מסחר מקוון

כתבות אחרונות

 
אניה גאימנסון, סמנכ"לית בכירה, GlassesUSA / צילום: איל יצהר, גלובס

"צריך הרבה פעמים לוותר על החלטות של מנהלים ולהעביר אותן להחלטות דאטה"

בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce התייחסה היום אניה גאימנסון, סמנכ"לית ב-GlassesUSA, לחשיבותם של דאטה ועריכת ניסויים כדי למקסם מכירות בפלטפורמות המקוונות • "יש לכם רעיונות טובים? תראו איך הם מתבססים על הנתונים שיש לכם"

שירות גלובס 10.11.2019
פאנל מקוונים מחדש, כנס עושים שוק / צילום: איל יצהר, גלובס

"אי-קומרס זה משהו שכאן להישאר. יש פה הזדמנות אבל גם איום"

כך אמר היום דודו וקנין, ראש מערך עסקים קטנים בבנק לאומי, בפאנל "מקוונים מחדש" בוועידת "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • מיכל חיון, מנכ"לית משותפת ב-2DO!: "השוק שלנו מתבגר עכשיו. זה לא להקים אתר ולסיים בזה"

שירות גלובס 10.11.2019
אילנית שרף, מנהלת מחקר, פסגות  / צילום: איל יצהר, גלובס

"עם הפוטנציאל הצרכני של ישראל, מהר מאוד נראה סניף מקומי של אמזון"

כך אמרה אילנית שרף, מנהלת המחקר של פסגות, בכנס עושים שוק של "גלובס" בנושא E-commerce • "צריך להבין שאמזון נכנסת בשלבים, ולא מאפס למאה, משום שזה לא אחראי כלפי בעלי המניות והצרכנים שלה. לכן, לבוא אחרי חודש ולהגיד שזה לא יצליח, זה לא רציני"

אורי ברקוביץ' 10.11.2019
תמיר בן שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר / צילום: איל יצהר, גלובס

"עדיין נמשיך ללכת למרכזים מסחריים ולחנויות. זה עדיין יהיה המקום העיקרי לקניות"

כך אמר תמיר בן שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • "אני לא מאמין שתוך חמש שנים נהיה במצב בו 50% מנתח השוק יהיה באונליין. המספרים שלנו שמרניים יותר"

שירות גלובס 10.11.2019
רעות לונברג, מנהלת קהילת "רעות תקני לי" / הדמיה: איל יצהר, גלובס

רעות תקני לי: "משוגעת, שופינג זה לבזבוזים, לא לבנות עסק"

רעות לונברג, מקימת קבוצת הצרכנות האינטרנטית המונה 85 אלף עוקבים, התארחה היום בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • לונברג הסבירה על הפעילויות שהיא יוזמת, על שיתופי-הפעולה ועל ההעדפות של הישראלים - וגם חשפה מה המוצר הנמכר ביותר בקהילה שלה

שירות גלובס 10.11.2019
אלעד קומיסר, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל / צילום: איל יצהר, גלובס

יש היום צמיחה של 30% בתחום של קניית מזון באינטרנט; זה כאן כדי להישאר"

מנכ"ל שטראוס קפה אלעד קומיסר בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "אנחנו רוצים להיות על כל המדפים הרלוונטיים; כשאמזון מגיעים לישראל, אני רוצה להיות שם"

שני אשכנזי 10.11.2019
ניר זיגדון / צילום: איל יצהר, גלובס

"מאז ההשקה של אמזון בישראל יש תנועה יציבה; אנשים ממשיכים להיכנס לאתר"

מנכ"ל eCommunity ניר זיגדון בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "ביום ההשקה של אמזון בישראל היו 8,700 מוצרים שנרשמו לתוכנית 'לוקאל דליוורי'. היום יש כ-25 אלף מוצרים, 350 מוצרים נוספים ביום. נפתחים המון חשבונות חדשים בכל יום"

שני אשכנזי 10.11.2019
איציק אברכהן / צילום: איל יצהר, גלובס

מנכ"ל שופרסל: "בתוך עשור נכפיל ואולי אפילו נשלש את המכירות באונליין"

איציק אברכהן בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "מי שמזלזלים באמזון ובעליבאבא הם אנשים של יום האתמול. האם נהיה מסוגלים להתמודד מולן בישראל? יש לנו יתרונות גדולים מאוד"

שני אשכנזי 10.11.2019
דני גולדשטיין / צילום: איל יצהר, גלובס

מנכ"ל דואר ישראל: "את הבגדים שאני לובש הזמנתי באינטרנט"

כך אמר הבוקר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • גולדשטיין התייחס בדבריו לצמיחת האי-קומרס, לפטור ממע"מ על הקניות באינטרנט ולכניסתה של אמזון לישראל

שני אשכנזי 10.11.2019
אמזון./ צילום:  צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

מהעולם המקוון ועד לדלת הצרכן: אירוע שוק המסחר האלקטרוני של "גלובס" יוצא לדרך

איך בונים מודל עסקי בתוך קהילה צרכנית, ומיהם הסארט-אפים שישנו את עתיד הקמעונאות? "גלובס" יארח את בכירי ה-E-commerce של ישראל לאירוע מיוחד

שירות גלובס 10.11.2019
בלעדי

לא רק בטרמינל איקס: פוקס הום מקימה אתר מכירות אונליין

רשת המוצרים לבית מקבוצת פוקס יוצאת לדרך עצמאית, בנוסף למכירות באתר הסחר המקוון טרמינל איקס • פוקס הום מונה פריסה של 81 סניפים בפריסה ארצית

שני מוזס 03.11.2019
אמזון/ צילום:   Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב

לא רק מתכנתים: זה התפקיד החדש שאמזון מגייסת אליו בת"א

בוגרי שנקר ובצלאל, הידיעה הזאת בשבילכם: ענקית הקמעונאות מחפשת מומחים לסטיילינג ואופנה למשרה במטה שלה בת"א • מטרת המשרה היא לסייע למערכת בינה מלאכותית עבור שירותי הסטיילינג של העוזרת הווירטואלית שלה, אלקסה

שני מוזס 31.10.2019
קניות באינטרנט / צילום: שאטרסטוק

מוכנים לסיילים הגדולים של נובמבר? שיא של 14.5 מיליון חבילות צפוי להגיע מחו"ל לישראל

בשבוע הבא ייצאו לדרך סיילים שונים שמוזגו לחודש הנחות אחד גדול • איך מתמודדים האתרים הישראלים עם התחרות מצד האתרים הבינ"ל? • וגם: טיפים לקנייה משתלמת ובטוחה

מיכל רז-חיימוביץ' 31.10.2019
בלעדי

בלי קמעונאים: שסטוביץ תמכור בשמים באינטרנט

יבואנית הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון הגדולה מקימה אתר אינטרנט שיימכרו בו כ-20 בשמי נישה • בשלב הבא מתכננת החברה לשווק באתר גם מוצרי איפור • זו הפעם הראשונה ששסטוביץ משיקה מכירה ישירות לצרכן ללא תיווך של קמעונאי, ובכך היא מצטרפת לתנובה, שטראוס ואסם

שני מוזס 28.10.2019
מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס / צילום: Reuters, Joshua Roberts

אמזון פיספסה את תחזית הרווח וסיפקה צפי מאכזב; המניה נפלה

הכנסות ענקית המסחר המקוון הסתכמו ב-70 מיליארד דולר ברבעון השלישי - מעל לתחזיות השוק להכנסות של 68.81 מיליארד דולר • עם זאת, בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון ירד ל-2.1 מיליארד דולר

אושרית גן-אל 24.10.2019
גיורא בר דעה / צילום: סיון פרג'

האם הכניסה של שטראוס לאמזון ישראל תמשוך אחריה חברות מזון נוספות?

חברת שטראוס החלה למכור מארזי קפה באמצעות האתר הישראלי של אמזון • יותר מאשר בשורה עבור שטראוס, מדובר בבשורה עבור הפעילות המקומית של אמזון בישראל

שני מוזס 24.10.2019

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 795 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 50