מותג פרטי

כתבות אחרונות

 

מתי משתלם לקנות את המותג הפרטי בשופרסל ובמגה?

הרשתות הגדולות מגדילות את היצע המותגים הפרטיים שלהן, אך הצרכנים עדיין שולחים את היד אל המותג המוכר ■ "גלובס" בדק את פערי המחירים בכמה מהמוצרים הבולטים, ובדק מי מייצר את אותם מוצרים

מיכל רז-חיימוביץ' ואילנית חיות 05.01.2015
איציק אברכהן / צילום: תמר מצפי

שופרסל: נמכור מוצרים בכל הקטגוריות בהנחות גדולות

שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה תחתיו חיתולים, נקניקים במשקל, תה, מים בטעמים, פיצות קפואות ומוצרים נוספים ■ מוצרים לדוגמה: חיתולים ב-31.90 שקל, נקניקים בכ-6.9 שקלים ל-100 גרם, חומוס ב-9.90 שקלים

אילנית חיות 09.12.2014
סניף רשת שופרסל דיל / צלם: אוריה תדמור

שופרסל מרחיבה את מוצרי המותג הפרטי - זולים ב-20%

הקטגוריות החדשות שאליהן נכנסת שופרסל עם המותג הפרטי הן סלטים מצוננים, תה, פיצות קפואות, מים בטעמים, מוצרים ללא סוכר ומוצרים אורגניים

מיכל רז-חיימוביץ' 29.10.2014

למה אתם מתעקשים לשלם עד מאות אחוזים יותר על מזון?

אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%

אילנית חיות 29.05.2014

סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל

‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת

‎‎אילנית חיות‏ 30.04.2014

יוקר המחיה? מכירות המותג הפרטי מגרדות את ה-6%

המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו

אילנית חיות 24.02.2014

בקשה לייצוגית: שבבי טונה ברמי לוי, קו-אופ, מגה ושופרסל

הבקשה לייצוגית בסך 13 מיליון שקל הוגשה בנוסף לתביעה קודמת נגד יצרניות הטונה בסך 104 מיליון שקל

שירות גלובס 05.02.2014

משפרת רווחיות: שופרסל משיקה תת-רשת ומותג פרטי פרימיום

מפצלת את תת-הרשת "יש" ל"יש בשכונה" ול"יש חסד", ובנוסף מרחיבה את פעילות המותג הפרטי עם יצירת מותג פרטי פרימיום

אילנית חיות 23.12.2013

עכשיו זה סופי: ברנד פור יו תייצר עבור ניו-פארם מותג פרטי

המותג הפרטי יכלול מוצרי ניקיון לבית ולמטבח, מוצרי טואלטיקה ומוצרים לתינוקות

אילנית חיות 22.12.2013
אברום משה מרגלית | לפני כולם

רשת "אושר עד" תשווק את המותג הפרטי של קוסקו

תייבא בשלב ראשון 5 מוצרים של המותג קירקלנד, ובהם נייר טואלט ושקיות אשפה, מתוך כוונה להרחיב בצורה משמעותית את קו המוצרים של המותג

אילנית חיות 02.07.2013

חוסכים בסופר: תחליפו מותגים מוכרים - ותחסכו לפחות 20%

רוב הצרכנים בישראל קונים קטשופ של אסם, ירקות קפואים של סנפרוסט ודגני בוקר של תלמה ■ ברוב המקרים ברשימת המוצרים הזולים נמצאו מוצרי המותגים הפרטיים ■ הבעיה: בשופרסל ובמגה מגוון התחליפים הזולים מצומצם

מיכל רז-חיימוביץ' 06.06.2013

ברנד פור יו נגד רמי לוי: תובעת 32 מיליון שקל מרשת השיווק

יצרנית "המותג", מותג פרטי הנמכר ברשת הרביעית, טוענת כי מוצריה לא קודמו אצל רמי לוי - בניגוד להסכמים עמה ■ לוי: "אין ממש בטענות שלהם"

אילנית חיות ‏ 17.02.2013
התייעלות | לפני כולם

שופרסל דורשת מספקי המותג הפרטי הנחה של 3%

זאת באופן רטרואקטיבי ■ ספק: הדרישה פוגעת בספקים הכי חלשים ■ בתוך כך, הרשת ממשיכה בהתייעלות וסוגרת את המטה הנפרד של תת-הרשת "יש"

אילנית חיות 17.01.2013

"למה למכור תירס קפוא ב-16 שקל כשאפשר למכור ב-10?"

6 שנים אחרי השקת המותג הפרטי לרשת הרביעית, בעלי "ברנד פור יו" פותחים חזית ■ בראיון ל"גלובס" הם תוקפים את אסם, סנפרוסט, ויסוצקי וסנו על המחירים הגבוהים, ומסבירים כיצד המחאה החברתית הקפיצה אותם במכירות

אילנית חיות 27.11.2012
הוזלה | לפני כולם

ספקי המותג הפרטי לא העלו מחירים - ומגה ייקרה עד 25%

באוגוסט 2011, שיא המחאה החברתית, מגה השיקה סל מוצרים זול ב-20% מהמתחרים ■ מאז הם התייקרו עד 25% ■ מגה: החזרנו את המחירים המקוריים

אילנית חיות 08.11.2012

"הצרכן הישראלי מטומטם: מקטר - ואז נכנס לסופר וקונה הכול"

בדיקת "גלובס": מחירי המותגים הגדולים יקרים עד 132% ממחירי מוצרים דומים של מותגים קטנים ■ אז למה הצרכנים מתעקשים לקנות בעיקר מותגים גדולים?

אילנית חיות 21.08.2012

   12345678910   

   נמצאו 147 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 10