זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם
אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
בניגוד להודעת קברניטי האיגוד לפיה הושגה הסכמה לגבי הרכב ועדת השיפוט - מהפרוטוקולים עולה כי הוועדה הציעה דווקא חלופות אחרות
כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?
פעילות הפרסום בישראל עדיין במיתון אך מראה סימני התאוששות: ההוצאה הרבעונית לפרסום גדלה וכך גם מחירי המדיה, מספר ההפקות החדשות והביקוש לעובדים בענף - אך מספר ההפקות היקרות עדיין בירידה
ב-28 ביוני אמורה הרשות השנייה לפרסם מכרז חדש לערוץ 10 - זאת למרות שאף אחד אינו מעוניין במכרז חדש, הפרסומאים מזהירים כי כי סגירת הערוץ תפגע אנושות בתעשייה, ובעלי המניות יפסידו יותר אם יחשיכו את המסך
בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
בנאומו בטקס פרסי קקטוס הזהב אמר יו"ר איגוד חברות הפרסום, כי "במצב הכלכלי ב-2009 ו-2010 אין מספיק כסף כדי לקיים שני ערוצים מסחריים בתנאים הרגולטורים הקיימים"
הירידה במדד הפרסום היתה אמנם פחות חריפה מהתחזיות - אך עדיין נרשמה ירידה בביקוש לעובדים, במספר ההפקות החדשות וברמת המחירים במדיה, זאת למרות שהרייטינג בערוצים המסחריים דווקא עלה
כידון, איגוד חברות הפרסום, עורר את זעמם של היוצרים לאחר שקרא לפטר את מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה היוצרים לכידון: "הירתמותך נגד סמירה נראית כניסיון לקעקע את הלגיטימציה הרעועה של הרגולציה"
באיגוד חברות הפרסום זועמים על פגישה שקיים סמירה עם נציגים מ"הארץ" ו"ידיעות אחרונות" בנושא עמלות היתר, על אף שלסמירה ולרשות השנייה אין כל סמכות בכל הנוגע לעיתונות
החליף את יאיר גלר, ששימש בתפקיד באופן זמני לאחר שרמי שלמור - המצוי בסכסוך משפטי מתוקשר מול ראובני-פרידן - ביקש לוותר על התפקיד ולקיים בחירות חדשות
גורמים בענף פנו בימים האחרונים גם לגיל סמסונוב, אך הוא העדיף לוותר על התפקיד כידון, מבעלי משרד הפרסום גיתם BBDO, ישקול בתוך 48 שעות אם להיענות להצעה
הביעו התעניינות בנפרד ברכישת הבניין כזכור, העיתון הודיע לפני שבועיים כי יעמיד את בית "מעריב" למכירה במכרז שיאפשר ל"מעריב" לשכור את הנכס מהרוכש לתקופה של שנתיים עד 4 שנים
אירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמיקרוסופט ישראלמלגותמשרדי פרסוםנדל"ן בארה"בסוכני ביטוחקניון הזהבקרן alto