הרשת השקיעה כ-3 מיליון שקל במותג "פרפקט", שיכלול מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי הנייר והמוצרים החד-פעמיים
מתכנן להיכנס למוצרי חלב, שימורים וקטניות ■ לדברי לוי, המותג הפרטי הגיע תוך שנה ל-12% מהמחזור, והוא צופה עלייה ליותר מ-20% השנה ■ אחד היצרנים: "לוי מנהל מו"מ קשוח על המותג הפרטי ומצפה שנשחק את הרווחיות שלנו כמעט לאפס"
עמי ורטהיימר, מנכ"ל משותף בחברת מיה, שהתחילה כיצרנית אבקת אפייה ומייצרת כיום 400 מוצרים: "בשונה מיצרנים גדולים, אנחנו גדלנו בזכות ולא בגלל השם"
נתח השוק של המותג הפרטי עומד על 5.6% בלבד ומדשדש ברוב רשתות השיווק, למעט בשופרסל ■ האם זה בגלל הצרכן הישראלי - או שהבעיה נעוצה בתג המחיר?
קדמי, סמנכ"ל השיווק של פרטנר לשעבר, וזוגתו טל קדמי, משיקים את Hii mobile (היי מובייל) ■ "הסלולר נהפך לקומודיטי, ואין בידול לצעירים. תפרנו את החבילה הכי אטרקטיבית היום בשוק"
הרשת רואה רק בנעמן מתחרה ישירה, אומר סמנכ"ל הסחר של הרשת, ומתחייב כי כלי הבישול "יהיו זולים ב-20% לפחות גם מספקים שלנו"
משרד הכלכלה הכריז על חלוקת מכסה ליבוא 1,500 טון בשר טרי נוספים ללא מכס, שחולקה בין קבוצת נטו המייבאת בשר טרי עבור שופרסל, מחסני השוק, יוחננוף, רמי לוי, עוף ירושלים ועזרא לאטי מחברת מעדני הטלה
החברה השיקה לאחרונה 3 סמארטפונים במותג הפרטי GINI, שהיקר ביניהם נמכר ב-1,499 שקל, והזול - ב-600 שקל
זאת תחת השם GINI ■ תשיק בשלב הראשון 3 מכשירים, שהיקר בהם יעלה 1,499 שקל ■ תציע גם אחריות לכל החיים ותיתן שירותי ענן ■ בשלב הבא יושקו מכשירים נוספים דוגמת פבלטים וטאבלטים
פריגו העולמית ייצרה עבור שופרסל תרכובת מיוחדת שקיבלה את אישור משרד הבריאות ■ שופרסל תמכור את המוצר במחיר שנמוך ב-20%-30% מהמחירים בהם נמכרים מטרנה וסימילאק כיום ■ בכיר בשוק: "המותג הפרטי עשוי לצמצם את ההפסד לשופרסל, אבל הוא לא יביא בשורה לצרכנים"
במכתב שנשלח אתמול התבקשו הספקים לאשר עד מחר את השתתפותם בעלויות ההולכות וגדלות של הפעלת האתר ■ הספקים זועמים: "זו חזירות" ■ בתוך שנתיים גדלו מכירותיה של שופרסל באונליין ב-60%
איגוד השיווק בחר באברכהן בזכות מהלך המותג הפרטי שהוביל בשנה האחרונה, שכלל את הרחבת מגוון המוצרים ותקשור מסיבי מתמשך
כמו כן, החברה משיקה תחת המותג הפרטי מרגרינה ושמנת לאפייה ובישול במחירים הנמוכים מהשחקן המוביל בכל אחת מהקטגוריות
גם אם בשנים האחרונות הצרכן הישראלי השתחרר במידה מסוימת מהצורך להיצמד למותגים, על המדף בסופר עדיין מככבים השמות המוכרים שגורפים את רוב הקופה - גם אם מחירם גבוה במאות אחוזים ממחיר המותגים המקבילים
אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"
"ידיעות אחרונות": חיתולי "רמי לוי בייבי", שיוצרו ע"י חוגלה קימברלי, יחלו להימכר בינואר ■ ההבטחה: מחיר נמוך בכ-10% מהמתחרים
העלאת מחיריםחוק ההסדרים 2023יוקר המחיהענף המזוןקמעונאותרמי לוירשתות שיווקשופרסלשיווקקבוצת שסטוביץ