החל מפיצה, דרך ביטוח ועד דרכון - הזמנה באמצעות האינטרנט יכולה להניב הנחה של עשרות אחוזים מהמחיר המלא ■ "גלובס" בודק באילו תחומים לא כדאי לוותר על ביקור באתר לפני הביקור בחנות
HOT ממשיכה את סדרת הקמפיינים בכיכובם של אנשי "הבורר" ומובילה את טבלת המותגים המושקעים השבועית
רשמה ירידה של 9% ברווח הנקי, בעיקר בשל הוצאות מימון ■ ההכנסות לרבעון הראשון עלו ב-1.2% לעומת הרבעון המקביל ב-2009 והסתכמו בסך של 1.58 מיליארד שקל ■ תחלק דיבידנד בהיקף של כ-360 מיליון שקל
סלקום ויתרה לאחר שהגיעה למסקנה שמדובר במחירי הפסד ■ על פי הערכות פרטנר הציעה מחיר של 15 אג' לדקת שיחה (לכל היעדים) פלוס 15 שקלים דמי שימוש קבועים; מכרז חברת החשמל נחשב למכרז של עד כ-10 אלפים מנויים לערך
אנשיו של מורל השתתפו בדיון בנושא שנערך אתמול בוועדת הכלכלה, אך עפ"י הערכות הם לא היו שותפים לעמדה המפתיעה שהציגה פרטנר, לפיה היא תומכת בהפחתת התעריפים - ורק דורשת כי ההפחתה תהיה מדורגת
מבדיקת "גלובס" ואתר "כמהזה" עולה כי בסלולריים מתקדמים לא תמיד משתלם לבטח את המכשיר: במקרה של תיקון ההשתתפות העצמית גבוהה לעתים מ-1,000 שקל ■ כשמדובר במכשיר ישן לרוב הביטוח כלל לא משתלם
חברות הסלולר מנפחות מחירים לשכבות החלשות כדי לסבסד את הסקטור העסקי
טענות החברות מתפצלות לשני מישורים: הפרוצדורלי והכלכלי ■ במישור הפרוצדורלי הטענה המרכזית היא שמשרד התקשורת התעלם מהחברות בתהליך במקום לשתפן במתודולוגיה ■ במישור הכלכלי נטען כי מעולם לא בדקו אם בכלל צריך להתערב בתעריפי הקישוריות
סלקום מודיעה היום לבורסה כי בכוונתה להתנגד נחרצות להפחתת תעריפי הקישוריות במתווה שמתכנן משרד התקשורת ■ בהערכה זהירה היא צופה פגיעה חודשית של 25 מיליון שקל ברווח הנקי
מחיר הקישוריות יהיה גבוה בשורת ההכנסות אך לא יפגע מאוד בשורת הרווח
Twisted Fly: חלק ניכר מהגולשים חשבו כי "פרסומת החרשים" היא צינית ומשתמשת במניפולציה רגשית
זאת במהלך החודשיים האחרונים ■ ההימנעות אינה חלק ממהלך כולל של קבוצת אי.די.בי - אלא מהלך שמוביל עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בהקשר לתנאים המסחריים לפרסום בערוץ
הקמפיין של תנובה ל"משכנתא שנה במתנה" התפרס על כל אמצעי המדיה והגיע לראש טבלת המותגים המושקעים
התשובה: 2,561 שקל או 75 שקל ב-36 תשלומים ■ מדובר בטלפון חכם בעל מסך מגע בטכנולוגיית מולטי טאץ' בגודל 3.7 אינץ' ומערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד
הפורמט, שפותח ע"י דורי מדיה וסלקום, יעלה גם בברזיל, בפורטוגל, באנגולה ובמוזמביק ■ בכך הושלמה מכירת הפורמט ל-13 מדינות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של כמיליון דולר
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות