הטיסה לניו-יורק במחלקת עסקים עדיין עולה פי 3 ויותר מכרטיס במחלקת תיירים, אבל מתברר שגם כאן מתרחשת ירידת מחירים ■ "גלובס" בודק מה קרה למחירים בשנתיים האחרונות, ובכמה תוזיל טיסה לא ישירה את ההוצאה
"גלובס" בודק כמה יעלו טיסות במחלקות היוקרה ליעדים עסקיים נבחרים, ומגלה פערי מחירים לא מבוטלים בין החברות ■ למרות המשבר הכלכלי העולמי, בחברות התעופה מדווחים על ביקושים גבוהים ותפוסה כמעט מלאה
החלה להפעיל בקו זה את מטוסי בואינג 400-747 המשודרגים שלה, הכוללים מושבים מרווחים יותר, משענת ראש מתכווננת ומסך מגע בגודל 9 אינץ'
זאת ע"י הגשת הצעה באתר החברה ■ השירות זמין רק לאחר הזמנת כרטיס טיסה
כל אחת מחברות התעופה מבטיחה לנוסעים העסקיים מזון משובח ומושבים נוחים, אבל הקרב האמיתי מתמקד עדיין בזירת המחיר - שם מגלה בדיקת "גלובס" כי הכול תלוי ביעד
חברת-הבת של-אל על תפעיל מחלקת עסקים במתכונת מלאה בקו למינסק ■ "זיהינו צורך בקרב נוסעים בקו המעוניינים בחוויית שירות יוקרתית" ■ מתכננת להרחיב פעילותה בקו ל-2 טיסות שבועיות
בדיקת "גלובס": הנוסעים המתמידים משלמים לא מעט עבור כרטיסי טיסה חינם ■ באייר פראנס עולה כרטיס בונוס לניו-יורק 400 דולר וללונדון 370 דולר ■ בבריטיש איירווייס ישלמו המתמידים 250 דולר על כרטיס בונוס לפריז
יש עוד כמה דרכים להוזיל את החופשה: "גלובס" בודק לאילו יעדים אפשר להשיג כרטיסים מוזלים ב-3 לפנות בוקר, איזה אתר יחסוך פערי תיווך על הזמנת מלון, ואיך אפשר להשוות מחירים בין חברות להשכרת רכב
התנאי: אותם נוסעים יקבלו ארוחות של מחלקת תיירים ■ מנהל של אחת מחברות התעופה: "המהלך אולי יכניס לחברה כמה אלפי דולרים בכל טיסה, אך יפגע במותג של מחלקת העסקים בטווח הארוך"
לטענת רשות שדות התעופה, ביטול השירות יאפשר לה לצמצם 110 משרות בתחום הביטחון שוקלת לצמצם שירותים נוספים שניתנו עד כה ללא תשלום הודעת הרשות מעוררת זעם בקרב חברות התעופה
אייר פראנסאל עלאמירייטסחברות תעופהטיסותכרטיסי טיסהלואו קוסטמחלקת פרימיוםניו יורקצ'ק אין