אירנה משופרסל ממשיכה להיות אהובה, ובפרסומת לדיסקונט רותם סלע עדיין בלתי נשכחת - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מקאן ת"א מככב ואחראי לחצי מהפרסומות בדירוג • וגם: האם ישתלם לדן דיזיין סנטר להמר על הפרזנטור החדש אביב גפן?
הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי
תנובה הציגה את המהלך המוביל של השנה עם סדרת הבריסטה Alternative, וזכתה עליו בגרנד אפי ובפרס הזהב בקטגוריית משקאות • בקטגוריית הפיננסים זכו בזהב השנה בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני-פרידן IPG עם המהלך "להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם"
חברת המזון תנובה, שעד היום התמחתה במוצרי ומשקאות חלב, זכתה בשני הפרסים החשובים ביותר בתחרות, גרנד אפי ואפי פלטינום, על המהלכים שבהם קידמה את מוצרי החלבון החלופי שלה • חברת כרטיסי האשראי מקס זכתה בשני פרסים
המותג קסטרו עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ובמקביל חברת-הבת קרולינה למקה נפרדת ממקאן ת"א • וגם: בתיה עופר, אשתו של איש העסקים עידן עופר, מעמידה למכירה תכשיטים בשווי 2 מיליון ליש"ט • אירועים ומינויים
הקמפיין שיצר המשרד לאמדוקס עם היוצרת נגה ארז, והקמפיין עבור דומינוס פיצה לרגל יום האישה, יתמודדו על הפרסים השבוע
תדהר היא מהגדולות בישראל בתחום הבנייה ונחשבת חזקה אך לא מוכרת מספיק לצרכן הסופי • על התקציב התמודדו מספר משרדים ביניהם מקאן תל אביב, באומן-בר-ריבנאי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ופרסום אברהם
הקבוצה תלווה את רשת הפארם בכל הקשור לרכישת מדיה, אינטרנט, פרסום מבוסס תוצאות וליווי אסטרטגי • המשרד החדש של רם ברוך ונדב פרסמן יטפל בקריאטיב • תקציב סופר-פארם טופל ב-30 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי
כשנתיים לאחר שהסוכנות שהקים נרכשה ע"י קיי לוג'יק, מקס שצ'רבקוב סוגר מעגל וחוזר לקבוצת מקאן • ינהל את יחידת הפקטורי המספקת שירותי קריאייטיב וסטודיו דיגיטליים לכל זרועות הקבוצה
בעקבות רצף הזכיות של מקאן בתחרות האפי האחרונה: היו"ר גיורא בר-דעה פועל לשינוי הפוקוס מפרסום לשיווק, ומקים ועדת בדיקה • וגם: אדלר-חומסקי ימשיך לטפל בתקציב של עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים נוספים
אתי עבדי, מנכ"לית מקאן ת"א • עומדת בראש משרד הפרסום הגדול בישראל וחולשת על תקציבים בהיקף של 120 מיליון דולר בשנה
וגם: מקאן תל אביב זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע • אור לביא ימונה לסמנכ”ל קריאטיב במשרד הפרסום מנצ' • ו-TMF תטפל בתקציב המדיה של קבוצת קרסו
השניים יטפלו בתקציב הקריאטיב של סופר-פארם • מקאן או אדלר-חומסקי יצורפו כשותפים בפורמט שטרם סוכם • בין אדלר למקאן מתנהל כעת הליך התמחרות
מקאן ת"א הודיעו על מכלול צעדים והטבות שמטרתם לשפר את תנאי העובדים והעובדות בקבוצה • בין הצעדים: ימי חופש נוספים לסידורים, יום קבוע בשבוע של עבודה מהבית ומחודש ינואר כל עובדי הקבוצה יהנו מסיבוס
16 משרדי פרסום הגישו השנה 115 עבודות לתחרות האפי, המודדת את אפקטיביות הפרסום של מהלכים שיווקיים • מקאן ת"א זכה ברוב הפרסים, כולל קמפיין השנה עם תנובה; גיתם BBDO וטרמינל X זכו בפרס הפלטיניום • עם זאת, אפקט הקורונה הוביל לירידה בכמות ההגשות
רק שני משרדי פרסום גדולים בחרו להתמודד על תקציב הפרסום של עיריית ת"א • היקף תקציב הפרסום של עיריית תל אביב אינו נחשב גדול, אך הוא תמיד היווה יעד מבוקש למשרדי הפרסום הגדולים • אירועים ומינויים
Effie Awardsאדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום