בהקלטה נשמע איש מכירות של סלקום שהתקשר מיוזמתו למנוי הוט והמליץ לו לגלוש באתר בו מועברים משחקי ספורט מרחבי העולם בצפייה ישירה - כדי להשלים את התוכן החסר בסלקום TV ■ סלקום: "מקרה בודד"
הצורך להשיק מוצר שלא קיים בשוק הטלוויזיה הישראלי; החשש מתגובת הוט ו-yes; והבחירה הלא שגרתית בקומיקאי אודי כגן שמגלם את דמותו של "משיח" ■ כל ההתלבטויות מאחורי הקלעים של קמפיין סלקום TV
שאלת הבעלות על נתב האינטרנט בבית הופכת לקריטית ביישום רפורמת השוק הסיטונאי ■ בזק: מדובר ברכוש שלנו שאנו משכירים ללקוח ■ המתחרים: לא יכול להיות שלא ניתן יהיה לפדות את הנתב בתשלום
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה
הוט מובייל גייסה 22 אלף מנויים נטו ■ גולן טלקום מסיימת במקום השני וחצתה את קו ה-700 אלף לקוחות ■ אצל חברות הסלולר הוותיקות המצב על הפנים
מיה יניב, החתומה על ההסכם ההיסטורי שבו ההנהלה מתחייבת לשתף את העובדים ברווחי החברה, מספרת על הדרך הקשה שעברה
האם סלקום מסוגלת לגייס מאות אלפי לקוחות לטלוויזיה שלה?
גורמים בחברות התקשורת שיושבים עם סלקום בדיונים מעריכים כי היא תנצל את חלון הזמן שמאפשר לה להיות החברה הראשונה שתציב תחרות בגזרת הטריפל ■ על משרד התקשורת מופעלים לחצים לפירוק הטריפל של הוט
על כל רווח תפעולי שגדול מ-400 מ' ש' - העובדים יקבלו 12.5% ■ הטבות נוספות: הפסקות ארוכות יותר במוקדי השירות, קרנות השתלמות לוותיקים ■ עלות ההסכם לסלקום - 200 מ' ש' ■ לא נמסר כמה עובדי סלקום יפוטרו
במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר
רק עכשיו מבינים את גודל הטעות שנעשתה כאשר משרד התקשורת ויתר על הטיפול בפריקות חבילת הטריפל של הוט ■ וגם: למה לסלקום יש חלון הזדמנויות צר כדי לנסות לקחת מנויי טלוויזיה מהוט?
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין סלקום TV הוא הקמפיין הזכור ביותר בשבוע החולף ■ הפרסומת של חברת הביטוח 9 מיליון נכנסה השבוע למדד על אף שלא שודרה ■ קמפיין בנק הפועלים הוא המושקע ביותר תקציבית
הוט מובייל צירפה 40 אלף מנויים חדשים בינואר ■ גולן טלקום במקום השני עם 27 אלף גיוסים נטו ■ החברות הוותיקות ממשיכות לאבד מנויים בהיקף שמזכיר את תחילת התחרות ב-2012 ■ מבצע הטלוויזיה של סלקום לא עוזר לה בסלולר
לרגל האירוע תפתח תציע בחודש פברואר שורה של תכנים בחינם עם עונות חדשות של סדרות מבוקשות
"גלובס" חוזר להמלצות הוורודות שניפקו אנליסטים לפני הקריסה הנוכחית במניות התקשורת
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות