מודי כידון

כתבות אחרונות

 

השיחה: עולם הפרסום חוגג בתחרות קקטוס הזהב

בכירי ענף הפרסום באו לקבל ולחלק פרסים ■ בכירי עולם העסקים באו לתרום לשיבא ■ ובכירי אפריקה ישראל השיקו קניון במוסקבה

מיכל גלנטי 25.05.2011

מדד הפרסום ברבעון הראשון של 2011 בשיא של כל הזמנים

תעשיית הפרסום נמצאת במגמת צמיחה כמעט רציפה מאז הרבעון הראשון של 2009 ■ הטלוויזיה ממשיכה להוביל את הטון, הרייטינג עולה, וכך גם מחירי הפרסום וההפקות החדשות

ענת ביין-לובוביץ' 02.05.2011

לקראת 2011: תעשיית הפרסום חוזרת לרמות השיא

הפעילות ברבעון הרביעי של 2010 מחזירה את ענף הפרסום לימים הטובים: ההוצאה לפרסום עלתה, מספר ההפקות החדשות בטלוויזיה נמצא בעלייה, ונרשם זינוק בביקוש לעובדים בענף

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

אלטו השקעות של מודי כידון רוכשת מרכזי רפואה בארה"ב

הנדל"ן הרפואי ועסקאות "מכור והשכר" חוזרים ב-2011: החברה חתמה על הסכם לרכישת 55% משלושה מרכזים רפואיים לפי שווי של כ-35 מיליון שקל

מיכל מרגלית 16.01.2011

"התשואות בנדל"ן נמוכות, והטיפול בשוכר הוא מעמסה"

הפרסומאי מודי כידון לקח יחצ"נית לשעבר ומנהל פרייבט אקוויטי, וכעת הוא משכנע ישראלים לתת לו להשקיע את כספם בנכסים בארה"ב ובמערב אירופה

מיכל מרגלית 21.12.2010

תאומים וכידון מוכרים 25% מגיתם מערכות תדמית

זאת תמורת כ-90 מיליון שקל ■ הרוכשת - ד"ר יעל אלמוג, מיורשות דוד לובינסקי ■ העסקה משקפת לגיתם, שפועלת בתחומי הנדל"ן והתקשורת, שווי של כ-300 מיליון שקל

אבי שאולי 23.11.2010

אלטו של מודי כידון רוכשת שני נכסים נוספים בארה"ב

בשווי של 40 מיליון שקל‏ ■ ‏התשואה השנתית על הנכסים היא בשיעור של כ-8.3%, כשהמימון לעסקה בהיקף של 50% מעלות הנכס בוצעה באמצעות בנק אוף אמריקה

מיכל מרגלית 14.11.2010

שינוי מגמה: ענף הפרסום עבר ברבעון השלישי למגמה שלילית

מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2010

מודי כידון רכש 40% מנכס מסחרי בסיאטל לפי שווי של 30 מ' ש'

כידון ביצע את הרכישה באמצעות ‎‎חברת אלטו השקעות שבבעלותו ■ העסקה משקפת תשואה שנתית ברוטו של כ-7.6% על הנכס הבנוי על שטח של 1,350 מ"ר בפרבר לייק סטיבנס

מיכל מרגלית 24.10.2010

נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום

חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2010

מדד הפרסום לרבעון השני: נקודת שיא חדשה לענף הפרסום

תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"

חגית ברונסקי 27.07.2010

הסטארט-אפ החדש של מודי כידון: חיוג שמות בסלולר

הפיתוח של החברה, שהקים יו"ר איגוד חברות הפרסום, ישולב בכרטיסי SIM של מורפו

בתיה פלדמן 23.06.2010

מודי כידון: "ענף הפרסום הוא הסיסמוגרף של החברה"

קקטוס הזהב, שנערך השנה לראשונה במתכונת של פסטיבל, סיפק בין חלוקות הפרסים גם כמה תובנות לגבי עולם הפרסום ב-2010 ■ נועם לניר: "אף אחד מהברנדים הגדולים באינטרנט לא נבנה מפרסום"

חגית ברונסקי 26.05.2010

היום שאחרי המיתון: תעשיית הפרסום ב-2009 במגמת צמיחה

ברבעון הרביעי של 2009 מדד הפרסום רשם ירידה קלה, אך השנה כולה הסתיימה עם כיוון חיובי ומגמת צמיחה ■ הנתונים מעידים כי פעילות הפרסום בישראל נחלצה מהמיתון שגרם המשבר העולמי, והיא נמצאת עם הפנים קדימה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2010

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2009: סוף המיתון? ענף הפרסום בצמיחה

זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם

אורי רודריגז-גרסיא 02.11.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

   12345   

   נמצאו 76 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5