המוקד החדש משלב נציגים מהחברה הערבית, היהודית והדרוזית ומעסיק כ-70 עובדים (מרביתם נשים)
שוק הסלולר נראה כמו מאבק הישרדות של חיות רעות: 3 אריות (פרטנר, סלקום ופלאפון), שני זאבים מורעבים (גולן טלקום והוט מובייל) וכמה שועלים קטנים (רמי לוי, youphone והום סלולר), שנלחמים כמו על גופת בהמה
החברה חסמה קו של עולה חדשה כיוון שביצעה יותר מדי שיחות לחו"ל ■ סלקום: "הלקוחה ביצעה שימושים חריגים; ההסכם מחייב שימוש סביר"
לקוחות שרכשו סמארטפוני ווינדוס פון 8, לא היו יכולים לנווט עד היום, עם אפליקציית GPS ראויה ■ טלמפ הישראלית השיקה אפליקציה בתשלום, בינתיים רק ללקוחות סלקום
ל"גלובס" נודע כי במשרד התקשורת מתלבטים כיצד להפחית את המחירים שדורשת הוט, לאחר שהגיעו למסקנה כי מחיריה גבוהים מדי ומהווים חסם כניסה משמעותי לחברות ה-ISP במסגרת תוכניותיהם להיכנס לעולם הטלוויזיה
במקרה של תקלה, חברות הסלולר יפילו את הרשת ויחזירו אותה בהדרגה
לקוחת סלקום החליטה להתנייד למפעילה אחרת, אך לאחר הניוד גילתה כי מכשיר הנוקיה שלה נעול, והיא לא יכולה להכניס אליו את ה-SIM של 012 סמייל
3 בנקים, 3 חברות תקשורת, שני משרדי ממשלה, ענקית קמעונאות וזרוע ההימורים הממשלתית - אלה הם 10 המותגים המושקעים ביותר בדצמבר
מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל הבהיר כי בכוונתו לא רק לקיים את המכרז אלא להשלים את הקצאת התדרים כך שהחברות הסלולריות יוכלו כבר השנה להתכונן ואף להתחיל בתכנון והקמת הרשת החדשה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר
חברות הסלולר טוענות שהגלישה אצלן הכי מהירה. מי צודק?
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן, היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.67 מיליון דולר
הוט דורשת 17 אלף שקל לג'יגה מספקיות האינטרנט ■ הרווחיות במקרה כזה לכניסה לעולם הטלוויזיה מצידן של סלקום ופרטנר הולכת ויורדת
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו השבוע, עם השקעה של כ-1.38 מיליון דולר
במוקד המחלוקת: תדרי הדור הרביעי, סוגיה שתגיע לפתחו של שר התקשורת הבא אחרי הבחירות
בזק ופרטנר מנסות לקדם את ההסכם שיאפשר להפעיל את השוק הסיטונאי
אלי אדדיבזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרסלולרסלקום TVפרטנרפרסומות