ישכור שלושה מבנים בשטח של 1,671 מ"ר תמורת 23 שקל למ"ר בלבד - ויבצע בעצמו את עבודות השיפוץ
עופרה שטראוס הציעה להזיז רגע את המוסריות לצד, ובכך למעשה סיכמה את כל התורה כולה
חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה
פלאפון וסלקום בראש בטבלת המותגים המושקעים בפרסום ■ הפועלים הוא השריד האחרון למלחמות הפרסום של הבנקים
הקבוצה שזכתה במכרז מורכבת ממנכ"ל אזורים לשעבר, מתי דב, הפרסומאים ראובן אדלר ואייל חומסקי וקרן מידאס
דיוויד לטרמן זכה למחיאות כפיים לאחר שהודה בשידור חי שקיים יחסי מין עם עובדות שלו, ברק אובמה נבחר לנשיא על אף שהודה בשימוש בקוקאין, ואפילו נתניהו שרד בגידה מתוקשרת באשתו בדרך אל ראשות הממשלה
מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא
על פוטנציאל הפארק המסחרי שיוקם בבתי הטמפלרים שבדרום הקריה מדברים כבר שנים, אלא שאחרי שנפתחו מעטפות המכרז והתברר שהזוכים שילמו פי 3 מהערכת השמאי, עולה גם שאלת הכדאיות; גם המפסידים, מסתבר, חושבים שהמחיר מוצדק
מחיר המינימום עמד על 32 מיליון שקל ■ היזמים ישקיעו עוד כ-50 מיליון שקל בשימור המבנים ■ בעוד כשבועיים יתפרסמו תוצאות המכרז למגדלי המגורים
בזמן שסטארט-אפים מחפשים מקורות מימון, צצים מודלים חדשים שמציעים להן מגוון שירותים ■ גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי הקים את חברת G-Factor, שמציעה מודל הכולל ייעוץ בשיווק, הפצה ולעתים גם מימון
החברה, שתפעל כמשרד עצמאי ונפרד ממשרד הפרסום, תוקם בשיתוף משה רונן, יועץ התקשורת של אהוד ברק
אדלר, יו"ר קבוצת אדלר, חומסקי & ורשבסקי, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנחנו חייבים לשדר לעולם שיש במדינה שלנו מכל טוב, ולא רק נכים" ■ אייל ארד: "צריך להבין שהחדשות מאצלנו ימשיכו להיות רעות"
מנכ"ל סלקום השתתף בפאנל מיוחד לקראת מדד המותגים השנתי של "גלובס" ■ ראובן אדלר: "בזמנים של פרוספריטי, כ-70% מהקניות נעשות על רצפת החנות, באימפולס. בתקופת מיתון, 70% זה קנייה מתוכננת בבית"
בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
כמו בבחירות, גם בכנס בנושא שיווק פוליטי של GCS לא נרשמו מנצחים של ממש ראובן אדלר (קדימה): "נושא הגושים לא נלקח מספיק בחשבון" רוני רימון (ליכוד): "קמפיין קדימה הצליח רק לעשות קניבליזציה של השמאל"
יועץ התקשורת, מבעלי משרד הפרסום יורו ת"א, אמר את הדברים בראיון בלעדי למגזין "פירמה" של "גלובס" לדבריו, מודל עמלות המדיה שעליו נשען עולם הפרסום הישראלי "פשט את הרגל"
אדלר חומסקיאדריכלותאייל חומסקיבנימין נתניהודרום הקריההטכניוןהליכודמשרדי פרסוםענף הפרסוםציפי לבני