בעלי מסעדות במרכז מדווחים על ירידה של 95% בהיקף העבודה, אך מגלים הבנה למצב הכאוטי מאז תחילת הלחימה • רבים מהם מתגייסים להכנת משלוחים למפוני העוטף ולחיילים, ובשיחה עם גלובס מציינים: "אין עכשיו דבר כזה 'מסעדנות'. אחרי זה נעשה בקרת נזקים"
יממה אחרי המתקפה הרצחנית של החמאס על הדרום, המלחמה בעיצומה, והמשק פועל במתכונת חירום • בהתאם להוראות פיקוד העורף, רשתות המזון והפארם פתוחות, אך מרבית הקניונים באזורי המרכז והדרום סגורים • ברשתות השיווק מציינים כי יש מחסורים נקודתיים וקוראים לציבור לצרוך במידה
חברת משלוחי המכולת אינסטכרט (Instacart) הגישה לנאסד"ק תשקיף לקראת הנפקה שבשוק כבר מקווים שתסיים את הבצורת בוול סטריט • צללנו לתוצאות החברה ומצאנו אסטרטגיה שמזכירה את אמזון והאטה בעסקי הליבה
שוק ארוחות העובדים מוערך בכ־8 מיליארד שקל בשנה, אך ניתן לזהות בו את התמורות הכלכליות במשק • מסקר שנערך עבור גלובס עולה כי רק 18% מהמועסקים אוכלים במסעדה או מזמינים משלוח, בזמן שכרטיסי הסיבוס והתן ביס שווים פחות בעקבות עליית המחירים
מבדיקת שופ אנליטיקס עבור גלובס עולה כי הישראלים מאמינים בקוויק קומרס ואינם נרתעים מדמי המשלוח • סל סופרמרקט ממוצע בוולט: 120 שקל
אפליקציית המשלוחים וולט הודיעה על תוספת "דמי תפעול", הלקוחות נרעשו, והמתחרה תן ביס הציעה בתגובה הנחות • 2 השקלים שתפסו את הזרקור בימים של גל התייקרויות חסר תקדים
אפליקציית המשלוחים הודיעה על תוספת של 2 שקלים כדי להשקיע בפיתוח האפליקציה • בתוך כך, חברת תנובה הודיעה הבוקר על העלאת מחירי מוצרי מעדנות, מאמא עוף ואוליביה בשיעור ממוצע של כ-7.4% ועל העלאת מחירי מוצרי טירת צבי בשיעור ממוצע של כ-5%
העיצום הכספי נקבע במסגרת צו מוסכם שנחתם בין וולט ובין הממונה על התחרות • בדיקת הממונה סבבה סביב קידום מסעדות מסוימות באפליקציה אשר השתמשו רק בשירות המשלוחים של וולט, תחת הכותרת "רק בוולט"
סקר שערכה חברת המשלוחים GetPackage מצא כי 75% מהמשלוחים נמצאים בטווח ה-20 ק"מ • בחברה גילו כי החסם העיקרי למשלוחים מהיום להיום הוא עלות השילוח • אירועים ומינויים
מחקרים מראים ירידה ברמת שביעות־הרצון של לקוחות אימפריית המסחר המקוון, ואנליסטים מבחינים בקשר ישיר לתוצאות החיפוש ואיכות המוצרים
"כלכלת החלטורה אינה דבר חולף, ודווקא משום שאני יודע שיהיו שליחים שיעבדו אצלנו כמה שנים, חובה שיהיו להם שכר בסיס ופנסיה. וולט הם עוד שחקן בשוק" • שיחה קצרה עם תומר פפר, מנכ"ל תן ביס
מאז שאור זנו־רביד נכנסה לתפקידה כמנכ"לית יאנגו דליברי, בפברואר האחרון, החברה צמחה לדבריה ביותר מ־400% בכמות המשלוחים, וכעת היא מתקרבת לנקודת האיזון • בראיון ראשון היא מתייחסת למעמדה של החברה הרוסית מאז הפלישה לאוקראינה, ומסבירה למה וולט ותן ביס הן לא מתחרות
בשיא שלה, רק לפני שנה, החברה האמריקאית שהקים אפורבה מטה הגיעה לשווי של 39 מיליארד דולר • אבל אז הוא פינה את מקומו למנכ"לית שהגיעה מפייסבוק, חתך בעצמו את השווי ל־24 מיליארד, ביצע שרשרת רכישות, והשיא הגיע החודש עם הצעת ערך חדשה ללקוחות העסקיים
האפליקציה "חגי" של נועם הניג עוזרת לחלק 400 אלף משלוחי מזון וסיוע בשנה • אינוביד החליטו לתרום אופציות בשווי כ-1.5 מיליון שקל לארבע עמותות • וגם: הפיתוח של מהנדסי אלביט מערכות ופצוע צה"ל, דוד לייטנר • אירועים ומינויים
אחרי שאושר ניהול תובענה ייצוגית בנוגע להפרת זכויות שליחי וולט, ענקית המשלוחים הגישה בקשת רשות ערעור לבית הדין הארצי לעבודה • לטענת וולט, "בית הדין האזורי הפקיד את האינטרסים של כלל השליחים בידי תובע בודד, שאינו פעיל כלל כשליח"
ראש עיריית ת"א התבטא באופן חריף נגד וולט ושליחיה: "חיי אדם חשובים יותר מכל ארוחת צהריים" • לדבריו, "שליח שיעלה על המדרכה יצטרך מהר מאוד לחפש עבודה חדשה" • עם זאת, לא ברור כיצד העירייה תיישם את הנחיותיו של חולדאי • וגם: כלי הרכב החשמליים הם לא הבעיה היחידה ברחובות ת"א
Woltאפליקציותרשות התחרותישראל במלחמהמסעדותקמעונאותקניות באינטרנטשילוחשליחתן ביס