ההשקעה נאמדת ב-1.2 מיליארד שקל, לסלילת 14 ק"מ של כביש תלת-נתיבי עם 5 מחלפים
קריסי, בן 44, בעל תואר בהנדסה אזרחית, נחשב למינוי מפתיע בחברה הקבלנית, לאחר ששימש בעבר כמהנדס חברת אדמה, הפועלת בחו"ל, ובעבר ניהל את חברת הנדל"ן אשל הירדן
מסיים את תפקידו לאחר 33 שנה, ככל הנראה בשל חילוקי דעות עם עופר קוטלר ■ החברה בתגובה: "אנו מודים לו על שנים רבות של תרומה לחברה ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך"
סולל בונה וגיזוני דרשו בתחילה פיצוי של 180 מיליון שקל בשל התייקרות העבודות והעיכובים במתן היתרי בנייה
מע"צ הודיעה רשמית על זכיית שיכון ובינוי שגברה על שפיר ■ מנכ"ל מע"צ החדשה, אלכס ויז'ניצר: "היום נפתח עידן חדש ברשת הכבישים הבינעירונית בארץ"
זאת לאחר שדניה סיבוס החליטה לפרוש מהמכרז בנוסף, גם קבוצת אלקטרה-א.אהרנסון, החליטה שלא להגיש הצעה במכרז קודם לכן פרשו מהמכרז החברות הזרות בהן קולוסאה הספרדית
הגשת ההצעות למכרז שהוא הראשון מסוגו בארץ בתחום אחזקת הכבישים בשיטת ה-PFI בשיתוף הסקטור הפרטי צפויה בסוף החודש בענף התחבורה מעריכים כי התחרות במכרז תהיה בעיקר בין שפיר הנדסה לסולל בונה
על רקע שטף הצעות הרכש שנוחתות על הבורסה, כדאי להיזכר ואולי גם להסיק מסקנות מהצעת הרכש ההיסטורית של שיכון ובינוי לסולל בונה, שתרוויח ב-2008 סכום קרוב לשווי שנגזר עבורה כשנרכשה בשלהי 2004 * וגם: איך זה ששיכון ובינוי, בניגוד גמור לשאר חברות הנדל"ן, נסחרת במכפיל פנטסטי על ההון העצמי
העבודות יכללו ייבוש שטח ים של 50 דונם והכשרת שטחי אחסנה נוספים למכולות
אהוד דנוךאלקטרהבולעניםכביש 1כביש 431מגדלי עזריאלירכבת ישראלשיכון ובינויתמיר כהןתשתיות תחבורה