בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce התייחסה היום אניה גאימנסון, סמנכ"לית ב-GlassesUSA, לחשיבותם של דאטה ועריכת ניסויים כדי למקסם מכירות בפלטפורמות המקוונות • "יש לכם רעיונות טובים? תראו איך הם מתבססים על הנתונים שיש לכם"
כך אמר היום דודו וקנין, ראש מערך עסקים קטנים בבנק לאומי, בפאנל "מקוונים מחדש" בוועידת "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • מיכל חיון, מנכ"לית משותפת ב-2DO!: "השוק שלנו מתבגר עכשיו. זה לא להקים אתר ולסיים בזה"
כך אמרה אילנית שרף, מנהלת המחקר של פסגות, בכנס עושים שוק של "גלובס" בנושא E-commerce • "צריך להבין שאמזון נכנסת בשלבים, ולא מאפס למאה, משום שזה לא אחראי כלפי בעלי המניות והצרכנים שלה. לכן, לבוא אחרי חודש ולהגיד שזה לא יצליח, זה לא רציני"
כך אמר תמיר בן שחר, מנכ"ל צ'מנסקי בן שחר, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • "אני לא מאמין שתוך חמש שנים נהיה במצב בו 50% מנתח השוק יהיה באונליין. המספרים שלנו שמרניים יותר"
רעות לונברג, מקימת קבוצת הצרכנות האינטרנטית המונה 85 אלף עוקבים, התארחה היום בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • לונברג הסבירה על הפעילויות שהיא יוזמת, על שיתופי-הפעולה ועל ההעדפות של הישראלים - וגם חשפה מה המוצר הנמכר ביותר בקהילה שלה
מנכ"ל שטראוס קפה אלעד קומיסר בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "אנחנו רוצים להיות על כל המדפים הרלוונטיים; כשאמזון מגיעים לישראל, אני רוצה להיות שם"
מנכ"ל eCommunity ניר זיגדון בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "ביום ההשקה של אמזון בישראל היו 8,700 מוצרים שנרשמו לתוכנית 'לוקאל דליוורי'. היום יש כ-25 אלף מוצרים, 350 מוצרים נוספים ביום. נפתחים המון חשבונות חדשים בכל יום"
איציק אברכהן בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce: "מי שמזלזלים באמזון ובעליבאבא הם אנשים של יום האתמול. האם נהיה מסוגלים להתמודד מולן בישראל? יש לנו יתרונות גדולים מאוד"
כך אמר הבוקר דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, בכנס "עושים שוק" של "גלובס" בנושא E-commerce • גולדשטיין התייחס בדבריו לצמיחת האי-קומרס, לפטור ממע"מ על הקניות באינטרנט ולכניסתה של אמזון לישראל
איך בונים מודל עסקי בתוך קהילה צרכנית, ומיהם הסארט-אפים שישנו את עתיד הקמעונאות? "גלובס" יארח את בכירי ה-E-commerce של ישראל לאירוע מיוחד
רשת המוצרים לבית מקבוצת פוקס יוצאת לדרך עצמאית, בנוסף למכירות באתר הסחר המקוון טרמינל איקס • פוקס הום מונה פריסה של 81 סניפים בפריסה ארצית
בוגרי שנקר ובצלאל, הידיעה הזאת בשבילכם: ענקית הקמעונאות מחפשת מומחים לסטיילינג ואופנה למשרה במטה שלה בת"א • מטרת המשרה היא לסייע למערכת בינה מלאכותית עבור שירותי הסטיילינג של העוזרת הווירטואלית שלה, אלקסה
בשבוע הבא ייצאו לדרך סיילים שונים שמוזגו לחודש הנחות אחד גדול • איך מתמודדים האתרים הישראלים עם התחרות מצד האתרים הבינ"ל? • וגם: טיפים לקנייה משתלמת ובטוחה
יבואנית הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון הגדולה מקימה אתר אינטרנט שיימכרו בו כ-20 בשמי נישה • בשלב הבא מתכננת החברה לשווק באתר גם מוצרי איפור • זו הפעם הראשונה ששסטוביץ משיקה מכירה ישירות לצרכן ללא תיווך של קמעונאי, ובכך היא מצטרפת לתנובה, שטראוס ואסם
הכנסות ענקית המסחר המקוון הסתכמו ב-70 מיליארד דולר ברבעון השלישי - מעל לתחזיות השוק להכנסות של 68.81 מיליארד דולר • עם זאת, בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון ירד ל-2.1 מיליארד דולר
חברת שטראוס החלה למכור מארזי קפה באמצעות האתר הישראלי של אמזון • יותר מאשר בשורה עבור שטראוס, מדובר בבשורה עבור הפעילות המקומית של אמזון בישראל
עלי אקספרסSHEINאמזוןבוקינגטרמינל Xמועדוני צרכנותקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל