בגלל מגוון המסלולים כמעט בלתי אפשרי להשוות בין מסלולי המשפחה בסלולר ■ "גלובס" ואתר "כמהזה?" בדקו מה מציעות חברות הסלולר למשפחות - ומצאו כי פרטנר מציעה את המחירים הזולים ביותר
הסיבות שבגינן אינה משתתפת בפסטיבל iPhone ששוטף את הארץ וכדור-הארץ כולו
אחרי שנתיים של המתנה, הטלפון החכם של אפל בדרך לישראל ■ שתי חברות הסלולר התחייבו גם לרכוש כמות מינימלית של 100 אלף מכשירים בשנה כל אחת ■ האתגר: להוכיח שגם בנטרול הבאזז יש למכשיר קהל גדול
(עדכון) - סלקום תשקול בהמשך האם לייבא את המכשיר, וכל האופציות מבחינתה פתוחות ■ המכשיר מגיע בגירסתו החדשה עם תמיכה בדור שלישי במהירות 7.2 מגה ביט לשנייה ועם מצלמה משופרת של 3 מגה פיקסל
חוששות כי לחברה תהיה נגישות למידע ויתרון עסקי ברכישת מכשירים ■ נוקיה מחזיקה בנתח של 50% משוק מכשירי הסלולר בישראל, ופרוטפוליו המכשירים שלה נמכר אצל 3 מפעילות הסלולר הגדולות
גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה
ההסכם בין הגופים מעלה שאלות עקרוניות לגבי השימוש בתשתיות תקשורת של רשויות מקומיות וההסכמים שהן חותמות עם חלק מחברות התקשורת
הסיבה: חשש שהחברות הסלולריות יפעילו עליהן לחץ שלא להתמודד במכרז וכדי לעכב את המכרז
כולן נרטבו: רשתות השיווק וחברות התקשורת, באגרוכימיה יש מי שנרטבה קצת פחות
שירות LBS של סלקום יאפשר להיעזר במכשיר הסלולר כמנוע חיפוש למציאת כספומט, תחנת-דלק, בית-מרקחת ועוד ■ השירות מבוסס על מאגר המידע של חברת מפה, ומחובר גם לעולם הניווט באמצעות ה-GPS
חברת הסלולר פלאפון הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-84 אלף דולר
גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
10 שנים הוא מנסה להשיג דריסת-רגל בשוק התקשורת באמצעות החזקה במפעיל כבד
רשמה בשורה העליונה ירידה של 2.1% בהכנסות ל-1.561 מיליארד שקל ■ הירידה נובעת מירידה של 20.7% בהכנסות ממכר ציוד קצה ■ גייסה ברבעון 21 אלף מנויים ■ הכריזה על חלוקת דיבידנד של 3.36 שקל למניה
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
לפי התוכנית שמציעה סלקום, ככל שמצטרפים יותר בני משפחה - המחיר לדקת שיחה יורד ונהנים מהנחה משפחתית גדולה יותר ■ בנק הדקות המשפחתי ניתן לניצול של כל בני המשפחה, והחלוקה אינה חייבת להיות זהה
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות