מותג פרטי

כתבות אחרונות

 
ניצן לביא / צילום: יוסי כהן
לייף | לפני כולם

סופר-פארם תציג מחירי "לייף" ליד המחירים בעולם

החל מיום חמישי הקרוב רשתות השיווק יידרשו לפרסם את פערי המחירים בין ישראל לעולם ב-7 מוצרים ■ סופר-פארם תציג את המחירים כבר ממחר, אולם לצידם תפרסם את מחירי המותג הפרטי שלה, הנמוכים יותר ממחירי היבואניות

שני מוזס 25.02.2018
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו

שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח

שני מוזס 24.01.2018
 הכנת דוחות כספיים תקופתיים /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

האם שניב תהפוך למיני-סנו?

הפעילות הממוזגת של שניב מזכירה את פעילותה של סנו

יניב פגוט 23.01.2018
אמזון / צילום: רויטרס

אמזון נערכת להסתער על שוק הלבשת הספורט עם מותג פרטי

ענקית האינטרנט חברה לספקיות הלבשה שמייצרות עבור ענקיות כמו גאפ ונייק ■ בשלב זה מדובר עדיין בהיקפי ייצור ניסיוניים

שירות גלובס 14.10.2017
הקולה של שופרסל / צילום: איל יצהר

צפו: הקרב על הקולה - מה יקרה למחירים עם כניסת מותג שופרסל?

שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד

שני מוזס 27.09.2017
הקולה של שופרסל / צילום: איל יצהר

שופרסל יקרה מהמתחרים: לא נותנת מבצעים על קוקה-קולה

כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים

שני מוזס 11.09.2017
קוקה קולה  בשופרסל / צילום: אמיר שניידר, מנהלי שיווק מצייצים

יצרנית הקולה של שופרסל התרסקה עם מותג דומה בטורקיה

למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"

שני מוזס 31.08.2017

אחרי השקת "קולה שופרסל": הרשת משיקה גם קולה בפחיות

סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים

יפעת פרייז 30.08.2017
המרלו"ג של שופרסל בשהם. 51 אלף מ"ר / צילומים: שלומי יוסף
הסכם הפצה | לפני כולם

שופרסל נכנסת לתחום ההפצה: תפיץ מוצריה לשוק הפרטי

מדובר בצעד משמעותי ביחסי הרשת עם הספקים, שמצטרף למעבר לסדרנות עצמית ולפגיעה ממכירות המותג הפרטי הצומח של שופרסל

שני מוזס 30.07.2017

שופרסל נכנסת לקטגוריית הפארם: משיקה מותג פרטי - CARE

זאת רגע לפני הכרעת הממונה על ההגבלים בעניין עסקת שופרסל-ניו-פארם ■ המותג הפרטי יכלול פלסטרים, פדים לחיטוי וחבישה, בדיקות הריון, קונדומים, משקל, תיק עזרה ראשונה ובקבוקי מים חמים, שיימכרו במחירים בין 10-70 שקלים

שני מוזס 16.07.2017
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל

ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים

חני לוטן-תוריאל 09.07.2017
רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי
חלב | לפני כולם

קטשופ בשקל? רמי לוי ישווק חלב וקטשופ במותג הפרטי

בעוד תנובה וטרה נאבקות לבלום את פעילות שופרסל בחלב, נכנס שחקן חדש ■ בקטשופ לוי ינסה להתחרות ישירות באסם, החולשת על 73% מהשוק

שני מוזס 18.06.2017
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

שוק המזון והצריכה בהתאוששות; מכירות המותג הפרטי בירידה

מכירות מוצרי המזון והצריכה גדלו ב-347 מיליון שקל מתחילת השנה, ואולם נתח השוק של כלל עשרת הספקים הגדולים דווקא ירד בתקופה זו ל-55.5% ■ תנובה ושטראוס התחזקו

שני מוזס 08.06.2017
לפני כולם

המותג "קנייה חכמה" יושק מחדש כמותג פרטי בשם G

הצמיחה של "קנייה חכמה" נבלמה בשל זיהויו עם רשת רמי לוי ■ בחברת גורי, המחזיקה במותג, מקווים כי תחת השם החדש הוא ייכנס לרוב הקמעונאיות ויגיע בתוך שנה למכירות של 60 מיליון שקל - כפי שהיה בימיו הטובים ■ הורדת המותג מהמדפים גרמה לחברה הפסד של 15 מיליון שקל

שני מוזס 07.06.2017

   123456789   

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 9