עד כה היינו משלמים מחיר גבוה על המכשיר, ובתמורה מקבלים הקלות בזמן אוויר במסגרת תוכניות "חיוב-זיכוי" ■ בקרוב: המכשירים יימכרו במחיר נמוך יותר - עם אותן ההקלות בזמן אוויר
האם פרטנר תעדיף משרד פרסום גדול, האם היחסים בין אי.די.בי למקאן יביאו לפרידתו מסלקום, והאם סמנכ"ל השיווק של פרטנר יעקב קדמי בדרך הביתה? ■ מספר תרחישים אפשריים
(עדכון) - מנכ"ל נטוויז'ן ניר שטרן יחליף את שפירא כמנכ"ל סלקום ■ IBI: "מדובר ברעידת אדמה של ממש" ■ שפירא למקורבים: "אני לא עוזב בגלל כניסת החברות החדשות ב-2012"
מנהל מחלקת המחקר אורי ליכט: "עמוס שפירא הוביל בשנים האחרונות את סלקום להישגים מרשימים ולתוצאות טובות משמעותית מהמתחרות"
דוח המומחה על התקלה הגדולה בדצמבר 2010 אינו מטיל על סלקום אחריות ומסתפק בביקורת מרומזת ■ הדוח מקבל עקרונית את טענת סלקום כי לא נמצא כל הסבר לתקלה
נוחי דנקנר הבין: אי.די.בי ממונפת מדי, הצרכן מודע מדי, והרגולציה לא תעשה לו חיים קלים
המכשיר יתחיל להימכר ברשת ביג בוקס החל מיום ראשון הקרוב בעלות של 2,500 שקל לגרסת ה-16 ג'יגה ■ המכשיר הושק גם בסלקום ובפלאפון ■ עלות המכשיר בפלאפון עומדת על 3,600 שקל, העלות בסלקום 3,240 שקל
בזק סירבה לספק שירותי תמסורת לסלקום ולפרטנר ■ הממונה הכריז על נאוטילוס כמונופול ותמסורת בינלאומית
(עדכון) - 2 החברות חתמו על הסכם הסכם על נדידה פנים ארצית, במסגרתו תשתמש גולן טלקום ברשת האנטנות של סלקום כדי לספק כיסוי ללקוחותיה בכל הארץ
לכנס הוזמנו כ-1,500 איש מתעשיות המדיה, הפרסום, המוזיקה, הטלוויזיה, מפתחי אפליקציות ושירותים סלולריים, אנשי שיווק ומנהלים מתעשיות שונות הנוגעות בעולם הסלולר
החשש במשרד התקשורת: חברות הסלולר הוותיקות יחלישו את התחרות ויפגעו קשות בסיכויי המפעילים הווירטואליים והשחקנים החדשים (מירס וגולן טלקום) להיכנס לשוק
כפי שנחשף ב"גלובס", פלאפון וסלקום עומדות להשיק מותגים פרטיים מוזלים לקראת כניסתם של המפעילים החדשים לשוק ■ אלון סלולר דורשת ממשרד התקשורת לעצור את ההשקה
מתחריו נוהגים לומר עליו שהוא לא מחדש כלום וכי סלקום הפכה תחתיו למכונת מזומנים בלבד, שרק מתייעלת ומקצצת כל הזמן ולא מייצרת חזון כלשהו ■ ובאמת, עמוס שפירא ברשימה המכובדת בגלל שלא נקט מהלכים יוצאי דופן, ובכל זאת החזיר את סלקום להובלת שוק הסלולר
מותג הדיסקאונט של סלקום יהיה אדום, כדי לבדלו מהצבע הסגול המזוהה עם החברה ■ המותג החדש ישווק בסניפי רשת שופרסל, ומועד ההשקה שלו עדיין לא ידוע
הקריאה להימנע ממשלוח SMS לפני החגים אולי לא רלבנטית ללקוחות בסלולר שמשלמים עבור חבילות מסרונים גלובליות ■ "גלובס" ו"כמהזה?" מציעים כמה דרכים לשלם פחות, או לא לשלם כלל
תוכנית המגירה של פלאפון לקראת הרחבת התחרות בשוק הסלולר נחשפת: מותג פרי-פייד שייקרא Me ושיתחרה במותגים מוזלים שאמורים להיות מושקים בקרוב ■ הערכות: גם פרטנר וסלקום ישיקו מותגים מוזלים
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות