הקבוצה למאבק בתאונות בניין, יחד עם המכון לאחריות תאגידית במרכז האקדמי למשפט ועסקים, פנו במכתב ליו"ר רשות ני"ע, ענת גואטה, במסגרתו הם תוהים מדוע חברות נדל"ן ובנייה הנסחרות בבורסה אינן מחויבות לדווח על תאונות קטלניות המתרחשות באתרי הבנייה שלהן
אהוד דנוך, מנכ"ל שיכון ובינוי סולל בונה, בוועידת הנדל"ן של "גלובס": "כדי להקטין באופן חד את מספר התאונות בעבודה יש לשנות את התרבות הארגונית של ניהול השמירה על הבטיחות בחברות"
וגם: מה חושב עו"ד רם כספי על פייסבוק, ולמה אין לו מחשב?
יו"ר מספנות ישראל אמר את הדברים בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס"
מנהל הרשות לפיתוח כלכלי במגזר המיעוטים, איימן סייף, בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס": "תתחשבו במאפיינים הייחודיים של האוכלוסייה הערבית" ■ מנכ"ל סולל בונה, אהוד דנוך: "חשוב שנראה את המדינה יוצאת מגדרה כדי להעדיף חברות ישראליות"
ענקית התשתיות רכשה 100% ממניותיה של חברת האלקטרומכניקה ■ "הרכישה עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של שיכון ובינוי להרחבת ה-offering הקבלני"
איתי נאור, מנהל פרויקט בכיר בשיכון ובינוי-סולל בונה, מעניק מבט מבפנים על האופן בו מיושמת מדיניות הבטיחות בפרויקט הענק של בניית משרדי הממשלה בירושלים: "זהו מאבק סיזיפי יומיומי, אנחנו מקיימים מדיניות של אפס סבלנות כלפי מי שפוגע בבטיחות"
אהוד דנוך מדבר על הלהט להביא לפה חברות זרות, מתריע מפני מוסר התשלומים של הממשלה ומשוכנע שבאתרי הבנייה יש כבר שינוי בתחום הבטיחות (אבל שאפשר גם לעשות יותר)
מדובר במכרז של משרד הביטחון לביצוע שני מקטעים בפרויקט הקמת המכשול בגבול רצועת עזה ■ היקף הפרויקט מוערך בכ-640 מיליון שקל, והוא מצטרף לזכייה נוספת של סולל בונה לביצוע המקטע הראשון בפרויקט המכשול בהיקף של כ-220 מיליון שקל
חברת חוצה ישראל תובעת מחברת סולל בונה "פיצוי חוזי" בסך כולל של כ-30 מיליון שקל, בגין עיכובים קשים לטענתה, לתקופה של 14 חודשים, בסיום פרויקט לבניית מקטע בכביש 6
החברה טוענת לנזקים שנגרמו לה בסלילת קטע להבים-שוקת ■ חוצה ישראל: מדובר בכספי ציבור, מסרבים לשלם לקבלן סכומים שהוא לא זכאי להם
על הדירות התמודדו 700 מעובדי בית החולים ■ 274 השוכרים הזוכים כוללים רופאים, אחיות, עובדי מינהל ומשק, בדגש על תפקידים חיוניים
שו"ב מממשת 40%-50% מהחזקותיה בזיכיון לשיקום, תפעול ואחזקת רשת כבישים בצפון ■ החברה הבת סולל בונה תבצע את עבודות השיקום בפרויקט
נציג מינהל הבטיחות במשרד הכלכלה: "אני מודה שהיקף הפיקוח באתרי הבנייה זעום. כשאנו פונים במכרזים לגייס עובדים, והם שומעים על המשכורות במינהל הבטיחות - הם עושים אחורה פנה"
המגדל שתבנה סולל בונה תשתיות מקבוצת שיכון ובינוי יוקם באזור התעסוקה הר חוצבים ויכלול כ-52 אלף מ"ר, 14 אלף מ"ר מתוכם יוקצו עבור דאטה סנטר
אהוד דנוךבולעניםמגדלי עזריאלימכרזנתיבי איילוןקבוצת עזריאלישיכון ובינוישיכון ובינוי אנרגיהתמיר כהןתשתיות תחבורה