבעייתי של הענף ■ היקפי הפרסום ירדו ב-3% ל-342 מיליון דולר
זוהי עסקה שלישית של קרן ההשקעות במנהטן ■ אלטו השלימה גיוס הקרן הראשונה להשקעות בנדל"ן בסכום של 100 מיליון שקל
גיתםאירועים ומינוייםטכנולוגיה: סטארט-אפיםלילך אשר טופילסקי משרדי פרסוםסילבסטרקרן altoקרנות השקעה