מוריס לוי

כתבות אחרונות

 

הרגולטור בארה"ב אישר את מיזוג אומניקום-פובליסיס

העסקה למיזוג ענקיות הפרסום צפויה להיסגר סופית ברבעון הראשון של 2014

אדוורטייזינג אייג' 05.11.2013

השיחה: כשטום ג'ונס פגש את פנינה רוזנבלום

יאיר סרוסי מארח משלחת מהודו באוניברסיטת ת"א ■ ליאון קופלר מתייצב מאחורי הקופה בסופר-פארם במסגרת ההתרמה לאגודה לסוכרת נעורים ■ ואדוארד קוקירמן מארח מסיבת קוקטייל חגיגית

מיכל גלנטי 28.10.2013

עוד לפני אישור המיזוג: קבוצת פובליסיס מתרחבת בהודו

רכשה את משרד הפרסום Beehive המחזיק במשרדים במומבאי, דלהי ובנגלור ■ המטרה: להפוך לקבוצת הפרסום הגדולה בהודו

אדוורטייזינג אייג' 23.10.2013

מנכ"ל IMAX: אנשים לא רוצים להיכבל לטאבלט ולסמארטפון

מנכ"ל רשת בתי הקולנוע העולמית בוועידת הנשיא: "סטיבן שפילברג יכול לספר סיפור טוב יותר מנער בן 16 ביו-טיוב" ■ מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג: "יש הגבלה לכמות החברים והקשרים שאתה יכול לייצר. אני חושב שהמדיה החברתית תדעך"

רועי גולדנברג 20.06.2013

השיחה: דני ימין ויוסי ורדי חוגגים בטכניון

מי הגיעו לאירועי חבר הנאמנים של המוסד החיפאי? ■ איפה נפגשו אהרן ברק ואמנון רובינשטיין? ■ וגם: מי התארחו באירוע של מכון היצוא?

מיכל גלנטי 11.06.2013

קבוצת פובליסיס מתכננת רכישות בהיקף 4 מיליארד דולר

לדברי היו"ר מוריס לוי, הקבוצה מחפשת לרכוש חברות דיגיטל בשווקים מתעוררים

אדוורטייזינג אייג 28.04.2013

מנכ"ל פובליסיס: "אם לא נשתנה נמות. אולי לאט, אבל נמות"

הוא נחשב לגורו פרסום בינלאומי ולאחד מבכירי התעשייה, אך גם כשמוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס העולמית, מביט סביב הוא רואה כיצד דבר כבר אינו כשהיה. הצרכנים החדשים חדים ושואלים יותר, מכים גלים ומשנים ללא היכר את הסוכנויות, את המותגים ואת האופן שבו הם מתקשרים. עם ביקורו בארץ לרגל רכישת באומן בר ריבנאי, אומר לוי בראיון בלעדי למדד המותגים של "פירמה": "היום שבו הצרכן לא ימצא משמעות במותג, זה היום בו ערכו של המותג יאבד"

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2012

מוריס לוי: השוק הישראלי הוא מקור לכישרונות קריאייטיב ודיגיטל

יו"ר ובעלי קבוצת פובליסיס העולמית הודיע רשמית על רכישת משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ עפ"י הערכות, העסקה נעשתה לפי שווי של 50 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2012

קבוצת פובליסיס בדרך להפוך לגורם דומיננטי בענף הפרסום בישראל

על אף הכוונות הטובות, שורת החלטות ניהוליות שגויות מנעו מפובליסיס למקסם את כוחה בארץ ■ כעת, רכישת המניות בבאומן-בר-ריבנאי והמו"מ עם ארי מלמוד לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס מאותתים כי בעלי המניות הצרפתיים מדברים ביזנס

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2012

הקיטורים של וורן באפט

העשירים עושים הכול כדי לשלם כמה שפחות, עכשיו הם מתלוננים שלא לוקחים מהם מספיק

רון שוורץ 10.09.2011

מוריס לוי: "אני מאמן מועמדים לתפקיד מנכ"ל פובליסיס הבא"

יו"ר ומנכ"ל סוכנות הפרסום העולמית פובליסיס יציג להנהלה מספר מועמדים לרשת אותו בתפקיד

אדוורטייזינג אייג' 25.07.2011

אינטרפבליק הפסידה 35.8 מיליון דולר ב-9 החודשים הראשונים של 2009

מנכ"ל חברת אחזקות הפרסום אינטרפבליק, מייקל רות', הודה כי מצב הכלכלה הגלובלית ממשיך להשפיע על החברה וכי הוא צופה התאוששות הדרגתית

אדוורטייזינג אייג' 02.11.2009

פובליסיס רוכשת ממיקרוסופט את סוכנות הפרסום הדיגיטלי Razorfish

זאת תמורת 530 מיליון דולר ■ מטרת הרכישה היא להרחיב את הנוכחות של פובליסיס בשוק הפרסום המקוון

נועה פרג 09.08.2009

מוריס לוי מעריך: ההתאוששות בשוק הפרסום העולמי תתחיל במחצית השנייה של 2009

מנכ"ל ויו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס צופה כי הרבעון השני של 2009 יהיה הגרוע ביותר של פובליסיס השנה

שירות גלובס‏ 14.06.2009

מנכ"ל פובליסיס, מוריס לוי: "אני לא מאמין שהשוק יתאושש לפני אמצע 2010"

למרות הפגיעה בהכנסות הקבוצה, הפיטורים שבאופק וסגירת אתר Honeyshed - מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת הפרסום פובליסיס, רואה במיתון הזדמנות לצמיחה, ומאמין כי רעיונות טובים יהיו מבוקשים לא פחות מאשראי

אדוורטייזינג אייג' 26.02.2009

   12   

   נמצאו 31 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2