מקאן תל אביב

כתבות אחרונות

 
יוניליוור | לפני כולם

תקציב הפרסום של המותג קליק עובר למקאן ואלי

זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2015
אופטיקנה | לפני כולם

תקציב הפרסום של אופטיקנה עובר ממקאן לגיתם

התקציב, בהיקף של כ-18 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, טופל במקאן מאז 2009

ענת ביין-לובוביץ' 10.05.2015

קמפיין החודש של מארס: הפרסומת הבינלאומית של אבן קיסר

בענף הפרסום רגילים שהלקוח מגיש בריף, ואחרי כמה שבועות כבר יש קמפיין באוויר ■ במקרה של אבן קיסר, שביקשה קמפיין שיתאים גם לחו"ל, העבודה נמשכה כשנה ויצרה פרסומת מיוחדת שצולמה כולה ממצלמת רחף

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם | לפני כולם

מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה

יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות

היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 06.04.2015
יוסי ארז | לפני כולם

אחרי כשנה וחצי: מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, התפטר

את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2015
AIG
AIG | לפני כולם

ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי בשלב הגמר במכרז AIG

חברת הביטוח פרסמה ב-2014 בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2015
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2015
פרוייקט של אזורים / צילום: תמר מצפי
אדלר חומסקי | לפני כולם

תקציב הפרסום של אזורים יטופל במקאן ת"א

ב-2014 פרסמה חברת הבנייה בהיקף של 5.7 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2015
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק

גילה בודק את השלכות רכישת מניות ערוץ 10 ע"י אילן שילוח

יו"ר מקאן פתח באחרונה בהליך פרה-רולינג סודי מול הממונה על ההגבלים, כדי לבדוק באילו תנאים יאושר לו לרכוש את השליטה בערוץ 10

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2015
אילן שילוח / צלם: עידו איז'ק
אילן שילוח | לפני כולם

אילן שילוח בודק אפשרות לרכוש מניות בערוץ 10

יו"ר קבוצת מקאן פורש מענף הפרסום? החל בבדיקה מול הממונה על ההגבלים לגבי התנאים שיאפשרו לו לממש את המהלך לרכישת מניות הערוץ

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2015
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

יוניליוור נפרדת ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2015
חנה רדו / צילום: איל יצהר

המשנה למנכ"ל מקאן: "לעצור את הדיקטטורה של לפ"מ"

חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2015
AIG
AIG | לפני כולם

גם גיתם BBDO יתמודד על תקציב הפרסום של AIG

בשנה החולפת פרסמה חברת הביטוח בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2015
יוסי לובטון, אמיר גיא,  ריצ'י הנטר / צילום: איל יצהר

דירוג משרדי הפרסום 2014: הפער בין מקאן לאדלר גדל

המשרדים הגדולים נחלשו קלות, אך הדרמה האמיתית התרחשה דווקא במשרדי פרסום הבינונייים ■ LEAD, אברהם, ענבר-מרחב ושטרית מדיה רשמו גידול מרשים בהיקפים, וחלקם פוזלים לעבר העשירייה המובילה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015
חברות מדיה | לפני כולם

ערוץ 10 במו"מ למכירה מראש של זמני פרסום

התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2015

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 494 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 31