בדיקת "גלובס": הוט ו-yes מנסות לשדר עסקים כרגיל ואימצו קו קשוח בשימור לקוחות ■ נציג הוט: "השירות של סלקום לא מפחיד אותי, אנו מציעים מוצר אמין עם תוכן עשיר" ■ yes: "סלקום מציעה שירות פחות טוב משלנו"
האנליסט רוני בירון: השקת פעילות הטלוויזיה של סלקום תאיים יותר על הוט מאשר על yes, שכן לקוחות yes מאופיינים בהעדפה לאיכות התוכן והשירות מאשר למחיר ■ צופה הפסד תפעולי של 40 מיליון שקל לסלקום ב-2015
אסור להזדרז ולשפוט את המהלך של סלקום כבר עכשיו
(עדכון) - השירות זמין מהיום ■ ארדן: "כמי שהתנסה בשירות הטלוויזיה של סלקום, מדובר בבשורה צרכנית של ממש. המחירים יירדו עד 30%"
(עדכון) - מצטרפים שרוכשים ממיר אחד יוכלו לבחור התקנה עצמית או דרך טכנאי, אך סלקום ממליצה למי שרוצה חיבור של שני ממירים ויותר להזמין טכנאי ■ העלתה את האפליקציות הטלוויזיוניות שלה לאוויר
סלקום משיקה ביום שני את פעילות הטלוויזיה החדשה בנוכחות שר התקשורת לשעבר ארדן ■ "המחיר הממוצע בהוט וב-yes הוא 265 שקל בחודש, כאשר 91% מהלקוחות מרגישים שהם משלמים על ערוצים שאינם צופים בהם"
התובעת: לסלקום אין סמכות לגבות עמלה בגין תשלום בהוראת קבע בנקאית, כיוון שרישיונה אינו מתיר לה לגבות עמלות בגין תשלומים עבור שירותיה
החברה הודיעה היום ששירותי הדור הרביעי יושקו לכל הלקוחות בכל המסלולים
לדברי הוט החברה תשיק ספריית סרטים מגוונת למנויי ה-VOD MovieTime, ספרית סרטים המציעה ללקוחות ה-VOD עשרות סרטים, שיתחדשו מדי חודש, ללא תשלום נוסף
כניסתה של מתחרה נוספת לענף הסלולר, וואלה מובייל, היא הזדמנות לבחון מה מציעות היום החברות השונות ■ השורה התחתונה ברורה: מי שרוצה לשלם פחות חייב להישאר עירני ולעדכן חבילות אחת לכמה זמן
בעבור גולן מדובר בהישג: לטענת החברה, סלקום ממקדת מאמצים בגיוס חוזר של לקוחותיה בלבד
התובעים דורשים פיצויים על רקע התקלה ברשת ב-6 בנובמבר, אשר שיבשה את יכולת הוצאת וקבלת השיחות לחלק מהלקוחות
יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ עדי קול: "הייתה פה הזנחה ברורה של הצרכנים מבחינת ההודעה על התקלה; אני מצפה שסלקום תפצה את הלקוחות בהקדם"
סלקום הגדילה את הרווח הרבעוני ל-74 מיליון שקל, פרטנר העלתה את הרווח ל-40 מיליון שקל ■ הכנסות שתי חברות הסלולר רשמו ירידה ■ פרטנר איבדה 20,000 מנויים ברבעון, סלקום איבדה 19,000
הסכם הנדידה יאפשר ללקוחות סלקום שמחזיקים במכשיר דור רביעי תומך ליהנות משירותי נדידת דאטה בדור הרביעי וממהירויות גלישה גבוהות ברשתות דור רביעי ביעדים מרכזיים באירופה וברחבי העולם
אחרי התקלה ביום חמישי שהשביתה את שירותי הסלולר ללקוחות רבים, גולן טלקום שלחה ללקוחותיה עדכון על זיכוי של יום מהחשבונית החודשית, ואילו סלקום טרם הציעה פיצוי ■ ח"כ עדי קול: "ללקוחות מגיע פיצוי הולם"
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות