חוששות כי לחברה תהיה נגישות למידע ויתרון עסקי ברכישת מכשירים ■ נוקיה מחזיקה בנתח של 50% משוק מכשירי הסלולר בישראל, ופרוטפוליו המכשירים שלה נמכר אצל 3 מפעילות הסלולר הגדולות
ה-5800 הוא מכשיר מוצלח בממשק המגע ובחוויה שהוא מספק ללקוחות ■ יתרונו הגדול הוא המחיר שלו: בעוד שהדגם הזה עולה 1,764 שקל, דגמי מגע אחרים באורנג' עולים הרבה יותר ולכן הדגם הזה עדיף עליהם
מדובר על אחיו של ה-E71 שהפך להצלחה בארץ, בעיקר בזכות האימוץ שלו בקרב הקהל העסקי המסורתי, וגם אצל משתמשים שלא חשבו שהם צריכים טלפון שמיועד בעיקר למיילים
החנות תאפשר ללקוחות החברה לרכוש את התוכנות המתאימות לטלפוני נוקיה מתוך מגוון של 20,000 אפליקציות למכשירים החכמים של החברה ■ החנות זמינה למשתמשים מכל העולם בכתובת store.ovi.com
חברת המחקר Strategy Analytics: כ-8 מיליון יחידות יימכרו השנה; "אנדרואיד נמצאת כרגע במקום טוב להפוך לאחד השחקנים המובילים בשוק הטלפונים החכמים בשנתיים-שלוש הקרובות"
שולחן אינטראקטיבי שמגיב למגע, פנסי רחוב סולאריים ותמונת אולטרה-סאונד תלת-מימדית המוצגת באמצעות הולוגרמה - האם הם ימצאו את דרכם בקרוב למדפי החנויות, יבשילו רק עוד מספר שנים או שייגנזו בסוף?
כך עולה ממדד 100 המותגים המובילים של BrandZ המותג קוקה-קולה יורד למקום הרביעי, והחברה הסלולרית צ'יינה מוביל מזנקת למקום החמישי המותג בלאקברי רושם את הצמיחה הגבוהה ביותר: 390%
המניה מאבדת 1.4% בהלסינקי היקף המכירות של החברה הפינית ירד ב-27% ל-9.3 מיליארד אירו נוקיה ייצאה 93.2 מיליון ניידים חדשים ברבעון הראשון - 19% פחות מברבעון המקביל
פרשת תוכנת הסקייפ במכשיר נוקיה מעוררת דיונים גם בקרב מפעילים אחרים בעולם כמו חברות הסלולר העולמיות Orange ו-O2, שמסרבות גם הן לשווק את המכשיר החדש עם תוכנת סקייפ
אמנם רוב המכשירים מגיעים לכאן בסופו של דבר, גם אם באמצעות יבואנים עצמאיים - אך הגישה לשירותים המוספים, כמו הורדות מוזיקה ב-iTunes ומשחקי wii, קשה ולעתים בלתי אפשרית
ההתחלה היתה מבטיחה: חברות הסלולר היו משוכנעות כי שיחות הווידיאו יהיו להיט ויקדמו את שירותי הדור השלישי בפועל, למרות העלות הנמוכה - הלקוחות מסתפקים בשיחות טלפוניות רגילות
יצרנית הסלולר הרביעית בגודלה בעולם צופה הפסד לפני מס של יותר מ-450 מיליון דולר
[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] מניית נוקיה מאבדת כעת 2.9% בהלסינקי הפיטורים הצפויים מהווים כ-1% ממצבת כוח האדם של נוקיה המגיעה ל-125 אלף ו-829 עובדים
"גלובס" אסף את המכשירים החדשים ביותר שהוכרזו בשבועות האחרונים בעולם התקווה היא שאת כולם נראה בישראל - אך הניסיון מראה שזו תישאר כנראה משאלה בלבד
התחושה שהישראלים משלמים יותר על מותגים בינל' מקבלת אישוש בשטח: "גלובס" מצא כי מותגים רבים אכן יקרים יותר בארץ מאשר במדינות-האם שלהם ובכל זאת, לא תמיד כדאי לחכות עם הקנייה לנסיעה הבאה לחו"ל
"גלובס" השווה מחירים של 5 מכשירים הנמכרים במקביל ע"י 3 המפעילות - וגילה כי למרות כניסתה לעולם ה-GSM, פלאפון לא מציעה מחירים זולים יותר מסלקום ואורנג' - וההפרשים עדיין מחייבים את הלקוח לבצע השוואה
לומיה (lumia)בית דין לעבודההמומלצותטלפונים חכמים (סמארטפונים)פיטוריםפסיקה תקדימיתפרטנרצחי הופמןרשת סלולריתתשתיות תקשורת