סלקום נמנעה מכניסה לשוק הנס"ר ולפני כשנתיים, כאשר היה באפשרותה למזג לתוכה את החברה האחות גלובקול, היא ויתרה על העסקה משום שלא ראתה ערך מוסף בתחום כרגע ישנן שלוש חברות בולטות שמספקות את שירות המרכזיות הווירטואליות: 012 סמייל, בזק ו-013 נטוויז'ן
האנליסט צחי אברהם מוריד את ההמלצה ל"תשואת שוק" ואת מחיר היעד ל-80 שקל - גבוה ב-9.6% משער הפתיחה של המניה צופה רווחי שיא ברבעון הקרוב, אך מעלה את שיעור ההיוון ל-9.5% בשל נתוני המאקרו
במקביל הודיעה החברה על עסקה לרכישת אתר שיתוף הקבצים האמריקאי ESNIPS ועל הרחבת הפעילות בהודו
בק, ששימשה כסמנכ"ל השיווק של פרטנר בשנים האחרונות, לא תטפל בתקציב המתחרה של סלקום בשנה הראשונה שלה במקאן
זאת בעקבות השחיקה בתעריפים ברבעונים האחרונים בכך מצטרפת סלקום לפרטנר, שהחליטה אף היא לייקר את מחיריה בשיעור של 6% בממוצע לפני מספר שבועות
בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, הקים "הנהלת צללים" בחברה במטרה להגביר את החדשנות והיעילות מדובר בפרויקט בו משתתפים עשרות מנהלים, שבסופו של דבר יהיו אחראיים גם על יישום הרעיונות שלהם
באופן פורמלי מדובר בייקור המחיר מ-7.6 אגורות לדקה ל-9.5 אגורות לדקה, אך גורמים שונים ציינו כי מדובר בשינוי שעורכת החברה בתמחור, כך שככל שהלקוחות ידברו יותר - כך יגדלו אחוזי ההנחה
קארל הנריק-סוואנברג, שהגיע לארץ אחרי זכיית אריקסון במכרז הרשת החדשה של פלאפון, הוא אחד האנשים החזקים בתעשיית הסלולר העולמית בראיון ל"גלובס" הוא מסביר על הטכנולוגיות שיעצבו את חיינו בעתיד הקרוב
מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
גם מגה וסופרפארם בולטות השבוע עם שלל מבצעים לחגים סלקום מובילה את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע "זמן is money"
ההמלצות לסלקום ולפרטנר ירדו ל"נייטרלי" מ"קנייה" מחירי היעד של סלקום ופרטנר עדיין גבוהים ב-16% וב-23.5% משערי הפתיחה הבוקר פרטנר מאבדת 7.6% מערכה בבורסה בתל-אביב
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות