מנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי חרם הקוטג' גרם לירידה במכירות כלל מוצרי החלב ■ בשבוע שבין 12 ל-18 ביוני ירד נתח השוק הכספי של תנובה ל-57%, לעומת 57.7% בחודש שעבר ■ המגמה החריפה בשבוע שלאחר מכן, כשנתח השוק של תנובה ירד ל-56.5% בלבד
שורת תחקירים שפורסמו החודש ב"גלובס" הציתו את חרם הקוטג' ושינו את סדר היום הצרכני
תנובה, שטראוס, טרה וכל היתר יפגשו מעתה צרכן אחר במדף, כזה שבודק ומשווה מחירים
מי שיסתפק בהודעות של תנובה ושטראוס, ימצא את עצמו משלם הרבה יותר בעתיד
צפו בווידיאו - הקוטג' הוזל, אך המחאה לא שוככת ■ יוזמי החרם: "לא לקנות מעדני חלב ביותר מ-2.9 שקלים; המסר לממשלה: כל שוק המזון בכשל. טפלו בו - אחרת הציבור יטפל בו"
הצרכן מבין את העוצמה ברשת החברתית, והקמעונאים יעשו טעות אם ימשיכו לזלזל בה
איציק אלרוב, מראשי המאבק הצרכני להוזלת מוצרי המזון: "מה שקורה בתחום הפירות והירקות זה שערוריה. לא ייתכן שמחיר קילו ענבים בסופרמרקט יהיה 19-20 שקל"
המחירים גבוהים? צאו מהקופסה והסופרמרקט וגם: מי נהנה ומי סובל בחגיגת המשק הישראלי
הורדת מחיר הקוטג' ע"י תנובה מעוררת את החשש שלא טובת הצרכנים עומדת לנגד עיניה
תנובה הודיעה כי היא מוזילה את הקוטג' ל-5.9 שקלים ■ אריק שור: "חייבים פתרון מערכתי כולל" ■ "בעליית המחיר האחרונה התחלנו לזהות את הבעייתיות בקוטג', ולכן לא העלינו המחיר"
(עדכון) - יו"ר תנובה, זהבית כהן: "הצרכן הישראלי אמר את דברו" ■ מארגני החרם: "לא מתפשרים - 5 שקלים ליחידה" ■ דעה / דורון אביגד: זהבית ו-100,000 הדובים
(עדכון) - בין המוצרים שיוזלו במגה: לחם, חלב, אשל, גיל, שמנת חמוצה, חמאה, גבינה צהובה וביצים ■ יוזמי חרם הקוטג' קוראים לציבור לא לקנות קוטג' וגבינה לבנה ביותר מ-5 שקלים
שר התמ"ת ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש קוראים לאוצר לשקול ביטול מע"מ על מוצרי מזון ■ כזכור, נוחי דנקנר הצטרף אמש לקריאתם לביטול המע"מ על מספר מוצרי יסוד
(עדכון) - לפני כחודש פתח "גלובס" בסדרת בדיקות שהציתו את המחאה הציבורית על יוקר המחיה בישראל - והעלו את הסוגיה לסדר היום
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל ■ מינואר 2008 עד היום התייקר מעדן יופלה ב-40%, המילקי ב-35%, והחמאה כמעט ב-30% ■ תוך חצי שנה התייקרו רבים ממוצרי החלב ב-8.5% ■ החרם הצרכני הורחב אתמול גם למעדני חלב - עד להורדת המחיר ל-2.9 שקלים לגביע
"גלובס" חושף: שטראוס החליפה מארז של דנונה והקפיצה את המחיר ב-25% ■ אמש נחשף כי הקבוצה תכננה שינויים נוספים במארזים, המשקפים עלייה של 14%-21% במחיר המוצרים ■ שטראוס בתגובה: נפלה טעות במחיר; אנו מודים ל"גלובס" על הגילוי
איציק אלרובגיא קצוביץ'המחאה החברתיתועידת ישראל לעסקים 2011יוקר המחיהמאקרו ישראלמדד אמון הצרכניםמחאת האוהליםמיסוי נדל"ןמשרד הפנים