מנכ"ל 013 נטוויז'ן: "מדיניות משרד התקשורת שלא לאפשר לנו להיכנס לתחום אינה הגיונית" ■ עפ"י המדיניות, החברה לא תוכל להיכנס לתחום ה-MVNO בשל היותה חברה-אחות לסלקום
הערכות: הרווח התפעולי ממכירת המכשירים לחברות הסלולר עומד על 300-250 מיליון שקל ■ היקף ההתקשרויות השנתי בין החברות מקבוצת בזק לבין החברות מקבוצת 012 סמייל מוערך בכ-745 מיליון שקל
צלרמאיר, המושך בחוטים בעסקת בזק, משוכנע כי עסקת הענק תעשה טוב לא רק לשאול אלוביץ' ■ לא רק שהוא יכול כעת לאיים על שלטונו הבלעדי של נוחי דנקנר בשוק המקומי, אלא אף להביא לארץ משקיעים זרים רבים
שירות התמיכה מאפשר לנציג לראות מרחוק את צג המכשיר ולספק מענה עד לאיתור התקלה ופיתרונה ללא צורך להגיע למרכז השירות ■ החברה היא נמצאת בימים אלו גם בפיילוט עם סילקום
חברת BookWare מתכננת למכור את הספר בארץ החל מינואר, דרך המפעילות המקומיות ■ מנכ"ל BookWare: "אנו רוצים להציע את המכשיר במחיר אטרקטיבי יותר דרך המפעילות - צפוי לעמוד על 1,500 שקל"
זאת בעקבות עסקת בזק ■ באי.די.בי לא רוצים להישאר מאחור לאור גיבוש קבוצות התקשורת בשוק
בארה"ב פונים לציבור לשם שמירת ניטרליות באינטרנט - ובישראל המחוקק מנומנם
אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים
הסלולריות יגיבו בחיוב, הנפגעת המיידית אולי לא בדיוק נפגעת, ויש נפגע אחד צפוי
בדיקת "גלובס" במוקדים של 14 חברות מגלה פערים משמעותיים בין זמן ההמתנה למוקד שירות הלקוחות ובין ההמתנה למוקד המכירות ■ ההמתנה הממושכת ביותר היתה למוקד השירות של ישראכרט - כמעט 13 דקות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה
הספקיות משלמות לפי נפח תעבורה, אך ברשת ה-NGN המהירויות גבוהות יותר - ולכן יצטרכו לשלם יותר ■ דורשות לשנות את מבנה ההתחשבנות מול בזק במסגרת ההתחברות אליה ובמיוחד לקראת השקה מלאה של הרשת
הסדרה החדשה בטלוויזיה הטורקית מוכיחה שאנחנו ה"בד גייז" - וזו עובדה מוגמרת
לרגל השיבה המתוקשרת של ארנון מילצ'ן וסמי עופר למולדת ולמען הבאים בעקבותם
כיום חברת סלקום מספקת את שירותי הסלולר לרשות השידור תמורת 40 אגורות לדקה
החוזה עם חברת הסלולר הופך בקלות לצינור שדרכו מחוייבים ההורים על בדיחות, שירותי אסטרולוגיה ותכנים סלולריים נוספים שמזמינים ילדיהם ■ חברות התוכן ומפעילות הסלולר מסתתרות מאחורי ניסוחים ערטילאיים
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות