מוצרי החברה יושקו תחת מותג אחר, וכרמית תהיה נותן חסות בלבד ■ המנכ"ל מתניה שוורץ: "החברה הייתה קפואה על השמרים, קצת מקובעת"
החברה העולמית פררו רושה הודיעה לליימן שליסל על נטילת הזיכיון למותגים בישראל, ועפ"י הערכות היא תפתח שלוחה עצמאית בארץ ■ ליימן: "שתי החברות מסכימות כי לא ניתן להמשיך במודל שיתוף-הפעולה הנוכחי"
שי אלטמן, מנכ"ל חברת הממתקים ריגלי קנדה, סוגר 6 שנים בחו"ל ומתקדם לתפקיד הבא: מנכ"ל קונצרן Mccain Foods ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על ההבדל בין הצרכנים בישראל ובקנדה ("לצרכן הישראלי יש חוסר אמון")
יצרנית השוקולד גיבשה הסכם פיתוח עם חברת 3D Systems, שחשפה לאחרונה מדפסות תלת-ממד שמפיקות סוכר ושוקולד אכילים
אחרי שכבשה את מגרשי הטניס, מריה שרפובה יוצאת לכבוש את שוק סוכריות הגומי ומתכננת להתרחב גם לאופנה
האם יש סיכוי להשקת מוצר לא מוכר בקטגוריה צפופה? ■ ליפמן חושף את האסטרטגיה: "רוב החטיפים מיועדים לילדים והזניחו את הנישה של בני-הנוער"
מרשמלו, סוכריות על מקל, סוכריות טופי מלוחות, קוקוס ורוד, מרמלדה ומקלות קינמון ■ הכנו עם רינת צדוק מ"מאפיית לחמים" ממתקים תוצרת בית למשלוח מנות יצירתי במיוחד
ח"כ דני דנון, מיוזמי ההצעה: "הצבת מוצרים צבעוניים המהווים פצצות סוכר מתקתקות בזמן ההמתנה לקופה יוצרת מלכודת דבש קטלנית לילדים"
החל מבמבה ועד תפוצ'יפס - "גלובס" בודק מה מכילים החטיפים, הממתקים וחטיפי האנרגיה שמהווים מרכיב קבוע בתזונה של ילדי ישראל - ומציע חלופות בריאות יותר לנשנוש
שווי השוק של חברת הסו פו צ'י אינטרנשיונל - 2.6 מיליארד דולר ■ אם הרכישה תצא לפועל, תהיה זו ההשתלטות הזרה הגדולה ביותר על חברה סינית עד כה
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
למרות הנזק הבריאותי מצבעי מאכל וחומרים משמרים - היצרנים ממשיכים להשתמש בהם, ומשרד הבריאות ממשיך להתיר את השימוש ■ "גלובס" מסמן מוצרי מזון שעדיף להימנע מהם
ביהמ"ש דחה שתי תביעות זכויות יוצרים, בסך 250 אלף שקל כל אחת, שהגישה חברת "זר מתוק" נגד מתחרותיה בתחום שזירת פרחים מממתקים, "פרחי ליאת" ו"שלומי מולאים"
טוענת כי שטראוס-עלית ביצעה סדרת פעולות אגרסיביות, השתשה לרעה במעמדה המונופוליסטי, הפעילה סנקציות כלכליות ומסכת איומים ולחצים כלפי קמעונאים וסיטונאים ודרשה שידחקו את מוצרי קדבורי מהמדפים
יצרנית המזון האמריקנית משתלטת על יצרנית הממתקים הבריטית ■ תנאי העסקה, המתגשמת אחרי חודשי חוסר הסכמה רבים בין שתי החברות, מעריכים את מניות קדבורי בשווי 850 פנס למניה
מקורבים להרשי מדגישים כי לא בטוח ששתי החברות יצליחו להגיע להסכם, ועדיין קיימת אפשרות שהרשי תעדיף להגיש הצעה לבדה ■ כל הצעה שתוגש חייבת להיות גבוהה מ-17 מיליארד דולר - ההצעה הנוכחית של קראפט
Beאייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)מזוןסלמונלהעליתקינדרשוקולדשטראוסתעשיית המזון