חברות הסלולר יתחילו "לשלם" על הגידול במכירת הסמארטפונים, בדרך של פגיעה בתוצאותיהן: שחיקה בהכנסה החודשית הממוצעת ללקוח, פגיעה בתזרים ובהון החוזר ועוד
הפרד ומשול בשוק התקשורת, זה מה שועדת חייק הצליחה לעשות. עכשיו יש לחשוב קדימה
הרבעון הראשון בחברות התקשורת: למרות ההפחתה בתעריפי הקישוריות, סלקום ופלאפון מצליחות לשמור על הקיים ולצמוח - בעוד פרטנר במגמת נסיגה
הוועדה החלה היום בפגישות עם המפעילים ■ בזק הודיעה רשמית: מסכימה עקרונית עם מסקנות הוועדה ■ פרטנר: לאסור על בזק למכור שירותים ללקוחות
נוקיה-סימנס הצליחה לראשונה מזה שנים ארוכות לחדור מחדש לחברה סלולרית: סלקום תתמחר באופן קבוע בין אריקסון לבין נוקיה-סימנס, על השדרוגים והפיתוח של הרשת
בדיקת שני דפוסי שימוש שביצע אתר "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי ההצעה של פלאפון אטרקטיבית וההצעה של אורנג' יקרה, אך בכל מקרה התעריף לדקה זהה ועומד על 59 אגורות
מציגה עלייה של 0.4% בהכנסות ל-1.58 מיליארד שקל; הרווח הנקי ירד ל-306 מיליון שקל ■ תוספת של 1,000 מנויים ברבעון ■ עמוס שפירא: "אנו עדים להשפעת השינויים הרגולטוריים"
בתביעה, בהיקף 22.8 מיליון שקל, נטען כי סלקום מודיעה ללקוחותיה בטרם עת על מיצוי מלוא חבילת הגלישה שלהם
שיבושים ברשת סלקום היום הובילו לקשיים בהוצאת שיחות וגלישה באינטרנט באזור חיפה וצפון הארץ ■ סלקום: "הקושי באזור הגליל המערבי הסתיים"
גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג האהובות נמצאת הפרסומת של ארגון אל"ה לעידוד המיחזור
האייפון החדש עבה ב-0.2 מ"מ מהגרסה המקבילה שלו ■ הבדלים נוספים קשורים לחיישן התנועה ועדשת המצלמה שהוחלפו
הצרכן הישראלי לא מודע לפערים בין מחירי המכשירים בחברות הסלולר למכשירים הנמכרים בחנויות הפרטיות, ולא הפנים את האפשרות לרכוש את המכשיר בנפרד ואת השיחות בנפרד
עפ"י הערכות, מירס מתכוונת לתמחר ביניהן כדי להשיג את המחיר הטוב ביותר לנדידה פנים ארצית ■ מתכננת לעלות עם הרשת החדשה בינואר 2012
זאת בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל ■ הסדרה האינטרנטית של סלקום מדיה כוללת סיפורי אהבה של צעירים ישראלים
הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר
תחת הכותרת "להימנע מהפתעות בסוף החודש", סלקום משיקה את "סלקום 360" ■ "היעד הוא טיפול באחד הגורמים המשפיעים ביותר על שביעות-רצונו של הלקוח - החשבון החודשי הסופי"
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות