הרשתות הגדולות מגדילות את היצע המותגים הפרטיים שלהן, אך הצרכנים עדיין שולחים את היד אל המותג המוכר ■ "גלובס" בדק את פערי המחירים בכמה מהמוצרים הבולטים, ובדק מי מייצר את אותם מוצרים
שופרסל מרחיבה את המותג הפרטי ומשיקה תחתיו חיתולים, נקניקים במשקל, תה, מים בטעמים, פיצות קפואות ומוצרים נוספים ■ מוצרים לדוגמה: חיתולים ב-31.90 שקל, נקניקים בכ-6.9 שקלים ל-100 גרם, חומוס ב-9.90 שקלים
הקטגוריות החדשות שאליהן נכנסת שופרסל עם המותג הפרטי הן סלטים מצוננים, תה, פיצות קפואות, מים בטעמים, מוצרים ללא סוכר ומוצרים אורגניים
אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%
החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
המותג הפרטי של רשת סופר-פארם - "לייף" - הוא היחיד שהתחזק ב-2013, בזמן שהמותגים הפרטיים "שופרסל", "מגה" ו"המותג" נחלשו
הבקשה לייצוגית בסך 13 מיליון שקל הוגשה בנוסף לתביעה קודמת נגד יצרניות הטונה בסך 104 מיליון שקל
מפצלת את תת-הרשת "יש" ל"יש בשכונה" ול"יש חסד", ובנוסף מרחיבה את פעילות המותג הפרטי עם יצירת מותג פרטי פרימיום
המותג הפרטי יכלול מוצרי ניקיון לבית ולמטבח, מוצרי טואלטיקה ומוצרים לתינוקות
תייבא בשלב ראשון 5 מוצרים של המותג קירקלנד, ובהם נייר טואלט ושקיות אשפה, מתוך כוונה להרחיב בצורה משמעותית את קו המוצרים של המותג
רוב הצרכנים בישראל קונים קטשופ של אסם, ירקות קפואים של סנפרוסט ודגני בוקר של תלמה ■ ברוב המקרים ברשימת המוצרים הזולים נמצאו מוצרי המותגים הפרטיים ■ הבעיה: בשופרסל ובמגה מגוון התחליפים הזולים מצומצם
יצרנית "המותג", מותג פרטי הנמכר ברשת הרביעית, טוענת כי מוצריה לא קודמו אצל רמי לוי - בניגוד להסכמים עמה ■ לוי: "אין ממש בטענות שלהם"
זאת באופן רטרואקטיבי ■ ספק: הדרישה פוגעת בספקים הכי חלשים ■ בתוך כך, הרשת ממשיכה בהתייעלות וסוגרת את המטה הנפרד של תת-הרשת "יש"
6 שנים אחרי השקת המותג הפרטי לרשת הרביעית, בעלי "ברנד פור יו" פותחים חזית ■ בראיון ל"גלובס" הם תוקפים את אסם, סנפרוסט, ויסוצקי וסנו על המחירים הגבוהים, ומסבירים כיצד המחאה החברתית הקפיצה אותם במכירות
באוגוסט 2011, שיא המחאה החברתית, מגה השיקה סל מוצרים זול ב-20% מהמתחרים ■ מאז הם התייקרו עד 25% ■ מגה: החזרנו את המחירים המקוריים
בדיקת "גלובס": מחירי המותגים הגדולים יקרים עד 132% ממחירי מוצרים דומים של מותגים קטנים ■ אז למה הצרכנים מתעקשים לקנות בעיקר מותגים גדולים?
העלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןענף המזוןקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשיווק