הפיצוי, שאינו כולל שיחות בחו"ל וגלישה באינטרנט, יינתן אוטומטית ללא צורך לבקשו ממוקדי השירות ■ שפירא: "אין בסיס לתביעות הייצוגיות נגדנו" ■ להורדה: מצגת ההסבר של סלקום
(עדכון) - לקוחות תובעים מסלקום לפצות אותם בגין "עוגמת-נפש" ■ אחת התובעות: "אסור שתקרה תקלה כזו ברשת בסדר גודל של סלקום; מדובר במחדל גדול מאין כמותו"
(עדכונים שוטפים) - סלקום: "אנו ממשיכים לעבוד בנוהל חירום לפחות ב-24 השעות הקרובות" ■ שפירא: "זו התקלה החמורה ביותר בתולדות סלקום; אני מקווה שלא מדובר בפגיעה מתוכננת"
עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"
מנהל מחלקת המחקר ב-IBI מתייחס לנפילת הקוים הארצית של סלקום ואומר כי היא "מהווה בעיקר פגיעה במותג" ■ גלעד אלפר ממיטב: "היקף התקלה הוא שישפיע על החברה"
השירות יציע ללקוחות אפשרות לקבל הסברים מנציגי השירות באמצעות תפעול המכשיר מרחוק ■ "הסיוע בתפעול יאפשר ללקוחות למצות את היכולות הטכנולוגיות של המכשיר שרכשו"
לטענת התובעים, החברות החתימו את הלקוחות על חוזים מבלי שהעבירו אותם לידיהם לצורך חתימה ומבלי שמסרו להם העתק ■ היקף התביעות - כ-150 מיליון שקל כל אחת
הנדידה תיכפה על חברות הסלולר - הן עושות חשבון פשוט ומתכוונות להרוויח ממנה
"חברות הסלולר הגדולות השתהו בהגשת העתירה לבג"ץ בצורה מתמיהה" ■ "המשך המצב פירושו נזק של מאות מיליונים לציבור הרחב" ■ "המאבק הוא בעיקר מול אזרחי המדינה"
ל"גלובס" נודע כי פלאפון, סלקום ופרטנר קיבלו החלטה לנסות ולהגיע להסכמות עם מירס, על כך שהיא תשתמש בשירותיהן במסגרת כניסתה המחודשת לשוק הסלולר
בעזרת אתר "כמה זה" מצביע "גלובס" על השירותים הלא נחוצים של חברות הסלולר שאחרי ביטולם לא תרגישו בחסרונם
לאחר החלטת ועדת הכלכלה, פלאפון "שוקלת" לבטל את קנסות היציאה, וסלקום "תציע תוכניות שמתאימות להחלטה", אך השתיים לא הודיעו במפורש כי יבטלו את הקנסות בשיעור 8% מהחשבון ■ פרטנר מנסה לרכוב על הגל
ה-C5 הוא אלטרנטיבה טובה יחסית למי שרוצה מכשיר חכם ללא מסך מגע ומחיר לא בשמיים ■ הטלפון מעוצב במראה המרובע והקלאסי ומעניק תחושה שמדובר בדגם אמין וקשיח
זאת לאחר ש-3 חברות הסלולר הגדולות מתכננות לייקר את תעריפי השירותים החל מינואר הקרוב, במטרה לגלגל על הצרכן את רפורמת הוזלת דמי הקישוריות של משרד התקשורת
לקוחה בחרה ב"תוכנית משפחתית" שהציעו לה - וגילתה כי כל המנויים הם המשפחה שלה
גם בפרטנר ובפלאפון התקבלו החלטות דומות ■ סלקום דיווחה בספטמבר כי הוזלת דמי הקישוריות תגרע עד 320 מיליון שקל מהרווח הנקי השנתי ועד 420 מיליון שקל מה-EBITDA
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות