"הפרישה מרצון", כמו שמוצעת לעובדי סלקום וטבע, היא מכבסת מילים ■ מה היתרונות למעסיק, ואילו שיקולים צריך להפעיל העובד כשהוא מחליט להיענות להצעה? ■ מדריכים בתחום
טוענות כי ההסכם לאיחוד רשתות עונה על דרישות משרד התקשורת ואינו שונה מהותית מזה של פרטנר והוט מובייל ■ המתחרים ממתינים לראות האם ההסכם של גולן וסלקום יכלול הקלות יוצאות דופן לגולן, שלא ניתנו לפרטנר ולהוט מובייל
מדובר בהסכם שבמסגרתו מקימות שתי החברות רשת משותפת שתספק שירותים לשתי החברות ■ ההסכם צפוי להקטין את העלויות של שתי החברות בעשרות מיליוני שקלים בשנה
יו"ר הוועד מיה יניב על הסכם הפרישה מרצון: "ועד חזק הוא ועד שקובע את הטון" ■ ההסכם בסלקום יוצר בעיה קשה לוועדים האחרים בשוק הסלולר, מפני שברור שאף ועד לא יוכל להתפשר על פחות ממה שהושג בסלקום
פרטנר וסלקום רכשו את סמייל ונטוויז'ן בהתאמה תמורת 1.5 מיליארד שקל ב-2011, וכיום הן נסחרות בשווי של 1.8 ו-2 מיליארד שקל בהתאמה ■ סמייל ונטווז'ן הן למעשה מותג בלבד ■ הרווחיות של פרטנר וסלקום כתוצאה מהשוק הסיטונאי מאד נמוכה
סלקום וגולן טלקום טוענות, בתלונות לממונה על ההגבלים, כי ענני תקשורת מעדיפה את הוט ו-yes בהחלטותיה העסקיות ■ ענני תקשורת: "תמהים על התלונה"
מנויי חבילת 59 שקל לחודש ללא הגבלה ייהנו מנפח גלישה של 10 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה בחבילה הנוכחית ■ בחבילת הכול כלול גם בחו"ל ב-99 שקל לחודש גדל נפח הגלישה ל-20 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה עד היום
המחיר שהציעה פרטנר עומד על 1.15 אג' לדקה ■ סלקום שכבר משמשת כספק טלפוניה לממשלה זכתה בחלק קטן ושתיהן דחקו את בזק שהפסידה משום שהיא לא יכולה להוריד מחירים
סלקום ופרטנר מאבדות יותר מנויים מאשר פלאפון, ורמי לוי מוכיח שבגזרת המפעילים הווירטואליים הוא חוזר למשחק
רגע לפני שהיא משיקה חבילות טריפל (חבילות המשלבות טלפוניה, טלוויזיה ואינטרנט), סלקום נכנסת לתחרות בשוק האינטרנט עם חבילות משולבות
משרד התקשורת לא מקבל את ההסכם שנחתם בין שתי החברות ודורש שהוא יכלול את ההשקעות שגולן התחייבה לבצע בדור השלישי
פרטנר, סלקום ופלאפון חוו ירידה בפרמטרים מרכזיים, כשההכנסה החודשית מלקוח נשחקה ■ בסוף השנה לא נותרה אף חברה עם יותר מ-3 מיליון לקוחות
ניכר כי בקרב משרדי הממשלה יש הסכמה לאפשר לחברות להיכנס כשותפות במיזם, והם ימליצו על כך בחיוב לשר התקשורת הבא שייכנס
ניתוח "גלובס": הטריפל של סלקום ב-200 שקל לחודש יצליח להילחם בזה של הוט? ■ 20 אלף ישראלים הצטרפו לסלקום TV, אבל 30% מהציבור לא מסופקים מהתכנים ■ ומה עם בזק? היא כבר עושה דרכה לשוק הטלוויזיה
ניתוח הדוחות של פרטנר, סלקום ופלאפון לסיכום שנת 2014: יהיה גרוע לפני שיהיה טוב ■ ב-2015 צפויה הרעה בביצועים כתוצאה מהתחרות הגוברת בשוק, וייתכן שאחת מהן אפילו תציג הפסד במשך מספר רבעונים
מסכמת את 2014 עם הכנסות של 4.57 מיליארד שקל ■ צניחה של 46.1% ברווחי הרבעון הרביעי ■ לא תחלק דיבידנד עבור הרבעון הרביעי אשתקד ■ איבדה 125 אלף מנויים ב-2014 ו-43 אלף מנויים ברבעון הרביעי
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות