המתמודדים: מקאן ת"א, LEAD וגליקמן-שמיר-סמסונוב ■ מקאן ת"א, שטיפל בתקציב קבוצת מגה, נחשב למשרד המועדף בשלב זה
למקאן ואדלר יש 10 מועמדויות לכל משרד, לעומת 7 לבאומן-בר-ריבנאי, 6 לראובני-פרידן ו-3 ליהושע TBWA
במכרז מתמודדים מקאן ת"א וגיתם BBDO, והוא הגיע לשלב הסופי
למרות העובדה שמערך הפרסום של אל-על מונה את הן את מקאן ת"א והן את גליקמן-שמיר-סמסונוב, פנו בחברה לראשונה למשרד אחר
למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יש 35 מועמדויות בתחרות, לעומת 16 מועמדויות למקאן ו-14 לאדלר-חומסקי
מקאן ינסה כנראה לנצל את סימן השאלה לגבי עתידה של מגה ולקבל את שני התקציבים ■ ההיקף הכספי המוערך של התקציב, הכולל גם את עדן טבע מרקט: 15 מיליון שקל בשנה
לברגר קינג החליטו במקאן על מהלך דיגיטלי שחיפש "מלך". התוצאה: 60% חשיפה חינמית במדיה ותורים ארוכים לוופר ברחוב אבן גבירול בתל אביב
חנה רדו, המשנה ליו"ר מקאן ויו"רית מקאן ואלי, הקימה בשנה שעברה את סופרסונס, ארגון הפועל לאיזון מגדרי בשדרות הניהול במשק ■ "גלובס" ליווה אותה במשך יום גדוש פעילויות ושמע ממנה למה חשוב לעזור דווקא לנשים חזקות
זאת כ-3 שנים לאחר שחזר למשרד הפרסום ■ מקים חברה עצמאית שתקרא "טלנט" ותעסוק בפיתוח רעיונות גדולים ללקוח
השינויים הרגולטוריים בשנה החולפת גרמו למפרסמים ללחוץ על הברקס, מה שפגע במגה-משרדים, אך המשרדים הבינוניים הגדילו את כוחם ■ הפער בין מקאן לאדלר ובאומן מצטמצם, ברוקנר ופרסום אברהם מזנקים
מי ששימש לאחרונה כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מקאן - עובר למתחרה הגדול ■ בעברו עסק מוסקל בעיקר בשיווק, ביו השאר כמנכ"ל yellow וכמנהל הפיתוח העסקי של שופרסל
בחודשים האחרונים הקפידו חלק ניכר מאמצעי המדיה - בעיקר זכייניות הטלוויזיה - לאפשר למגה לעלות לאוויר עם קמפיינים בתנאי אשראי קצרים במיוחד, חלקם רק עם תשלום במזומן
החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה ■ במכרז התמודדו מספר משרדים, בהם אדלר-חומסקי ואשכנזי-זלצמן
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל ■ לאחרונה נעשו גישושים מצד משרד הפרסום אדלר-חומסקי, אך לבסוף הוחלט במשביר שלא להעביר את התקציב
זאת לאחר שהסתיימה ההתקשרות של קק"ל עם מקאן ת"א ■ מתחילת השנה פרסמה קק"ל בהיקף של כ-7 מיליון שקל
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום