מותג פרטי

כתבות אחרונות

 

התחזיות של האו"ם שחורות; כיצד יושפע ענף המזון בישראל?

דו"ח האו"ם בנושא עליית מחירי חומרי הגלם בעולם אינו מותיר הרבה מקום לאופטימיות ■ ואולם, תעשיינים וקמעונאים ישראלים לא מתרגשים: "באו"ם מנבאים שחורות, ולא תמיד הם צודקים"

אילנית חיות 21.06.2010

סכסוך כספי בין הרשת הרביעית ליצרנית "ברנד פור יו"

רמי לוי, ויקטורי, מחסני השוק, מחסני להב וסופר דוש טוענות כי ברנד פור יו גבתה מאחורי גבן עמלה מהיצרנים וייקרה את המותג הפרטי ברשתות ■ דורשות השבה של מיליוני שקלים ■ ברנד פור יו: "הרשתות מפירות את ההסכם עימנו"

אילנית חיות 09.06.2010

ברנד פור יו יוצאת בשיתוף-פעולה עם נטו, יצרנית טיבון ויל

"ברנד פור יו" היא יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית ■ במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת מוצרי בשר חדשה הכוללת קבבים, סטייקים והמבורגרים, בהשקעה של כ-200 אלף שקל

שירות גלובס 26.05.2010

ורטהיים יכניס את רוזנהויז לכלא?

מנכ"ל שופרסל הוא קורבן במאבק בין הרשתות לספקים, שמעוניינים לדחוק את המותג הפרטי

אלי ציפורי 16.04.2010

ביבי צריך לשנות תסרוקת

חבל שאנחנו ממשיכים לשחק לפי חוקי משחק שהסתיים מזמן, ורק אנחנו עוד לא שמנו לב

לילך סיגן 26.03.2010

האם שופרסל היא מונופול?

אם הספקים יכוונו להגדרה צרה מזו של שוק הסופרמרקטים הארצי - הרשת תיחשב מונופול

פרופ' דיויד גילה 22.03.2010

המותג הפרטי חוזר לגודלו הטבעי

היציאה מהמיתון בארה"ב מסמנת גם את הירידה בכוחו של המותג הפרטי

שמחה סיגן 18.03.2010

נילסן: מכר המותג הפרטי בארץ - מהנמוכים בעולם המערבי

בישראל מהווה המותג הפרטי 5% מהמכר, לעומת 46% בשווייץ ■ המותג הפרטי בארץ פעיל ב-65% משוק מוצרי הצריכה ■ חנויות ההבי דיסקאונט מתחזקות ■ הצרכנים בעולם צמצמו הוצאות על ביגוד, מזון בטייק אווי ובילויים

אילנית חיות 04.03.2010

המותג הפרטי של מחסני כמעט חינם יימכר בקרפור וטסקו

המוצרים יימכרו במחלקות המזון הכשר של הרשתות בארה"ב, פולין, קנדה, צרפת וגרמניה ■ רני צים, מבעלי הרשת: היקף ההכנסות מהפעילות צפוי לעמוד על 10 מיליון דולר בשנה

אילנית חיות 17.02.2010

"גלובס" בודק: מתי המותג הפרטי של הרשתות באמת משתלם

המחירים לרוב נמוכים יותר, למרות שהמותג הפרטי מיוצר לא פעם ע"י היצרן של המותג המוכר; המוצרים עצמם זהים או דומים מאוד ■ החיסרון באסטרטגיה השיווקית: שטח המדף מצטמצם, ולכן המגוון מצטמצם והתחרות נחלשת

אורלי פלג-מזרחי ואילנית חיות 03.02.2010

חם, לוהט, אש: קבלו את הטרנדים הצרכניים של 2009

שנת המיתון שינתה את הצרכן הישראלי, והוא הפך להיות יותר סולידי, רציונלי ונבון ■ מה היו ההשפעות הצרכניות הישירות של השינוי הזה, והאם לאחר המיתון יחזור הצרכן להרגלי שנות השפע - או שיהיה מפוכח ומאוזן יותר?

עדי יופה, טרנדולוגית 20.01.2010

שופרסל בודקת מול טרה אפשרות לייצור מותג פרטי בתחום החלב

עם זאת מדובר בהתעניינות כללית, ולפי שעה אין בשופרסל תוכנית מעשית לכניסה לשוק החלב עם מותג פרטי

אילנית חיות 04.01.2010

שטראוס תנובה ואסם: הסדרנות בשופרסל תביא פיטורים המוניים

(עדכון) - איגוד המזון לממונה על ההגבלים: להכריז על שופרסל כמונופול ■ "מאז המיזוג עם קלאבמרקט, שופרסל נוקטת מהלכים בעלי השפעה מכרעת בשוק" ■ מתנגד להחלטת שופרסל לטפל בסדרנות בסניפים

אילנית חיות 25.11.2009

הרווח הנקי של רבוע כחול זינק כמעט פי 4 הודות להטבת מס

הסתכם ברבעון השלישי ב-25 מיליון שקל ■ המנכ"ל זאב וורמברנד: "אנו צופים כי כבר בשנת 2010 יעמוד אחוז המכירות של המותג הפרטי על כ-10%"

אביב לוי ‏ 25.11.2009

המשביר מאשרת את הפרסום ב"גלובס": תקים רשת סופרמרקטים

תקים בתוך 3 שנים רשת סופרמרקטים שתמנה 20 סניפים ■ היקף ההשקעה בהקמת הרשת יעמוד על כ-50 מיליון דולר, ויעד המכירות השנתי הוא 2 מיליארד שקל ■ רמי שביט: "לא צריכה להיות דרמה שמחר ננגח את שופרסל"

אילנית חיות 15.11.2009

בדיקת "גלובס": סל הקניות השנה זול ב-8% מאשר בשנה שעברה

מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2009

   123456789   

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 9