ביהמ"ש דחה שתי תביעות זכויות יוצרים, בסך 250 אלף שקל כל אחת, שהגישה חברת "זר מתוק" נגד מתחרותיה בתחום שזירת פרחים מממתקים, "פרחי ליאת" ו"שלומי מולאים"
טוענת כי שטראוס-עלית ביצעה סדרת פעולות אגרסיביות, השתשה לרעה במעמדה המונופוליסטי, הפעילה סנקציות כלכליות ומסכת איומים ולחצים כלפי קמעונאים וסיטונאים ודרשה שידחקו את מוצרי קדבורי מהמדפים
יצרנית המזון האמריקנית משתלטת על יצרנית הממתקים הבריטית ■ תנאי העסקה, המתגשמת אחרי חודשי חוסר הסכמה רבים בין שתי החברות, מעריכים את מניות קדבורי בשווי 850 פנס למניה
מקורבים להרשי מדגישים כי לא בטוח ששתי החברות יצליחו להגיע להסכם, ועדיין קיימת אפשרות שהרשי תעדיף להגיש הצעה לבדה ■ כל הצעה שתוגש חייבת להיות גבוהה מ-17 מיליארד דולר - ההצעה הנוכחית של קראפט
הצעה זו עולה על הצעת הרכש בסך 16.7 מיליארד דולר שהגישה קראפט ■ רכיב המזומנים בהצעת הרשי יהיה 10 מיליארד דולר לפחות ■ מוקדם יותר השבוע דווח על שיחות בין הרשי לפררו לגבי הגשת הצעה משותפת
בין הרשי ופררו נערכים דיונים ראשוניים במטרה להגיש הצעת רכש משותפת עבור קדבורי ■ הצעת רכש זו צפויה להתחרות בניסיון של קראפט פודס לרכוש את החברה
תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"
יצרנית הממתקים הבריטית סירבה אתמול להצעת הרכש של יצרנית המזון האמריקנית קראפט בסך 16.7 מיליארד דולר ■ אנליסטים העריכו כי נסטלה עשויה לחבור להרשי כדי לפצל את קדבורי
שני מחקרים מזעזעים את העולם: האחד נגד מזון אורגני והשני בעד ממתקים וג'אנק פוד
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום, ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור היקף התקציב הכולל - 4 מיליון שקל בשנה
אייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)העלאת מחיריםמזוןמחירי המזוןסלמונלהעליתקינדרשוקולדשטראוס