השיחה: משפחת נתניהו מבלה בצוק מנרה

היכן טיילו ראש הממשלה ורעייתו בחול המועד? ■ מי השתתף באירוע השנתי של סטודיו C? ■ ואיפה חגגו שרון ומודי כידון את המימונה?

סלע קיומנו

אלפי מבקרים ביקרו במהלך חול המועד בצוק מנרה. אחד מהם הוא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהגיע למקום מלווה ברעייתו שרה ובבניהם יאיר ואבנר.

משפחת נתניהו ערכה במקום תצפית לעבר עמק החולה, הגליל העליון והגולן וירדו ברכבל. אבנר הצעיר הוכיח כישורים אתגריים בסנפלינג מהמצוק, ואילו יאיר הבכור בחר לגלוש באומגה שאורכה 200 מטר. ההורים הגאים צפו בילדיהם ואפילו שיחקו שש-בש.

לדברי אייל שמיר, מנכ"ל צוק מנרה, ההודעה על ביקור ראש הממשלה ומשפחתו הייתה בהתראה קצרה. למרות זאת, האתר נערך בקפידה ועל-פי הוראות האבטחה, והביקור לדבריו עבר בהצלחה.

משפחת נתניהו/ צילום: חיים צח לעמ
 משפחת נתניהו/ צילום: חיים צח לעמ

מפשילים שרוולים

אליעזר אלקון, יו"ר קבוצת הנדל"ן משולם לוינשטין והמחותן של שרי אריסון (בתו אליטל נשואה לג'ייסון אריסון, בנה של המיליארדרית); שאול לוטן, מנכ"ל החברה; רעייתו רוחל'ה ובתם חן, המועסקת בחברה; שרון בן-צבי, סמנכ"לית השיווק, עובדי חברה; ומתווכי נדל"ן שעובדים עם הקבוצה - כל אלה הפשילו בחול המועד שרוולים ושיפצו מועדונית לילדים בסיכון ביפו. "רצינו להפתיע את הילדים שיחזרו מחופשת החג למקום רענן", אמרה בן-צבי.

אליעזר אלקון/ צילום:שרון מלכי
 אליעזר אלקון/ צילום:שרון מלכי

700 נשים ופיני כהן אחד

700 נשים וגבר אחד לקחו חלק באירוע השנתי של סטודיו C, הרשת הנשית לעיצוב וחיטוב הגוף, שהתקיים באבן יהודה. 700 הנשים הן עובדות הרשת, והגבר הוא פיני כהן, יו"ר הרשת ולשעבר מנכ"ל אפריקה ישראל ומנהל זרוע הנדל"ן הפרטית של יצחק תשובה באסיה.

כהן, כיום שותף ויו"ר בחברת הנדל"ן אמריקה ישראל המחזיקה עם שותפות נוספות בסטודיו C, בישר לעובדות שכל מי שתעבוד מעל 20 שנה - תקבל מהרשת שעון זהב.

בעיות שומה

איש העסקים ומזכיר ההגנה לשעבר בממשל פורד ובוש, דונלד רמספלד, צייץ בטוויטר שאין לו מושג קלוש אם הוא משלם מסים כראוי. עוד הוא צייץ כי כל שנה ביום המס הוא נוהג לשלוח לרשויות המס (ה-IRS) מכתב שבו הוא מודה שאיננו יודע אם החזרי ותשלומי המס שלו אכן מדויקים. רמספלד מייחס את הבורות שלו בנושא למורכבות הכרוכה בתשלומי מס בארה"ב.

דונלד רמספלד/ צילום: רויטרס
 דונלד רמספלד/ צילום: רויטרס

בלומברג בגן עדן

ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, מייקל בלומברג, אמר בריאיון ל"ניו-יורק טיימס": "הרווחתי את מקומי בגן עדן".

בלומברג היהודי, המתכנן בימים אלה להוציא 50 מיליון דולר על קידום פרויקט חברתי שהוא מקדם בנושא בקרה על נשק אזרחי, הוסיף וביאר: "שאם יש אלוהים, כשאגיע אני לא אעצור למיון, ישר אכנס לגן עדן".

מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק / צלם רויטרס
 מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק / צלם רויטרס

החיים שלהם דבש

איתמר ומאיה פרץ, הבעלים של קייטרינג "איתמר פרץ מטבח שף" אירחו אתמול (ב') כ-650 מוזמנים לכבוד המימונה בביתם שבסביון. הגינה עוצבה בסגנון ארמון מרוקאי שבמרכזו שולחן ענק מסתובב עם כל המתוקים המסורתיים.

באו לחגוג: שלמה ועתליה שמלצר והילדים עפרה וטובי, סמדר רינות-נמרודי, יעקב ואסנת פרי; מודי ושרון כידון; איציק מרדכי; דני וצילי נוה; ארז ושרון אלוביץ'; רפי סויד, מבעלי מוקד אמון; רוני שאטן; רונן ורנדי פלד; רונן ויעל טוב; עו"ד הרצל ארביב; היהלומנים בועז ואיילה מודולבסקי; האופנאים רונית ואילן חלפון ועוד.

במקביל, חיים ושגית רביבו פינקו אף הם בביתם שבצפון תל-אביב את האורחים במאכלים מרוקאיים. באו לטעום: אלי טביב; ראובן אבלגון; עידו חג'ג'; רוני מאנה ורעייתו ג'ני ואייל גולן ששיריו התנגנו ברקע.

שרון ומודי כידון/ צילום: יוסי כהן
 שרון ומודי כידון/ צילום: יוסי כהן