מותג פרטי

כתבות אחרונות

 
אמזון | בלעדי

אמיליה קוסמטיקס תייצר מותג פרטי של קוסמטיקה ותרופות ללא מרשם עבור אמזון

בשלב הראשון, תייצר החברה במפעל בירוחם כ-20 מוצרים עבור ענקית המסחר המקוון תחת השם "Visage Envy" • השלב הבא צפוי להיות ייצור של תרופות ללא מרשם - תחום שאמזון סימנה כמנוע צמיחה • המנכ"ל שאול שלח: "אנחנו לא מצפים שמחר בבוקר זה יהיה בהיקפים היסטריים, אבל הכוונה היא להרחיב מאוד את מגוון המוצרים"

שני מוזס 25.12.2018
רמי לוי ובתו יפית לוי-אטיאס / צילום: תמר מצפי

רמי לוי: "הרווח הגולמי שלנו ירד בגלל מבצעי מחיר בחגים, אבל אנחנו לא מצטערים כי אנחנו רצים מרתון"

כך אמר היום בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" • לוי הבטיח שלא יאפשרו עליות מחירים אוטומטיות, הביע התנגדות לחרם צרכנים ואמר כי רק מודעות צרכנית והכניסה המואצת של המותג הפרטי תאט את עליות המחירים, וכי לתקשורת יש חלק חשוב במאבק

גד פרץ 20.12.2018
ירקות קפואים, סופרמרקט / שאטרסטוק

הספקים הגדולים התכווצו, המותג הפרטי צמח: כך נראתה שנת 2018 בשוק המזון

היחלשות הספקים והתחזקות המותג הפרטי משקפים, בין היתר, את כוחן העולה של רשתות השיווק • אם בעבר הן נשלטו ע"י הספקים, היום הן אלה שמובילות את הטון • פרשנות

שני מוזס 09.12.2018
שופרסל דיל / צילום: תמר מצפי

מאסתי לאודר לשופרסל: מונתה מנהלת אחראית למותג הפרטי של הרשת

קורין ברוך-קטנר, ששימשה בעבר כמנהלת בכירה בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, מונתה למנהלת פעילות המותג הפרטי של שופרסל - זאת לאחר עזיבתו של גל שולמן

שני מוזס 07.11.2018
בונבוניירה של גודייבה./צילום: Shutterstock   א.ס.א.פ קריאייטיב

פרימיום להמונים

איך הפך שוקולד גודייבה ממותג יוקרתי שמזכיר את החופשה בחו"ל, לכזה שנמכר גם במדפי רשת רמי לוי?

שני מוזס 26.08.2018
נחום ביתן / צילום: שלומי יוסף

קבוצת יינות ביתן משיקה לראשונה מותג פרטי

המותג הוא בתחום הנון פוד תחת השם מגנוס, והוא יכלול כ-350 פריטים, בהם סירים, מחבתות וכלי אפיה • "היעד שלנו הוא שהתחום יהווה 5% מהמחזור שלנו"

שני מוזס 21.08.2018
רמי לוי / צילום: איל יצהר

ביהמ"ש לרמי לוי: הורד מהמדף מוצרים שמחקים את ברילה

שופט העליון נעם סולברג: "תהליך העיצוב אומר דורשני; נראה שרמי לוי ביקש לכאורה להתקשט בנוצות זרות ו'להתעטף' במוניטין של ברילה"

ברקת שמאי 23.04.2018
רמי לוי / צילום: איל יצהר
לפני כולם

חומוס עם מאיר אדוני: רמי לוי ישיק סדרת מוצרי פרימיום

הסדרה תכלול כ-50 מוצרים במגוון קטגוריות, בהן חומוס וסלטים, פסטות ובשרים מטוגנים • בנוסף תשווק רמי לוי מוצרי פסטה יבשה המיוצרת במפעל זארה באיטליה, לצד פסטות טריות של פסטה ריקו

שני מוזס וענת ביין-לובוביץ' 27.03.2018
ניצן לביא / צילום: יוסי כהן
לייף | לפני כולם

סופר-פארם תציג מחירי "לייף" ליד המחירים בעולם

החל מיום חמישי הקרוב רשתות השיווק יידרשו לפרסם את פערי המחירים בין ישראל לעולם ב-7 מוצרים ■ סופר-פארם תציג את המחירים כבר ממחר, אולם לצידם תפרסם את מחירי המותג הפרטי שלה, הנמוכים יותר ממחירי היבואניות

שני מוזס 25.02.2018
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו

שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח

שני מוזס 24.01.2018
 הכנת דוחות כספיים תקופתיים /  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

האם שניב תהפוך למיני-סנו?

הפעילות הממוזגת של שניב מזכירה את פעילותה של סנו

יניב פגוט 23.01.2018
אמזון / צילום: רויטרס

אמזון נערכת להסתער על שוק הלבשת הספורט עם מותג פרטי

ענקית האינטרנט חברה לספקיות הלבשה שמייצרות עבור ענקיות כמו גאפ ונייק ■ בשלב זה מדובר עדיין בהיקפי ייצור ניסיוניים

שירות גלובס 14.10.2017
הקולה של שופרסל / צילום: איל יצהר

צפו: הקרב על הקולה - מה יקרה למחירים עם כניסת מותג שופרסל?

שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד

שני מוזס 27.09.2017
הקולה של שופרסל / צילום: איל יצהר

שופרסל יקרה מהמתחרים: לא נותנת מבצעים על קוקה-קולה

כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים

שני מוזס 11.09.2017
קוקה קולה  בשופרסל / צילום: אמיר שניידר, מנהלי שיווק מצייצים

יצרנית הקולה של שופרסל התרסקה עם מותג דומה בטורקיה

למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"

שני מוזס 31.08.2017

אחרי השקת "קולה שופרסל": הרשת משיקה גם קולה בפחיות

סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים

יפעת פרייז 30.08.2017

   12345678910   

   נמצאו 147 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 10