בשלב הראשון, תייצר החברה במפעל בירוחם כ-20 מוצרים עבור ענקית המסחר המקוון תחת השם "Visage Envy" • השלב הבא צפוי להיות ייצור של תרופות ללא מרשם - תחום שאמזון סימנה כמנוע צמיחה • המנכ"ל שאול שלח: "אנחנו לא מצפים שמחר בבוקר זה יהיה בהיקפים היסטריים, אבל הכוונה היא להרחיב מאוד את מגוון המוצרים"
כך אמר היום בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • לוי הבטיח שלא יאפשרו עליות מחירים אוטומטיות, הביע התנגדות לחרם צרכנים ואמר כי רק מודעות צרכנית והכניסה המואצת של המותג הפרטי תאט את עליות המחירים, וכי לתקשורת יש חלק חשוב במאבק
היחלשות הספקים והתחזקות המותג הפרטי משקפים, בין היתר, את כוחן העולה של רשתות השיווק • אם בעבר הן נשלטו ע"י הספקים, היום הן אלה שמובילות את הטון • פרשנות
קורין ברוך-קטנר, ששימשה בעבר כמנהלת בכירה בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, מונתה למנהלת פעילות המותג הפרטי של שופרסל - זאת לאחר עזיבתו של גל שולמן
איך הפך שוקולד גודייבה ממותג יוקרתי שמזכיר את החופשה בחו"ל, לכזה שנמכר גם במדפי רשת רמי לוי?
המותג הוא בתחום הנון פוד תחת השם מגנוס, והוא יכלול כ-350 פריטים, בהם סירים, מחבתות וכלי אפיה • "היעד שלנו הוא שהתחום יהווה 5% מהמחזור שלנו"
שופט העליון נעם סולברג: "תהליך העיצוב אומר דורשני; נראה שרמי לוי ביקש לכאורה להתקשט בנוצות זרות ו'להתעטף' במוניטין של ברילה"
הסדרה תכלול כ-50 מוצרים במגוון קטגוריות, בהן חומוס וסלטים, פסטות ובשרים מטוגנים • בנוסף תשווק רמי לוי מוצרי פסטה יבשה המיוצרת במפעל זארה באיטליה, לצד פסטות טריות של פסטה ריקו
החל מיום חמישי הקרוב רשתות השיווק יידרשו לפרסם את פערי המחירים בין ישראל לעולם ב-7 מוצרים ■ סופר-פארם תציג את המחירים כבר ממחר, אולם לצידם תפרסם את מחירי המותג הפרטי שלה, הנמוכים יותר ממחירי היבואניות
שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח
הפעילות הממוזגת של שניב מזכירה את פעילותה של סנו
ענקית האינטרנט חברה לספקיות הלבשה שמייצרות עבור ענקיות כמו גאפ ונייק ■ בשלב זה מדובר עדיין בהיקפי ייצור ניסיוניים
שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"
סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים
העלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןענף המזוןקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשופרסלשיווק