כך מעריכים במריל לינץ' לקראת ההשקה הרשמית של ה-iPhone בישראל מחרתיים ■ הערכה: ה-iPhone יקפיץ את ההכנסה הממוצעת למשתמש בחברות הסלולר ב-30% ■ איזו חברה תרוויח הכי הרבה מההשקה?
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות לבנק מזרחי-טפחות ולבמבה של אסם ממשיכות להופיע במקום מכובד בטבלה למרות שלא שודרו השבוע ■ הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר בטלוויזיה השבוע מבחינה תקציבית
פלאפון תקיים את המכירה במתחם מיוחד בקניון איילון ברמת-גן, ואילו סלקום תבצע את המכירה בדיזינגוף סנטר בתל-אביב ■ נציגת אפל בארץ, idigital, הודיעה כי המכשירים שיימכרו בחנויות שלה יגיעו תחת מסלולי פלאפון
סמנכ"לי השיווק של המפעילות הסלולריות מדווחים ל"גלובס" על הטרנדים של השנה - וחושפים לראשונה את דעתם על עתיד ה-iPhone בישראל
לטענת התובע, סלקום מגדילה את נפח הגלישה באינטרנט של לקוחות הגולשים במכשיר הסלולר בטכנולוגיית WAP ע"י החדרת תכני שיווק ופרסום לעמודי האינטרנט - ובכך מגדילה את חיובי הלקוח ללא הסכמתו וידיעתו
האם גם אתם מרגישים שאתם מנהלים מאבק בלתי פוסק על שליטה בהוצאות התקשורת שלכם? "גלובס" ריכז תלונות נבחרות של לקוחות נגד שורה של חברות תקשורת - ובדק איזה מענה הן נותנות
בכנס שנערך בסוף השבוע האחרון בשיתוף "גלובס" התארחו מעל 100 סמנכ"לי מכירות של החברות המובילות במשק
ב-2004-2008 זייף מנהל מעבדה נתונים ויצר דרישות פיקטיביות של תיקונים וחלפים ■ תלונה בנושא הוגשה בתחילת השנה על-ידי סלקום למשטרה ■ סלקום: "אנו בטוחים שהמשטרה מטפלת בנושא כמקובל"
התביעה, בהיקף 900 מיליון שקל, הוגשה גם נגד שר התקשורת ■ לטענת התובעים, חברות הסלולר פועלות בניגוד לחוק בכך שהן מעניקות לכאורה תעריפים מוזלים והטבות אחרות למגזר הדתי, אשר אינם מוענקים לתובעים
Twisted Fly: חלק מהגולשים שדנו בקמפיין הביעו דאגה על כך שבכוונת הממשלה להטיל מס על צריכת יתר של אנרגיה ■ הפרסומת של סלקום במקום השני במדד
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות
המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים
שר התקשורת הקדים את לוחות הזמנים של משרד התקשורת כדי להרחיב את התחרות בענף
העלאת התעריפים מוסברת על-ידי החברות הסלולריות בשחיקת מחירים כתוצאה מתחרות מוגברת, אך בפועל ההכנסות ושיעורי הרווחיות של החברות נמצאים במגמת עלייה תמידית
פיטורי העובדים הם משהו שפרטנר נמנעה מלעשות בכל מהלך השנה, וזאת בניגוד לסלקום למשל שלא היססה להגיב למצב השוק עם פרוץ המשבר הכלכלי
איך למשוך אוכלוסיות שלא עובדות? מנהלים מציעים פתרונות ■ מנכ"ל יוניליוור: "הממשלה צריכה להאריך את חופשת הלידה או לסבסד יותר את הוצאות הטיפול בילדים" ■ כתבה שנייה בסדרה: "הפירמה: ישראל"
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות