מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים
יו"ר איגוד חברות הפרסום באסיפת איגוד המפיקים: "בישראל יש מעל 150 מיליון שקל בתוכן שיווקי בטלוויזיה" ■ מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה על ה-DTT: "נבטיח שהיצירה לא תיפגע"
בכירי ענף הפרסום באו לקבל ולחלק פרסים ■ בכירי עולם העסקים באו לתרום לשיבא ■ ובכירי אפריקה ישראל השיקו קניון במוסקבה
תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות
הפעילות ברבעון הרביעי של 2010 מחזירה את ענף הפרסום לימים הטובים: ההוצאה לפרסום עלתה, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בעלייה, ונרשם זינוק בביקוש לעובדים בענף
הנדל"ן הרפואי ועסקאות "מכור והשכר" חוזרים ב-2011: החברה חתמה על הסכם לרכישת 55% משלושה מרכזים רפואיים לפי שווי של כ-35 מיליון שקל
הפרסומאי מודי כידון לקח יחצ"נית לשעבר ומנהל פרייבט אקוויטי, וכעת הוא משכנע ישראלים לתת לו להשקיע את כספם בנכסים בארה"ב ובמערב אירופה
זאת תמורת כ-90 מיליון שקל ■ הרוכשת - ד"ר יעל אלמוג, מיורשות דוד לובינסקי ■ העסקה משקפת לגיתם, שפועלת בתחומי הנדל"ן והתקשורת, שווי של כ-300 מיליון שקל
בשווי של 40 מיליון שקל ■ התשואה השנתית על הנכסים היא בשיעור של כ-8.3%, כשהמימון לעסקה בהיקף של 50% מעלות הנכס בוצעה באמצעות בנק אוף אמריקה
מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה
כידון ביצע את הרכישה באמצעות חברת אלטו השקעות שבבעלותו ■ העסקה משקפת תשואה שנתית ברוטו של כ-7.6% על הנכס הבנוי על שטח של 1,350 מ"ר בפרבר לייק סטיבנס
חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל
תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"
הפיתוח של החברה, שהקים יו"ר איגוד חברות הפרסום, ישולב בכרטיסי SIM של מורפו
קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"
ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה
אירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמיקרוסופט ישראלמלגותמשרדי פרסוםנדל"ן בארה"בסוכני ביטוחקניון הזהבקרן alto