מותג פרטי

כתבות אחרונות

 
אורי וטרמן, מנכ''ל שופרסל / צילום: איל יצהר

כדי שהייצור לא ייעצר: שופרסל תזרים כסף למחלבות רמת הגולן

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, הודיע כי החברה תזרים כסף להפעלת מחלבות רמת הגולן, המייצרת את מוצרי החלב במותג הפרטי של הרשת • המחלבה הגישה לאחרונה בקשה לבית המשפט למנות נאמן ולהקפיא את ההליכים נגדה באופן זמני • לפי הערכות בענף, שופרסל תעביר למחלבה כמיליון שקל

שירה ספיר 27.11.2022
אורי קילשטיין, מנכ''ל קרפור ישראל / צילום: סיון פרג'

מנכ"ל קרפור ישראל חושף את ביצועי המותג הפרטי וטוען: "כל השוק בעקבותינו"

חמישה חודשים מאז שמוצרי המותג הפרטי של קרפור עלו למדפים בישראל, הנתונים שמגיעים מיינות ביתן ומגה משקפים שינוי מהותי בהתנהגות הצרכנית • שמן הזית מגיע לנתח של 81% מהקטגוריה, טבלאות השוקולד עם נתח של 56% וקפסולות הקפה עם 47%

שירה ספיר 21.11.2022
אם יעשו דקטלוניזציה לשוק המזון, התועלת לצרכן תהיה גדולה / צילום: פאול אורלייב

רוצים להוריד מחירים? אפשרו לרשתות זרות להיכנס לישראל

קשה להוריד מחירי מותגים, אך הניסיון של דקטלון מראה שכניסת מותגים פרטיים יכולה להטיב רבות עם הצרכן הישראלי

ד"ר יאיר אילת 08.09.2022
משאיות שילוח של אמאזון / צילום: Shutterstock

תחקיר רויטרס מאשים את עובדי אמזון בהודו בהעתקת מוצרים

המסמכים חושפים כיצד צוות המותגים הפרטיים של אמזון בהודו ניצל בחשאי את הנתונים הפנימיים של החברה כדי להעתיק מוצרים שנמכרו ע"י חברות אחרות ולהציע אותם בזירה של אמזון • העובדים גם העלו את מוצרי המותג הפרטי של אמזון בתוצאות החיפוש

נבו טרבלסי 13.10.2021
שופרסל baby / צילום: דני לרנר
שופרסל | בלעדי

סוף להרפתקה: מותג תחליפי החלב של שופרסל יורד מהמדפים

שופרסל שאפה לשבור את הדואופול של מטרנה וסימיליאק בענף, אולם נוכחה לגלות כי הציבור הישראלי לא בשל להיפרד מהמותגים המובילים בקטגוריה • שופרסל: "מהלך זה הוביל להורדת מחירים בכלל הקטגוריה"

מיכל רז-חיימוביץ' 10.06.2021
סדרת טיפוח בלונס / צילום: יח"צ

שסטוביץ משיקה מותג פרטי ראשון בתחום הטיפוח

שסטוביץ נכנסת לסגמנט צפוף, אך לדברי מנהלת השיווק קרן מושעי, "עדיין יש מקום לעוד מותג" • לשסטוביץ כבר יש מותגים פרטיים בתחום המזון, אך זו הכניסה הראשונה שלה עם מותג פרטי לתחום הטיפוח

מיכל רז-חיימוביץ' 19.05.2021
סניף של רשת שופרסל דיל / צילום: סיון פרג'
קמעונאות | בלעדי

שופרסל מסתערת עם המותג הפרטי על השוק המוסדי

שופרסל מתחילה לייצר מותג פרטי לשוק המוסדי • שתי הקטגוריות הראשונות הן רטבים ותוספות כגון פתיתים ואורז • המהלך מתבצע באמצעות חברת אמיגה, ששופרסל רכשה בכ-18 מיליון שקל • שופרסל מציעה ללקוחות מערכת שיכולה לנתח עלויות, וכך לקדם את המותג הפרטי שלה

שני מוזס 10.03.2021
המותג הפרטי של יוחננוף על המדפים / צילום: תמונה פרטית

יוחננוף החלה למתג מוצרים שהיא מייבאת תחת מותג פרטי משלה

רשת הקמעונאות החלה לשווק במסגרת מותג פרטי מספר מוצרים, ביניהם סוכר, שמן זית וגבינה צהובה • בכך היא מצטרפת לרשתות כמו שופרסל ורמי לוי, שבהן המותג הפרטי מהווה נתח משמעותי מהמכירות

שני מוזס 05.02.2020

שופרסל מודיעה על ריקול לעשרות מוצרי פסטה של המותג הפרטי

הסיבה: חשד להימצאות חרקים זעירים • החרקים נמצאו במספר אריזות ממוצרי הפסטה של המותג הפרטי בתוצרת "ברוטו" איטליה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.12.2019

ריקול בשופרסל: חשש להימצאות סלמונלה בביצי המותג הפרטי

הרשת מבצעת ריקול על ביצים של המותג הפרטי "שופרסל", לאחר שעודכנה ע"י ספק הביצים "מן הטבע" כי קיים חשש להימצאות חיידקי סלמונלה במספר יחידות ששווקו • הציבור מתבקש לא לצרוך את המוצר

מיכל רז-חיימוביץ' 28.08.2019

תביעה נגד ויקטורי: לא קידמה לכאורה את המותג הפרטי שלה

תביעה בהיקף של 16 מיליון שקל הוגשה נגד הרשת בטענה כי לא קידמה את מכירות המותג הפרטי עפ"י הסכם עמה • התובעת היא ברנד פור יו, בעלת מניות בשותפות הרשת הרביעית • ויקטורי: "טענות התובעת מבוססות על הנחות שגויות; מטרת התביעה היא ניסיון לשפר את תנאי ההתקשרות"

שני מוזס 26.06.2019
איציק אברכהן / צילום: יוסי כהן
בשר | בלעדי

האסאדו של שופרסל כבר לא רק מארגנטינה: תחל לייבא בשר טרי מוזל מפולין

קמעונאית המזון הגדולה בישראל מתקשה להתחרות ברשתות שמוכרות בשר מוזל בעקבות הגדלת המכסות ליבוא בשר טרי • הבשר הפולני יימכר תחת המותג הפרטי של שופרסל, והוא אמור להציע מחיר תחרותי גם ביחס לספקיות הישראליות

שני מוזס 04.06.2019
גלידות | לפני כולם

שופרסל רוצה לק משוק הגלידה: פלדמן תייצר עבורה מותג פרטי

מדובר בכניסה לקטגוריה חדשה עבור שופרסל, כשבשלב הראשון תשווק החברה חמישה מוצרים שונים במחירים שינועו בין 13 שקל למארז של קרחונים ועד ל-20 שקל למארז של טילונים

שני מוזס 14.05.2019
תבניות ביצים / צילום: עינת לברון
אייל מליס | בלעדי

האוטו שלנו גדול, ירוק ובשקל: השותפות החדשה בין תנובה ורמי לוי נחשפת

תנובה חתמה על הסכם לייצור מותג פרטי בתחום הביצים עבור רשת רמי לוי • זו הפעם הראשונה בה חברת מזון גדולה בשוק הישראלי מייצרת מותג פרטי עבור רשת קמעונאות • תנובה מהווה 80% ממכירות הביצים ברשת רמי לוי, שמסתכמות בעשרות מיליוני שקלים בשנה

שני מוזס 21.04.2019

סופר-פארם תשקיע 20 מיליון שקל בסניפים: "נסגור סניף שלא יהיה רווחי בתוך 3 שנים"

הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת

שני מוזס 17.03.2019
שופרסל / צילום: תמר מצפי

שובה של ה"מפלצת": כך הפכה שופרסל לספקית המזון הרביעית בגודלה בישראל

בשנת 2018 סיפקה שופרסל מוצרים של המותג הפרטי בהיקף המוערך ביותר מ-3 מיליארד שקל בשנה - כ-25% מהמכירות של הרשת • למעשה, רק שלוש ספקיות מוכרות בהיקפים גדולים ממנה: תנובה, שטראוס ואסם-נסטלה

שני מוזס 03.02.2019

   12345678910   

   נמצאו 147 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 10