נסענו לצפון לקנות ברמי לוי, חזרנו לירושלים כדי להריח חו"ל בגאפ, טסנו ללונדון ב-400 דולר והצטיידנו בגוגלפון אבל לא ב-iPhone ■ מדור הצרכנות של "גלובס" מסכם שנה - ומזכיר גם למה כדאי לחכות
ההבדלים בין המפעילות הסלולריות וחברות התקשורת הקווית מצטמצמים והולכים
הרשות מציעה לקחת את רוב התדרים מהרשת הישנה של סלקום ■ ברשות מתנגדים להקמת אתרי שידור משותפים ללא הגבלות
כבר מהיום הראשון למכירת המכשיר יצאה סלקום בקמפיין טלוויזיה רחב, אולם הגלקסי מכר עד כה רק קצת יותר מ-2,000 יחידות ■ לשם השוואה - טלפונים חכמים מצליחים מוכרים בדרך-כלל כ-6,000 יחידות בחודש
כמו בעניין מירס כך גם בנוגע למפעיל הווירטואלי - העיקר שהוא לא ייכשל בבג"ץ
לפי מדד הפרסומות המדוברות ברשת של Twisted Fly, הקמפיין של פרויקט מסע הביא ל-67% מכלל השיחה ברשת על פרסומות ■ החשד כי קמפיין הפרצופים של סלקום מועתק גרר 20% מהשיחה ברשת
אחרי תקופה ארוכה שבה לא השיקה מכשירים מיוחדים, מוטורולה תשווק דגם חדש עם ממשק של מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל ■ בדומה לנוקיה, גם מוטורולה שמה דגש על הקישוריות בזמן אמת לרשתות החברתיות
בין המוזכרים כמועמדים להחליף את גיא חכמי: מנהלי קרנות הנאמנות של מנורה, מיטב, הראל וגאון ■ בכלל פיננסים "מכחישים הידיעה מכל וכל"
לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר
פרטנר במגעים עם אלוביץ - ונכון לעכשיו מדובר בסרט טורקי שאיש לא יודע את סופו
אם הממונה על ההגבלים תאשר לחברות הסלולר לפעול במשותף בשיווק ה-iPhone, הן יעלו קמפיין אחיד בעלות של כ-1.5 מיליון דולר ■ חברת הפרסום הבינלאומית TBWA מטפלת בתקציב הבינלאומי של המכשיר
כך מדווחת סלקום ■ מדובר בגידול של כ-90% לעומת חג הפסח האחרון ובגידול של כ-15% לעומת ראש השנה אשתקד ■ החברה מסרה כי לא תגבה עלות מלקוחותיה עבור הודעות שזוהו במערכת כהודעות שלא נמסרו
החברה העולמית פנתה לרשות ההגבלים בישראל כדי למנוע עיכוב בהשקת המכשיר, שיושק בארץ במקביל ע"י 3 חברות הסלולר הגדולות ■ בשל החגים, ספק אם יושגו הבנות עד מועד ההשקה שנקבע
דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר
אפל דרשה שהמכשירים יישלחו למעבדה המרכזית שלה באירלנד - אך פלאפון, סלקום ופרטנר התעקשו שהטלפונים יתוקנו בישראל ■ השקת ה-iPhone בישראל תוכננה לסוף אוגוסט ונדחתה למועד לא ידוע
מ' התקשורת שואף לניטרליות הרשת - תהליך מסורבל שכדאי להרחיב לדבר חשוב באמת
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות